Wat een bagger die muren. Ik gun het zequote:Op zondag 13 mei 2007 21:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt veel op TV kijken in de kantine, de tekst op de muur moet de schijn hooghouden
[afbeelding]
Doe ff een CollectCall naar Brian. Die kan je, met zijn ICT-verleden, vast wel helpen.quote:
Is dit het NK wie nog niet?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
Kwisvraag:
Wie van deze Miljonairs hebben er allemaal seks met elkaar gehad, en wie nog niet?
[afbeelding]
1 Stream werkte wel, 4 niet..Maargoed, zoals al gepost, WMP geupdate en het werkt weerquote:Op zondag 13 mei 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
Misschien de pixelinstelling voor je scherm ingeven of wijzigen?
EDIT: Of je WMP![]()
Valt beffen nou onder sex of niet? Ik wil wel winnen.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
Kwisvraag:
Wie van deze Miljonairs hebben er allemaal seks met elkaar gehad, en wie nog niet?
[afbeelding]
Shit dat was ik ff vergeten. Kan ik mijn antwoord nog wijzigenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Valt beffen nou onder sex of niet? Ik wil wel winnen.
Huub met zijn haremquote:Op zondag 13 mei 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
Kwisvraag:
[afbeelding]
Indirect hebben ze het allemaal met elkaar gedaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
Kwisvraag:
[afbeelding]
Beffen is heerlijk voor de flamoesjes, en d'oprechte man kan er ook van genieten. Dus sex.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Valt beffen nou onder sex of niet? Ik wil wel winnen.
Amanda !!!quote:Op zondag 13 mei 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
Kwisvraag:
[afbeelding]
Eric is eigenlijk de enige van dat kwartet die niet ruimdenkend is.quote:
Dat jij het weet snap ikquote:Op zondag 13 mei 2007 21:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Beffen is heerlijk voor de flamoesjes, en d'oprechte man kan er ook van genieten. Dus sex.![]()
Waar blijft mijn prijsquote:Op zondag 13 mei 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
Kwisvraag:
[afbeelding]
mwah... Het zijn Talpa-scriptschrijvers, he. Wie zegt dat die niet iets kopieren links en rechts.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En dat is dan weer uiterst typerend voor het wereld- en zelfbeeld van de VillaPsycho.
Dat heeft ie nooit gedaanquote:Op zondag 13 mei 2007 22:05 schreef FdW het volgende:
Niels hoeft zich ook niet meer aan de drankrestrictie te houden.
Blijft gissen.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik gok dat er binnen familiesferen iets ernstigs is gebeurt bij Niels, hij doet een beetje raar, was zo overdreven blij toen hij binnen kwam... Het kan ook zo zijn dat hij een uberlang gesprek heeft gehad vanmiddag
Misschien heeft zijn vriendin gebeld om te zeggen dat ze de betreffende beelden niet fraai vond?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik gok dat er binnen familiesferen iets ernstigs is gebeurt bij Niels, hij doet een beetje raar, was zo overdreven blij toen hij binnen kwam... Het kan ook zo zijn dat hij een uberlang gesprek heeft gehad vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |