abonnement Unibet Coolblue
pi_49332107
Het is al jaar en dag zo dat de winnaar van het ESF het volgend jaar dit zelf mag organiseren.

De Olympisch Spelen, het WK voetbal, het EK voetbal, de intocht van Sinterklaas ( ) en ja zelfs het Eurovisie Songfestival voor kids krijgen een organisatie toegewezen.

Maar waarom is dat niet het geval bij het ESF ?

Waarom kunnen landen zich niet kandidaat stellen om het te organiseren ?
Zo krijg je ook niet het probleem dat landen die "per ongeluk" winnen het evenement maar moeilijk kunnen financieren
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 13 mei 2007 @ 15:49:33 #2
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_49333233
Je moet er toch niet aan denken dat Moldavië, het armste land van Europa, het ESF moet organiseren.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_49333474
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:49 schreef ABBAfan het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat Moldavië, het armste land van Europa, het ESF moet organiseren.
Waarom niet? Dat wordt lekker back to basic, een beetje zoals in die Eurovisie filmpjes uit de jaren 50 . En als ze het echt niet kunnen betalen dan kan een ander land het overnemen, daar is dacht ik in voorzien in het reglement.
  zondag 13 mei 2007 @ 15:58:49 #4
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_49333598
Back to basic wordt het allang niet meer. Dat hele ESF circus verhuist volgens mij gewoon mee naar het volgende festival. Ik stel me zo voor dat het Eurovisie songfestival een compleet bedrijf is met alle facilitaire middelen.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2007 @ 16:16:25 #5
43556 miss_dynastie
pi_49334302
Volgens mij is dat juist de charme van het songfestival. Het hoeft van mij niet te veranderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')