LOLquote:Op maandag 14 mei 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de eerste pagina kwam ik dus al Brians fake log tegen...... no lie.
Het is bijna m'n avatarquote:Op maandag 14 mei 2007 00:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wat vind je van deze?
[afbeelding]
Neuh.... ik heb wel een paar leuke plaatjes, maar ik dacht dat het makkelijker was als ik die gewoon online kon vinden, kom ik dus nix tegenquote:Op maandag 14 mei 2007 00:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Duurde lang.....bleef je zoekmachine hangen op ranzige plaatjes van kabouters?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... ik heb wel een paar leuke plaatjes, maar ik dacht dat het makkelijker was als ik die gewoon online kon vinden, kom ik dus nix tegen![]()
... da's niet waar... ze kijken blij omdat ze net de laatste gangbang scene hebben afgerond..quote:Op maandag 14 mei 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Om het weer ff netjes te houden, deze !!!!!
En ik me al die tijd al afvragen wat jij voor werk deed...quote:
er zijn nog staanplaatsen...quote:Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik me al die tijd al afvragen wat jij voor werk deed...
Heb je nog ruimte voor een nieuwe cursist??![]()
Welke was de homo ook alweer...die met die handtas?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Om het weer ff netjes te houden, deze !!!!!
Eh dit klopt niet met wat je net zei. Over sex had je geen vragen!!!!!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Eh dit klopt niet met wat je net zei. Over sex had je geen vragen!!!!!!!!
Volgens mij hebben je geraniums dorstquote:Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Eh dit klopt niet met wat je net zei. Over sex had je geen vragen!!!!!!!!
quote:Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welke was de homo ook alweer...die met die handtas?![]()
Volgens mij is dit een subtiele hint, dat ik me mond moet houdenquote:
Les 1quote:Op maandag 14 mei 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een subtiele hint, dat ik me mond moet houden![]()
Conclusie die je hieraan kan verbinden is dat je te weinig sex hebt.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Te veel sex maakt je bijziend?! Okay.. nog geen last van dus![]()
Je Geraniums???quote:Op maandag 14 mei 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Conclusie die je hieraan kan verbinden is dat je te weinig sex hebt.![]()
Deze conclusie is................quote:Op maandag 14 mei 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Conclusie die je hieraan kan verbinden is dat je te weinig sex hebt.![]()
Ik weet me plaats alweerquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 01:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Deze conclusie is................
JUIST
Jij kon m ook nog zonder brilletje lezen?quote:Op maandag 14 mei 2007 01:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Deze conclusie is................
JUIST
Truste meidquote:Op maandag 14 mei 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet me plaats alweer![]()
![]()
Ik ga me bed opzoeken, dusssssssss je kunt in alle rust verder gaan met je SEXLESSEN. Terwijl je er alles al vanaf wist.![]()
Ik ga ook maffen...........het was een gedenkwaardige en vooral leerzame avond...quote:Op maandag 14 mei 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet me plaats alweer![]()
![]()
Ik ga me bed opzoeken, dusssssssss je kunt in alle rust verder gaan met je SEXLESSEN. Terwijl je er alles al vanaf wist.![]()
Het is mijn lesmateriaal.dus JA...quote:Op maandag 14 mei 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij kon m ook nog zonder brilletje lezen?![]()
Nederland heeft gewonnenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemorgen!!![]()
jaaaaaa, we zijn weer online.Essent heeft het weer gered, nadat we ook al het songfestival hebben moeten missen omdat óók de tv het niet deed
![]()
(had ik sowieso niet naar gekeken, maar dit terzijde..)
dat vermoedde ik alquote:
... goedemiddag en tot laterquote:Op maandag 14 mei 2007 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
ahhhhhhhhh, * rent hard om de ramen dicht te doen
mén, wat een regen...![]()
![]()
hey polonium...quote:
hey, mootie en leandra! kindlief weer heel teruggekeerd van zijn "schoolreisje"?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:50 schreef Leandra het volgende:
Niet... hij gaat maar naar de sportschool, ijzer pompen
Moots![]()
Aiaiaia!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey, mootie en leandra! kindlief weer heel teruggekeerd van zijn "schoolreisje"?
Hi buurvrouwquote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey, mootie en leandra! kindlief weer heel teruggekeerd van zijn "schoolreisje"?
Petraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 14 mei 2007 16:56 schreef petraa het volgende:
Hallooooooooooooooooooootjes allemaal
Bleeeeeeeh ik voel me hondsberoerd, ga snel even naar de apo voor de pil. 5300 mensen achter de balie, 2 klanten... duurt 10 minuten voor ik geholpen word..... voel me met de seconde beroerder.... Moet ik ineens gaan betalen voor die kutpil, normaal krijg je gewoon een rekening thuis...... maar neeeeeeeeee dat is nu weer anders!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
Spiraaltjes op??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |