abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:21:03 #51
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_50159135
daar kijk ik altijd minzaam glimlachend naar, naar die 'whippende whopnegers' (mooi gesproken)

vooral als ze blank zijn.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_50163296
Ingrote steden zie je over het algemeen meer soorten mensen als op platteland. travos noem maar op. Ben nog niet in amerika geweest om verschille aan te geven. daar zulle ook best travos rondlopen enz. homos noem het maar op.

ik zie in mijn stad eindhoven ook vaak genoeg van die alternatieve hippies. op vesleten all stars en bouwvakkerstruien en zwarte mutsen en kapotte handschoene. of gothics in lange zwarte jassen en legerschoenen. Ik vind het ook niet bepaald dat het beeld van de straat daar op vooruit gaat. Vind het lelijk en getuigen van wansmaak voor kleding. Mar het is weer is wat anders als de normale doorsnee mensen Ze wille op die manier zich onderscheiden denk ik. Dat lukt ze aardig met die kleding enz. Mar mij zul je er nie in zien lopen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 18:14:42 #53
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50171473
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:46 schreef Solitarias het volgende:
de hollandse maaiveldmentaliteit
waarschijnlijk...

En er zijn een paarhonderd miljoen Amerikanen dus de kans dat er een paar mafkezen tussen lopen is wat groter dan de ''slechts'' 16 miljoen Nederlanders (en wat daar voor door moet gaan)
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:49:39 #54
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_50174708
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

JA...en ik ben de kerstman!!!
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:49 schreef Europeaan het volgende:

[..]

Misschien is dat wel zo
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:43 schreef punkiie het volgende:
excentreik uiterlijk leg ik niet zozeer de link met boerkas en vetkuifen etc. maar meer met het uiterlijk van de persoon zelf. zijn gezicht. en daar is moeilijk bepalen.
Sorry, maar hoe vaker ik het lees, hoe meer ik het idee krijg dat ik echt heul niets begrijp van je post..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_50176969
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:14 schreef QCC het volgende:

[..]

waarschijnlijk...

En er zijn een paarhonderd miljoen Amerikanen dus de kans dat er een paar mafkezen tussen lopen is wat groter dan de ''slechts'' 16 miljoen Nederlanders (en wat daar voor door moet gaan)
Van statistiek heb je weinig kaas gegeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')