En jij kan dat niet begrijpen? Playoffs (rede 1) om de intertoto (rede 2).quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar 7 Bussen uit odw morgen.![]()
Het duel leeft echt daar![]()
![]()
Normaal komt iedereen ook alleen maar opdagen voor de wedstrijd tegen Vitesse toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En jij kan dat niet begrijpen? Playoffs (rede 1) om de intertoto (rede 2).
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:02 schreef Sjaak_P het volgende:
[..]
Normaal komt iedereen ook alleen maar opdagen voor de wedstrijd tegen Vitesse toch?
De goffert is altijd al een dooie put geweest waar niemand komt, weet niet of dit tegen vitesse ook zo is.
Nee zo heel gek is het niet , maar ik had er wel meer verwacht mede omdat de derby daar iets meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:58 schreef MarkNMGN het volgende:
En jij kan dat niet begrijpen? Playoffs (rede 1) om de intertoto (rede 2).
Waarom loop jij altijd zo te bluffen voor de derby? Is echt niet cool hoor, als we dan niet winnen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee zo heel gek is het niet , maar ik had er wel meer verwacht mede omdat de derby daar iets meer.
Maar ik denk dat ze er weinig geloof in hebben![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:36 schreef TomComCo het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
De groeten aan de rijnjankers aan de overkant!
Altijd ? , In Arnhem zullen ze toch niet winnen dat is gewoon een feit als je naar de statestieken kijkt , als je ziet wie ze nu allemaal missen, maar met Vladimir Stojković heb ik er meer vertrouwen in als Van Driel moet gaan keepen laat staan dat hij om een of andere reden ook niet kan keepen en Kortekaas moet keepen , al missen hun ook nog wel wat spelers .quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Waarom loop jij altijd zo te bluffen voor de derby? Is echt niet cool hoor, als we dan niet winnen...
Rare wedstrijd kan het worden, Vitesse mist veel spelers (Lazovic, keepers, Espinoza (??) en de al langer geblesseerden) en NEC mist er ook veel. In combinatie met slechts 7500 man publiek, zal er wel weinig aan zijn...
JA!quote:
Oke , dan zal het wel zo zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
JA!
Maar goed, het hoort er wel wat bij, dat is waar. Maar teveel bluffen is gewoon alleen tof als je echt zeker bent dat je wint vind ik.
quote:De Mos gaat ervan uit dat de medische staf Stojkovic op tijd speelklaar kan maken. “We gaan er alles aan doen om Stojkovic te laten spelen”,
Objectief gezien was Wapenaar een prutskeeperquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:42 schreef hoM3r het volgende:
Die Stojkovic is objectief gezien toch ook gewoon een prutskeeper, of zie ik dat nou verkeerd?
Hij doet me denken aan Jevric: prachtige onmogelijke reddingen, waar hij vooral zijn benen bij gebruikt, waar dan weer lullige foutjes tegenover staan. Het is wel een apart persoon, past hier wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:42 schreef hoM3r het volgende:
Die Stojkovic is objectief gezien toch ook gewoon een prutskeeper, of zie ik dat nou verkeerd?
Ga iemand anders toelachenquote:Op donderdag 17 mei 2007 04:13 schreef MikeyMic het volgende:
voetbal is voor homo's. Ga je met diepgaande dingen bezig houden (geen aarsneuken). Homo's!
Als jij je nou gewoon bezig gaat houden met je eigen ballen, dan doen wij dat met voetbal. Homo!quote:Op donderdag 17 mei 2007 04:13 schreef MikeyMic het volgende:
voetbal is voor homo's. Ga je met diepgaande dingen bezig houden (geen aarsneuken). Homo's!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:08 schreef Klingon het volgende:
[..]
Als jij je nou gewoon bezig gaat houden met je eigen ballen, dan doen wij dat met voetbal. Homo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |