Heb je daarna nog meer gedaan?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb de mavo afgemaakt hoor! da's geen lbo
![]()
Omdat dit zielige aandachttrekkerij is, en ik haast een beetje medelijden met je krijg zoquote:Op zondag 13 mei 2007 18:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kun je ook toezeggen waarom je t stom vind?
Nee dat is nog niet gebleken wou je zeggenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:05 schreef Knuffel-parasiet het volgende:
[..]
ligt eraan van wie ik een kloon ben
ja werken en binnenkort waarschijnlijk iets van visagie (neeee dit is geen visgrapjequote:
woensdag ben ik er weerquote:Op zondag 13 mei 2007 18:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nee dat is nog niet gebleken wou je zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest lachenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:04 schreef Ladidadida het volgende:
Mag ik hier ook komen zeggen dat ik dit een stom topic vind? Of worden mijn posts dan erg monotoon?
hihi je zei vis!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja werken en binnenkort waarschijnlijk iets van visagie (neeee dit is geen visgrapje)
Dus je bent na de mavo niet meer naar school geweest? Waarom niet?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja werken en binnenkort waarschijnlijk iets van visagie (neeee dit is geen visgrapje)
ik wil gewoon een standpunt maken!!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat dit zielige aandachttrekkerij is, en ik haast een beetje medelijden met je krijg zo
Sorryquote:
Limited IQquote:Op zondag 13 mei 2007 18:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus je bent na de mavo niet meer naar school geweest? Waarom niet?
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:09 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Doe dan maar een pilsje!![]()
Gaan we samen wat drinken?![]()
Een vent met zo'n avatar, hou je soms van paarden meisjes van 15 ?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:08 schreef Megumi het volgende:
Ik weet nu voldoende. Op basis van wat berekeningen.
omdat ik toen niet meer moest en voor me lol ga ik echt niet nog een jaar extra naar dat geouwehoer van leraren luisterenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus je bent na de mavo niet meer naar school geweest? Waarom niet?
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
omdat ik toen niet meer moest en voor me lol ga ik echt niet nog een jaar extra naar dat geouwehoer van leraren luisteren![]()
Dus het nut van je mavo diploma is? (!)quote:Op zondag 13 mei 2007 18:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
omdat ik toen niet meer moest en voor me lol ga ik echt niet nog een jaar extra naar dat geouwehoer van leraren luisteren![]()
nou dat moet nou eenmaal hee! me nut van me rapporten van basisschool zie ik ook niet meer zo.. maar bij sommige baantjes willen ze ze nog welles zien (van de mavo dan)quote:Op zondag 13 mei 2007 18:12 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Dus het nut van je mavo diploma is? (!)![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
.. me nut van me rapporten van basisschool zie ik ook niet meer zo..
Okee, dus je bent dom. Voor je lolquote:Op zondag 13 mei 2007 18:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Nope ik houd bijvoorbeeld van een perfecte manier van een hoofd afsnijden.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Een vent met zo'n avatar, hou je soms van paarden meisjes van 15 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |