Goed van jequote:
Misschien is het werk met vuilniszakken mooierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik ben van het vakantiegeld zelf wat kunst aan het kopen (gisteren zelfs als een soort Herman Brood met een doek van 1 meter bij 70 cm door de stad gefietst, alleen het regende, dus ik heb hem maar laten verpakken in vuilniszakken).
Ik gok bij jou op bloemen.![]()
Die is prachtig !!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:43 schreef Peter6000 het volgende:
Zonder te slijmen, maar dit vind ik deze vind ik dus ook echt geweldig.
[afbeelding]
Die met mensen erop vind ik minder, maar ik ben geloof ik niet zo`n mensen-mens.quote:
Waarom vanavond ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die met mensen erop vind ik minder, maar ik ben geloof ik niet zo`n mensen-mens.
Althans, ik zou niet snel een mens aan mijn muur hangen.
Ik uhhhhhhh, ga vanavond ook nog een doek kopen, voor 30 euro
[afbeelding]
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.![]()
Dat is zo afgesproken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom vanavond ?
En kende je Martin Parr al voor dat ik zijn naam noemde ?
Was een grapje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:55 schreef kleinzusje het volgende:
En waarom denk je bij mij aan bloemen ?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was een grapje.
Ik dacht helemaal niet aan bloemen, maar aan kernenergiecentrales.
Maar ik ben er nu vandoor, tot later
9 jaarquote:
Gefeliciteerdquote:
nee, doe ik ook niet. maar virtuele taart kan altijd... en nu eens met een legitieme reden...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
, maarre je zou het niet vieren toch?
Is er nog een stukkie of ben ik te laat? Gefeliciteerd buuf!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, doe ik ook niet. maar virtuele taart kan altijd... en nu eens met een legitieme reden...![]()
tuurlijk, taart genoeg...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Is er nog een stukkie of ben ik te laat? Gefeliciteerd buuf!![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat er mensen zijn die zich daar druk over maken, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry dat ik niet altijd goedemorgen of dag zeg. Of niet zoen.............. wees gerust ik wens iedereen een goede morgen en truste. Maar ben lui en narsistisch![]()
Je staat niet alleen !!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:46 schreef Fargo het volgende:
Zocht er eigenlijk een topic over, maar kon er geen vinden. Maar...zijn er meer mensen die zich mateloos irriteren aan de hoeveelheid mensen/deskundigen/leraren/leraressen/instructeurs/instructrices/masseurs etc. etc. die er over de vloer komen. Die gasten moeten toch dingen samen ondernemen? Iedereen heeft een eigen BV-tje daar heb ik het idee...
hoop het niet zeg!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:47 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat er mensen zijn die zich daar druk over maken, toch?
Gelukkig. Kon ook haast niet de enige zijn... Dat haalt voor mij wel een beetje de lol eraf, zeker overdag!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je staat niet alleen !!!
Meestal is het overdag en dan kijk ik bijna niet. Behalve als ik WOGV![]()
oeh oeh dat heb ik ook!!quote:
Sommige mensen noemen dat spamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef kleinzusje het volgende:
Nou ik heb ook echte problemen: iemand blijkt hetzelfde email adres te hebben. De ander vraag steeds naar penisverlenginginfo en ik krijg de adviezen binnen![]()
![]()
Euh...... die plaatjes erin friemelen? Denk niet dat ik dat kan ;-( Ik ga nu even proberen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:44 schreef kleinzusje het volgende:
Mootie, als Leandra en ian en niet zijn kun jij dan een nieuwe SC op maken ??? Met peter6000 en APK er in ???
Het is al voor elkaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Euh...... die plaatjes erin friemelen? Denk niet dat ik dat kan ;-( Ik ga nu even proberen!
Ik zag dat je de basis iig nog niet aangepast had (op de wiki pagina dan) en ik heb Polonium expres nog niet aangepast want zijn huidige avatar vind ik nog erger dan die bloedkotserquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:59 schreef mootie het volgende:
Ik heb een beetje zitten prutsen om tekijken of ik de nieuwe pollonium erin kon krijgen![]()
Zat een beetje te kloten in wiki, want ik had gezien dat je alle verandering terug kon kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag dat je de basis iig nog niet aangepast had (op de wiki pagina dan) en ik heb Polonium expres nog niet aangepast want zijn huidige avatar vind ik nog erger dan die bloedkotser
Alleen de wikiklok loopt 2 uur achter.... die zal op GMT staanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Zat een beetje te kloten in wiki, want ik had gezien dat je alle verandering terug kon kijken![]()
hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
Ik blijf maar misselijk....... word er gek van.
er heerst wel zo iets ja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |