Welnee, hij speelt het hele seizoen al zo, het begint veel mensen nu alleen pas op te vallen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:54 schreef twi het volgende:
De Mul was inderdaad slecht, maar ik blijf 't jammer vinden dat hij niet wil verlengen. Hij is nu duidelijk niet in vorm, maar wanneer hij dat wel is is 't gewoon een aanwinst.
Eén prima wedstrijd ja. Maarja aan jouw mening valt natuurlijk niet te twijfelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:57 schreef twi het volgende:
Onzin, hij heeft prima wedstrijden gespeeld. Maargoed, als jij je eigen verhaaltje wilt geloven is dat prima. Die 8 assists waren ongetwijfeld onbedoelde gelukkige rollertjes.
Alves is een hypequote:Op zondag 13 mei 2007 19:35 schreef Nashje het volgende:
Toppertje hoor die Alves. 2 wedstrijden helemaal onzichtbaar.
Perez moet een basisplaats krijgen trouwens. Zeker.
Iedereen in vorm is een aanwinst. Like duh.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:54 schreef twi het volgende:
De Mul was inderdaad slecht, maar ik blijf 't jammer vinden dat hij niet wil verlengen. Hij is nu duidelijk niet in vorm, maar wanneer hij dat wel is is 't gewoon een aanwinst.
Je 14-jarige broertje heeft weer lafjes een gebroken glas in zn oog gestoken?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Toevallig nog een Jood hier die gister in de 3 gezusters was in Groningen?
In Alkmaar met 1-0 verliezen en thuis er gewoon 4 maken..quote:Op zondag 13 mei 2007 20:05 schreef Terrorbita het volgende:
Toch jammer dat we meteen al in de eerste wedstrijd jongens als Stam, Gabri en Davids moeten missen.
AZ zal bloed ruiken neem ik aan...
Nee, was vrijdag wel in de Blauwe Engelquote:Op zondag 13 mei 2007 19:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Toevallig nog een Jood hier die gister in de 3 gezusters was in Groningen?
Mja, wordt weer zwaar. In Alkmaar schade beperkt houden en dan weer in Amsterdam afmaken.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:05 schreef Terrorbita het volgende:
Toch jammer dat we meteen al in de eerste wedstrijd jongens als Stam, Gabri en Davids moeten missen.
AZ zal bloed ruiken neem ik aan...
In 2005 won Ajax de beker niet hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
In Alkmaar met 1-0 verliezen en thuis er gewoon 4 maken..![]()
De blauwe engel, dan was het vast en zeker na 05.00quote:Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, was vrijdag wel in de Blauwe Engel
Yep. Je merkt duidelijk dat die jongen momenteel op is, net zoals babel overigens, maar eerder dit seizoen was hij gewoon goed bezig. Momenteel mis je toch wel een Leonardo die je kunt in brengen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:54 schreef twi het volgende:
En Manucharyan gaat excelleren als defensieve middenvelder volgend jaar!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Wooldoor het volgende:
Ogararu wordt denk ik net als Grygera rustig en weinig opvallend in het eerste jaar maar doorbrekend in het tweede als robuste centrumverdediger.
Gaat Ajax altijd zo met haar supporters om?quote:- Ajax-seizoenkaarthouders kunnen niet hun eigen plaats reserveren.
Niet eens.....was er om 12 uur, aangezien het dan piekuur is. Snel biertjes hijsen en dan gauw ergens anders heen. Maar ja, dan ga je naar 't Feest, en dan sta je opeens oog in oog met een paar travo'squote:Op zondag 13 mei 2007 20:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
De blauwe engel, dan was het vast en zeker na 05.00![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |