Je moet ook een tvp postenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:15 schreef Dark het volgende:
Kon gvd m'n eigen geopende COS niet eens meer vinden![]()
Tsi wel echt snap niet dat die strokop er commentaar op geeftquote:Op zondag 13 mei 2007 19:15 schreef Copycat het volgende:
Dat kapsel van Lieke
"Het is gewoon verrot geknipt!" Nou nee, je hebt het gewoon verrot gestyled. Past wel goed bij je boerenjurkje!
Ben altijd alles kwijt, vind zelden iets terug...........quote:
Was dat danquote:
Lieke moet gewoon haar staartje in en basta. Dat gekloot met dat haar van iedereen daar.quote:
Als je daar met 80km tegenaan rijdt, ben je hardstikke deaudquote:
thanks. Heb vaak de neiging om een cos te openen maar ben bang dat ik het niet goed doe en dan kan je hier nog wel es bergen commentaar over je heen krijgenquote:
Dat was Miss Natrashaquote:Op zondag 13 mei 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Eric is al lang blij dat het onderwerp tafelmanieren is, beter dan zijn bedmanieren.
Ze moet haar haar niet met krultangen en dergelijke te lijf gaan. Een goed middeltje erin, even met je handen er goed doorheen raggen en een kapsel als dit 'zit' meteen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Lieke moet gewoon haar staartje in en basta. Dat gekloot met dat haar van iedereen daar.
Geeft toch niksquote:Op zondag 13 mei 2007 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
thanks. Heb vaak de neiging om een cos te openen maar ben bang dat ik het niet goed doe en dan kan je hier nog wel es bergen commentaar over je heen krijgen![]()
Niets van aantrekken, gewoon een openen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
thanks. Heb vaak de neiging om een cos te openen maar ben bang dat ik het niet goed doe en dan kan je hier nog wel es bergen commentaar over je heen krijgen![]()
Je hebt gelijkquote:Op zondag 13 mei 2007 19:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, gewoon een openen.
Zou zij er een airbag onder hebben verstopt?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:19 schreef Dark het volgende:
Als je daar met 80km tegenaan rijdt, ben je hardstikke deaud![]()
Jakkes probeer de beelden uit mijn hoofd te bannenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou zij er een airbag onder hebben verstopt?
Natasia: Ik speel niet met mezelf, dat vind ik dead drop boring...![]()
Natas staat te strijken als A & B sex hebben, Huub baald van dat er een Palma de douche inloopt.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
En het tafelgesprek gaat over..................tataaaaaaaaaaa, sex.
Met wie heeft Nico rijlesquote:Op zondag 13 mei 2007 19:25 schreef farceman het volgende:
Nicolaas is denk ik gewoon ff een paar uurtjes naar zijn kinderen toe.
Zal een van zijn voorwaarden voor terugkeer zijn, hij mocht ze eerder ook al een keer bellen zonder ctp..
Moet toch kunnen?
Nasty heeft ook al een een paar keer ontmoetingen gehad tijdens haar rijlessen
Met Nena waren de streams toch anders.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Natas staat te strijken als A & B sex hebben, Huub baald van dat er een Palma de douche inloopt.
Ze vergeten de streamers![]()
Pumpsquote:Op zondag 13 mei 2007 19:26 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hij stond op een parkeerplaats en hij had pumps en gymschoenen mee, ik heb het gezien.....
Alleen je tweede zin is waarquote:Op zondag 13 mei 2007 19:27 schreef rooie3 het volgende:
Vier keer op een dag.
Dat wijf is gek.
Ze was toch altijd zo alleen en zo druk met de kids.
misschien dacht ze er 4x per dag aan, of ze verdiende er echt geld meequote:Op zondag 13 mei 2007 19:27 schreef rooie3 het volgende:
Vier keer op een dag.
Dat wijf is gek.
.... Natasja ging altijd lessen met pumps en sportschoenen....... de vraag was altijd waarom ze in godsnaam 2 paar schoenen nodig had.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:27 schreef rooie3 het volgende:
Vier keer op een dag.
Dat wijf is gek.
Als de kinderen haar zochten keken ze ook altijd eerst in de slaapkamer, ze hebben nog een helepoos in de slaapkamer gezocht voor dat ze door hadden dat hun moeder echt in de Kooi zat.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:27 schreef rooie3 het volgende:
Vier keer op een dag.
Dat wijf is gek.
Oh dacht dat het over Nico gingquote:Op zondag 13 mei 2007 19:28 schreef mootie het volgende:
[..]
.... Natasja ging altijd lessen met pumps en sportschoenen....... de vraag was altijd waarom ze in godsnaam 2 paar schoenen nodig had.
Hij had het ook over Nicolaas... maar het was een grapje..... refererend aan de lessen van Natasja.....quote:
Die eerste zin verdiend ook een streepquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had het ook over Nicolaas... maar het was een grapje..... refererend aan de lessen van Natasja.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |