Ja, al dat gekloon maakt het ook niet makkelijker natuurlijk.quote:
Oh dat geeft niet hoor, we houden MED wel bijquote:
Die welquote:
Hopen dat ze geen heel slecht imago opbouwtquote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Die wel
Maare... wat moet je met al die kloontjes
mwah de eerste was van een band die ik leuk VOND. de tweede was te br33zah, deze vind ik mooi en hou ikquote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Die wel
Maare... wat moet je met al die kloontjes
De 3de is te altoquote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah de eerste was van een band die ik leuk VOND. de tweede was te br33zah, deze vind ik mooi en hou ik
Je hok in jij, kutbeestquote:
andersom neem ik aanquote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah de eerste was van een band die ik leuk VOND. de tweede was te br33zah, deze vind ik mooi en hou ik
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hok in jij, kutbeest![]()
Niemand komt aan mijn buurvrouw
Wat is er kinderachtig aan mijn naamquote:Op zondag 13 mei 2007 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
so? die van jou is kinderachtig hoor je mij ook niet over
Prutz0rquote:
En over een half jaar dan heb je weer een andere?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het vermoeden bestaatquote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef classpc het volgende:
[..]
En over een half jaar dan heb je weer een andere?
dat denk ik nietquote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef classpc het volgende:
[..]
En over een half jaar dan heb je weer een andere?
Bel een traumaheli ipv hier je tijd te verdoenquote:
Zonde van de inzet van die hulptroepenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel een traumaheli ipv hier je tijd te verdoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |