Overschat door de slechte verdedigingen in de Eredivisie.quote:
Met zijn "Suur's" de hele tijdquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach de analyses van Azing Griever op Radio Noord zijn ook wat waard.
OMGquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:23 schreef Marrek het volgende:
http://6.upload.dailymoti(...)052007utrgro02suarez
de 0-2
Maak er maar 0-7 van. Zo veel kansen, had Grunn wel hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:25 schreef venomsnake het volgende:
Kut, had al wel 0-4 ofzo moeten staan
En maar zeuren als er een plastic bekertje op een provocerende speler wordt gegooid.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:16 schreef venomsnake het volgende:
supporters van Utrecht lopen aan de hekken te trekken en onrust te stoken..![]()
goed genoeg voor de NL competitie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vindt die Suarez maar een irritant mannetje, een soort Uruguayaanse Robben maar dan véél minder goed.
Op TV leek het erop dat Utrecht supporters bij de hekken gingen rellen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Die me kwam mijn kant op wat deden ze![]()
Het schijnt dat er Groningen supporters bij de lange zijde zaten
De basis-opstelling was echt een schande inderdaad. Vier verdedigers, maar op je middenveld staat Cornelisse (verdediger!) en Van Dijk speelt ook verdedigend. Schande dat je met zo'n basisopstelling begint in een thuiswedstrijd...quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:10 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Groningen heeft zeer terecht gewonnen. Groningen was niet beter, maar Utrecht was veel slechter. Schut en Dickoh konden geen normale pass geven en Boussabon was helemaal dramatisch.
Het dieptepunt van de dag was nog wel Foeke Booy met zijn wissels. Echt een schande. Ten eerste al dat hij met 5 verdedigers begon tegen een club die niets beter is dan Utrecht. Het hele seizoen hebben wij met 4 verdedigers gespeeld en het ging altijd goed thuis...
En de rellen waren veroorzaakt door kleine jochies. Die wouden doorbreken naar de lange zijde omdat die vol zat met groningers....
Ik lees overal dat ze met een behoorlijke groep een steward helemaal verrot hebben gemept.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:10 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
En de rellen waren veroorzaakt door kleine jochies. Die wouden doorbreken naar de lange zijde omdat die vol zat met groningers....
Dat was in de 2 wedstrijden tegen Feyenoord ook al zoquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:10 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Owja, Suarez is ook een zeer vervelend mannetje. Hij speelde heel irritant en ging al liggen als iemand naar hem keek
quote:Preses Van Dop: aangifte tegen eigen Utrecht-fans
anp | Gepubliceerd op 17 mei 2007, 17:55
Laatst bijgewerkt op 17 mei 2007, 18:02
UTRECHT - Jan-Willem van Dop, de voorzitter van FC Utrecht, heeft donderdag aangifte gedaan van mishandeling en geweld tegen personeelsleden van de club.
Een halfuur na afloop van de thuiswedstrijd tegen FC Groningen (0-2) legde hij in de catacomben van De Galgenwaard met een grimmig gezicht een verklaring af tegen de Utrechtse politie.
,,Ik heb met eigen ogen gezien wat er gebeurde. Ik sta hier als getuige. Ik kan niet accepteren dat mensen van de club in elkaar worden geslagen, door aanhangers van FC Utrecht nog wel. Dan moet ik mijn verantwoordelijkheid nemen, zeker als ik alles zelf heb gezien. Hier wil ik het graag bij laten.''
dat staat er toch ook niet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
dan doet hij toch geen aangifte tegen personeelsleden, maar tegen supporters?
Is ook zo, maar de utreg supporters wilde naar de groningen supporters die in een utrecht vak zaten oid weet ook niet preciesquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op TV leek het erop dat Utrecht supporters bij de hekken gingen rellen.
Jullie hebben allebei nietsquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Roda was al in de eerste rondeDus daaaaag Gunter
Oooh in Amsterdam zijn ze plotseling blij met een beker, wat eerst jaaaaaaaaaarenlang een troostprijs wasquote:
Waar staat dat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooh in Amsterdam zijn ze plotseling blij met een beker, wat eerst jaaaaaaaaaarenlang een troostprijs was![]()
![]()
![]()
Klopt, godzijdank zet hij er goals tegenover.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:10 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Owja, Suarez is ook een zeer vervelend mannetje. Hij speelde heel irritant en ging al liggen als iemand naar hem keek
Maar die kan dan weer niet voetballen en scoort ook bijna niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt, godzijdank zet hij er goals tegenover.
die Loval is ook maar een mietje, ligt constant op de grond en kreeg voor elke glijpartij de vrije trap mee
Personeel van FC Groningen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is ook zo, maar de utreg supporters wilde naar de groningen supporters die in een utrecht vak zaten oid weet ook niet precies
Een soort Suarez zonder talent...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar die kan dan weer niet voetballen en scoort ook bijna niet.
Suarez dacht grappig te zijn, maar niemand reageerde er echt op...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Had een groningen speler bier gedronken die werd gegooit?
Zoiets las ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |