Gewoon netjes schot, Boy kansloosquote:Op zondag 20 mei 2007 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iemand de goal van Sneijder al?
Onzin.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef StarGazer het volgende:
Ajax gewoon beter
ik stuur wel een smsquote:Op zondag 20 mei 2007 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh, das kut dan ja.
Huisgeootje lief vragen of hij/zij koffie wil zetten omdat je met iets van levensbelang bezig bent en het zelf even niet kan doen?
ajax ook nietquote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
eigenlijk heeft AZ niks te zoeken in de CL, tegen grote ploegen en in belangrijke wedstrijden presteren ze relatief weinig![]()
Inderdaad. Deze goal kan gezien de gelijke spelen dit seizoen wel eens heel belangrijk worden.quote:
beter Uefa Cup iddquote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
eigenlijk heeft AZ niks te zoeken in de CL, tegen grote ploegen en in belangrijke wedstrijden presteren ze relatief weinig![]()
Ajax wel dan, die spelen ook naief tegen de grote ploegen. Laat Ajax dan maar eens gaan presteren in de Champions League.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
Ik denk dat er eerlijk gezegd niet zoveel verschil zal zijn tussen beiden ploegen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
Als je Feyenoord niet meeteld, hebben Ajax en AZ toch hetzelfde gepresteerd tegen de grote ploegen?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
Nee, Ajax presteert de laatste jaren lekker veel op dat podiumquote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
ze beheersen het snel tikken goedquote:Op zondag 20 mei 2007 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
AZ is flink wat sterker...
Precies.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, Ajax presteert de laatste jaren lekker veel op dat podium![]()
uiteindelijk wellicht wel jah, beiden eruit tegen werder etc etcquote:Op zondag 20 mei 2007 12:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als je Feyenoord niet meeteld, hebben Ajax en AZ toch hetzelfde gepresteerd tegen de grote ploegen?
+ dat ik denk dat het verrassingselement weg is omdat dan alle assistenttrainers op AZ worden gezet. Daar hadden ze veel voordeel de voorgaande jarenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef ASroma het volgende:
Positiespel is over het algemeen goed verzorgd bij AZquote:Op zondag 20 mei 2007 12:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
ze beheersen het snel tikken goed
iddquote:Op zondag 20 mei 2007 12:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf. Ajax hoort toch gewoon bij CL. AZ is voor de UEFA Cupquote:Op zondag 20 mei 2007 12:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
iddquote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fuck, Sneijder staat op scherp hoor ik net..
ja die mag GEEN geel krijgenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fuck, Sneijder staat op scherp hoor ik net..
Precies, zie zonet ook... jaliens staat een meter of 8 voor de 16, en gaat gewoon wat overspelen en zoeken naar een gaatje in de verdediging. Ajax is veel te gehaast.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Positiespel is over het algemeen goed verzorgd bij AZ
Moeten ze eerst wel de voorronde zien door te komen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf. Ajax hoort toch gewoon bij CL. AZ is voor de UEFA Cup
Ik zou AZ ook wel eens in de CL willen zien ... op UEFA niveau doen ze het niet echt slechtquote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet zo slimquote:Op zondag 20 mei 2007 12:54 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Moeten ze eerst wel de voorronde zien door te komen.
Ik hoop niet dat julie dan weer zo naief spelen zoals vorig jaar tegen Fc Kopgenhagen.![]()
Op basis van de stand van dit seizoen heb je gelijk... Maar Ajax had vorig jaar onterecht de voorrondes gehaald. Dat bleek ook wel tegen Kopenhagen..quote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Niet dit jaar, over een jaar of 3!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zou AZ ook wel eens in de CL willen zien ... op UEFA niveau doen ze het niet echt slecht
Op basis van wat?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Meer Stam achterin..quote:Op zondag 20 mei 2007 12:54 schreef 2Drix het volgende:
Ajax mist echt Gabri en Davids mist op het middenveld
Mijn bandbreedte!quote:
nopequote:Op zondag 20 mei 2007 12:55 schreef StarGazer het volgende:
Is de Zeeuw geschorst voor volgende week?
Op basis van het verleden. AZ in de CL klopt gewoon nietquote:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....quote:Op zondag 20 mei 2007 12:56 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Op basis van het verleden. AZ in de CL klopt gewoon niet
Mja, eens moet de eerste keer zijn natuurlijk..quote:Op zondag 20 mei 2007 12:56 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Dat noemt men een sterkere competitie over het geheel.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:56 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
met zijn dochterquote:Op zondag 20 mei 2007 12:58 schreef twi het volgende:
Emanuelson is verdomme een drama. Waar is die gozer in hemelsnaam mee bezig?
Ja, verschrikkelijk. Echt een van z'n slechtste wedstrijden die ik hem heb zien spelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:58 schreef twi het volgende:
Emanuelson is verdomme een drama. Waar is die gozer in hemelsnaam mee bezig?
net als begin van de wedstrijd zeker?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:59 schreef Mr.Mills het volgende:
Nieuws = Ajax goal.
afonso alves halen van dat geldquote:Op zondag 20 mei 2007 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg wat een fucking goeie goal.. aanname perfect.. actie.. klaarleggen.. geplaatst vlammend schot..
Fuck wat gaan we hem missen![]()
En toch blijf ik erbij dat die AZ'er hem wel iets strakker had kunnen dekken...quote:Op zondag 20 mei 2007 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg wat een fucking goeie goal.. aanname perfect.. actie.. klaarleggen.. geplaatst vlammend schot..
Fuck wat gaan we hem missen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |