Haha, ik werd al bang als ik al haar stem op tv hoorde.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja die ja! Die had ook echt een 'bitch'-uitstraling
Oei, dat heb ik nog nooit gehad. Wel een keertje Guinness toen ik in Ierland was maar dat was niet te zuipen.quote:Op maandag 14 mei 2007 02:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou hier heb je er eentje:
Murphy's Irish Red, goed ?
Guiness is vrij slap met maar zijn % 4.3 procent alcohol.quote:Op maandag 14 mei 2007 02:19 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Oei, dat heb ik nog nooit gehad. Wel een keertje Guinness toen ik in Ierland was maar dat was niet te zuipen.
Wat een aparte bieren heb jij allemaalquote:Op maandag 14 mei 2007 02:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Guiness is vrij slap met maar zijn % 4.3 procent alcohol.![]()
Smaak was niet bepaald verkeerd, maar had van mij wel wat meer alochol in gemogen.![]()
Maar Murphy's is gelukkig sterker, ik heb ook nog een Chimay Bleu biertje liggen, dus kies maar.![]()
Dat is echt heerlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 02:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou hier heb je er eentje:
Murphy's Irish Red, goed ?
Aparte, gewoon de bekende Speciaal Bieren, de betere dus.quote:Op maandag 14 mei 2007 02:22 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Wat een aparte bieren heb jij allemaal
Doe dan toch maar die Irish red...
Da's heul wat!quote:Op maandag 14 mei 2007 02:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Aparte, gewoon de bekende Speciaal Bieren, de betere dus.![]()
Ken je ''Gulden Draak'' (wit flesje uit België), nou die heb ik dus ook in de koelkast liggen.![]()
Gulden Draak is trouwens wel met hoog alcohol percentage,
met maar liefst % 10,5 procent alcohol.![]()
Wat dat betreft is België een heerlijk landquote:Op maandag 14 mei 2007 02:31 schreef Sander170 het volgende:
Maar Chimay raad ik echt aan om eens een keer te proberen, is zeker wel de moeite waard !
Is echt één van de betere bieren, echt bier zeg ik altijd haha.![]()
Zou best kunnen, heb wel es van die kleine flesjes uit Belgie gehad.quote:Op maandag 14 mei 2007 02:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Aparte, gewoon de bekende Speciaal Bieren, de betere dus.![]()
Ken je ''Gulden Draak'' (wit flesje uit België), nou die heb ik dus ook in de koelkast liggen.![]()
Gulden Draak is trouwens wel met hoog alcohol percentage,
met maar liefst % 10,5 procent alcohol.![]()
Ja dat is heul wat jah, lekker juist als je een keertje goed dronken wilt worden joh.quote:Op maandag 14 mei 2007 02:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Da's heul wat!Moet je lekker van genieten van zo'n biertje, slaat in als een bom wanneer je 'm meteen soldaat maakt!
Ik vind Westmalle Triple ook erg fijn every once and a while
Ik kan erg genieten van een heerlijk glaasje cognacquote:Op maandag 14 mei 2007 02:35 schreef ReWinD het volgende:
Doe mij dan maar gewoon sterke drankipv dat bier met een hoog alcoholpercentage.
Trappisten-bier is sowieso lekkerquote:Op maandag 14 mei 2007 02:35 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
Als je wilt weten hoe dit biertje (Chimay Blue) eruit ziet kijk hierboven !
Vooral die blauwe Chimay, zit geloof ik minder acohol in dan die Gulden Draak !quote:Op maandag 14 mei 2007 02:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Trappisten-bier is sowieso lekker
Rum vind ik lekker zodra het in cola zit. En wodka is wat mij betreft alleen lekker in cocktails. Which reminds me: die moet ik van de zomer op vakantie weer gaan drinkenquote:Op maandag 14 mei 2007 02:36 schreef Sander170 het volgende:
Ik drink weleens Rum, en soms ook weleens Wodka op zijn tijd.
Zo doe ik het ook vaak hoor, of met RedBull enzo erdoorheen.quote:Op maandag 14 mei 2007 02:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Rum vind ik lekker zodra het in cola zit. En wodka is wat mij betreft alleen lekker in cocktails. Which reminds me: die moet ik van de zomer op vakantie weer gaan drinken
Tja, mijn bedje wacht ook op mijquote:Op maandag 14 mei 2007 02:46 schreef Sander170 het volgende:
Aah jammer dat je er vandoor gaat ReWinD, was juist net zo gezellig met jouw erbij.
En dat meen ik !
Oke ga dan maar haha, topic is ondertussen ook al bijna vol hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 02:47 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Tja, mijn bedje wacht ook op mij
Wellicht tot morgen. Tot ziens![]()
Trusten jonge!quote:Op maandag 14 mei 2007 02:45 schreef ReWinD het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken.
Weltrusten mensen![]()
Vriend! Hoe is het nou? Eindelijk treffen we mekander zo laat in de nacht/vroeg in de ochtend!quote:
Hertog Jan is ook heel erg goed!quote:Op maandag 14 mei 2007 02:49 schreef Sander170 het volgende:
Maar als ik normaal bier uitkies, kies ik voor Hertog Jan Bier !
De tweedeling is om 03.00 uur?quote:Op maandag 14 mei 2007 02:50 schreef Sander170 het volgende:
Nog 10 minuten om precies te zijn, DAN is het bij ons OCHTEND !!!!
Bedankt voor je begrip voor mijn bierkeuze.quote:Op maandag 14 mei 2007 02:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hertog Jan is ook heel erg goed!
Vriend. Great minds think alike!quote:Op maandag 14 mei 2007 02:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt voor je begrip voor mijn bierkeuze.![]()
Jazeker, vanaf drie uur praat je al over ochtend, ik werd 03:00 wakker in de ochtend !quote:
Ja over 6 uur ben ik het met je eens, maar dan is het dus feitelijk maar 3 uur nacht volgens jou?quote:Op maandag 14 mei 2007 02:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jazeker, vanaf drie uur praat je al over ochtend, ik werd 03:00 wakker in de ochtend !
En meestal om 6 uur dan praten we over 06:00 s'morgens !
![]()
Mijn dienst dus ook! Ik heb al stiekem een glaasje Beerenburg-Cola voor mezelf ingeschonkenquote:Op maandag 14 mei 2007 02:56 schreef Sander170 het volgende:
Haha dan zit als het ware mijn dienst er straks ook alweer op.![]()
![]()
Maar wees gerust ik blijf nog wel eventjes hoor.![]()
Ja maar ik geloof dat, dat officieel ook zo is hoor !quote:Op maandag 14 mei 2007 02:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja over 6 uur ben ik het met je eens, maar dan is het dus feitelijk maar 3 uur nacht volgens jou?
Ja op de een of andere manier vind ik dat 05.00 uur wel een scheiding is. Daarvoor vind het nog nacht, daarna ochtendquote:Op maandag 14 mei 2007 02:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat, dat officieel ook zo is hoor !
Na drie uur is het al ochtend, anders vraag ik me af waarom over 6 uur pas dan ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |