Wij ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:47 schreef MaxPower het volgende:
Als je op die stroken doelt: Twente vorig seizoen al.
Ja, dan kun je er als de Graafschap beter direct een punt achter zetten. Niet meer serieus te nemen dus.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef Apfel. het volgende:
Graafschap
[afbeelding]
Sampdoria
[afbeelding]
Nou, dan ken je je klassiekers zeg, tis ook zo'n onbekend "plaatje"quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:05 schreef MaxPower het volgende:
Ja, ze wisten niet dat het van Samp was, het plaatje lag al een tijdje bij hun in het hok ofzo.
Klopt, maar is toch heel raar dat de poppetjes bijna identiek zijn enzo. Ontwerp van Samp is trouwens nooit als actie gebruik oid.,quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:05 schreef MaxPower het volgende:
Ja, ze wisten niet dat het van Samp was, het plaatje lag al een tijdje bij hun in het hok ofzo.
Voor zo ver ik even uit m'n hoofd weet niet nee, maar deze tekenign is wel gebruikt op divers materiaal van ze en wordt ook op diverse club sites als logo etc. gevoerd. Kortom, hele domme actie dit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:11 schreef Apfel. het volgende:
Klopt, maar is toch heel raar dat de poppetjes bijna identiek zijn enzo. Ontwerp van Samp is trouwens nooit als actie gebruik oid.,
Pff sommige dingen uit dat wereldje zal ik nooit begrijpen... Het gaat er toch om hoe mooi iets eruit ziet... Niet hoe moeilijk het was om te maken? What's next? Papiermacheen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:06 schreef MaxPower het volgende:
hogere moeilijkheidsgraad/makkelijker bij verslepen
Papiermacheen is niet makkelijk, kijk maar eens goed rond met carnaval!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Pff sommige dingen uit dat wereldje zal ik nooit begrijpen... Het gaat er toch om hoe mooi iets eruit ziet... Niet hoe moeilijk het was om te maken? What's next? Papiermacheen?
Mischien iets voor jou dan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan heb je echt tijd te veel.
Nee daarom juist... Volgende week schijnt vak410 het thuisseizoen te openen met een combinatie van Papiermache en origami -nog nooit vertoond in de wereld op tifogebied-, het ziet er ook niet uit... maar het was wel vet moeilijk om te maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Papiermacheen is niet makkelijk, kijk maar eens goed rond met carnaval!
Ik vind een aaneengesloten doek mooier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef MaxPower het volgende:
Het ziet er toch mooi uit?
Een kabouterkop van papiermacheen en allemaal een hoedje van papier op de kop om het vak rood/wit te kleuren zeker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee daarom juist... Volgende week schijnt vak410 het thuisseizoen te openen met een combinatie van Papiermache en origami -nog nooit vertoond in de wereld op tifogebied-, het ziet er ook niet uit... maar het was wel vet moeilijk om te maken.![]()
Waar heb je dat vandaan? Verder wel jammer dat het niet origineel is inderdaad. Wat mij betreft niet echt boeiend trouwens, het was een mooi doek.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:05 schreef MaxPower het volgende:
Mwa, als Sampdoria jullie houtskooldoekje zou kopieren zou je het dan ook niet boeiend vinden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:28 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat mij betreft niet echt boeiend trouwens, het was een mooi doek.
Nee. Ik zit ook niet in die tifoscene ofzo maar vind die acties vaak mooi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Mwa, als Sampdoria jullie houtskooldoekje zou kopieren zou je het dan ook niet boeiend vinden?
Onderste is idd van zuid2 (mensen van o.a. vak428)..quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:45 schreef MaxPower het volgende:
Die onderste is dus niet van 410? Wat is STM CRW?
verdient, hoop ik?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Doekie dat op zuid voor Wesley hing was ook mooi:
"Een Ajacied als jij, verdiend een koninklijk afscheid"
Vorig jaar ook al lekkere doeken met Hunting season, Cruijff, Davids etceteraquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:48 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Onderste is idd van zuid2 (mensen van o.a. vak428)..
er sttaat "STH CRW"
South Crew.
Is volgens mij niet echt een naam van een groep hoor binnen Ajax. Althans, ze spuiten wel veel (helpen ons ook bij sommige doeken, al moet ik zeggen dat t vorig jaar meer was dan nu. Maar dat is alleen maar goede ontwikkeling voor ons), maar is niet een organisatie ala 410 zeg maar.
Hoe vaak gaan deze nog langs komen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:46 schreef leolinedance het volgende:
[afbeelding]
Maar dit was toch wel de mooiste van de laatste tijd:
[afbeelding]
![]()
Goed voor ze dat T en X nu bij elkaar zitten, ik vind alleen het font van het Lighttown Madness doek niet echt vet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan deze nog langs komen?
Tot PSV weer een nieuwe Tifo heeft gemaakt halverwege het seizoenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan deze nog langs komen?
Die hebben ze dus van het weekend gehad (snap dan helemaal niet waarom die twee oude weer langskwamen). Veel mooie acties in de eerste twee weekenden (Groningen ook nog niet langs zien komen hier)quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Tot PSV weer een nieuwe Tifo heeft gemaakt halverwege het seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |