Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
mag vast niet enzo
Wat boeit dat?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:24 schreef FlitsFrits het volgende:
Waarom zou ik uberhaupt willen, dat allerlei stukken tuig weten waar ik werk.
Ik nam aan dat je het over TV had. In andere gevallen kun je het natuurlijk wel noemen lijkt me.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?Op TV zal het vast niet mogen inderdaad, maar in alle anderen gevallen wel.
'Sales manager'quote:Op zondag 13 mei 2007 20:29 schreef Renesite het volgende:
Ik werk in een supermarkt keten als verkoper.
Sales manager Bquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ken je AnthonyZeuss? Vraag het hem eens....
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ken je AnthonyZeuss? Vraag het hem eens....
Hoi Arma, ik ben ambtenaar. En jij?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:50 schreef Armageddon het volgende:
Vertel jij even waar je werkt dan. Of ben je zo'n smerige bijstandstrekker?
Ik ben systeembeheerder bij een heule grote vleesverwerker. Grote kans dat jij ons gesneden vlees of filet americain zit te vreten tussen de middag.quote:
Leveren jullie ook aan de niet nader te noemen grootste supermarktketen van het land waar ik net tabak van een welbekend merk heb gekocht?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:54 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben systeembeheerder bij een heule grote vleesverwerker. Grote kans dat jij ons gesneden vlees of filet americain zit te vreten tussen de middag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |