dat heb ik dus ook heel vaak als ik Lost zit te kijken......'oh ja, dat is waar ook!'quote:
Niet echt slim van ze.quote:En dat papiertje om die vogel's poot, dat lijkt me toch dat 't nat wordt, en de reis niet overleeft.
Ach, ze hadden ook direct over die paal heen kunnen klimmen, hadden ze die man nog kunnen gebruiken.quote:Op zondag 16 september 2007 12:31 schreef Cloud_9 het volgende:
[..]
Niet echt slim van ze.![]()
Wel een goede actie van John Locke dit keer door die vent tussen die palen te gooien.![]()
Ik verraad niet hoe hij in die stoel terecht is gekomen...quote:Op zondag 16 september 2007 15:04 schreef WheeleE het volgende:
Ookal hebben ze niks aan hem qua informatie, misschien had hij nog voor wat chaos bij The Others kunnen zorgen als ze met hem aankwam lopen.
Ik wil nu eigenlijk wel eens te weten hoe John in die stoel terecht kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet waar ze op tv nu zitten maar ik zit zelf bij aflevering 10.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef Sammetje het volgende:
dat was weer een goeie aflevering.
Toch komen er steeds meer vragen naar boven. Hoe weten hun alles van iedereen?
Denk dat Jack goed pissed is........
quote:Op zondag 23 september 2007 11:57 schreef CarOnline het volgende:
En de volgende keer iets meer Sawyer graag![]()
Ze laten niet al teveel zien, maar ik zou er niet op klikken als je de afleveringen op TV volgt, zoals de meeste users in dit topic...quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:51 schreef ook_gek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ki32A243i-k
previeuw seizoen 4. Dat ziet er goed uit
ze laten zo goed als niks zien. Ze laten meer woorden zienquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Ze laten niet al teveel zien, maar ik zou er niet op klikken als je de afleveringen op TV volgt, zoals de meeste users in dit topic...
maar toch...quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze laten zo goed als niks zien. Ze laten meer woorden zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |