Tot je je realiseert dat ik geen Oud-Pruisische veldheer ben...quote:
hij zei neem je zwembroek meequote:Op zondag 13 mei 2007 19:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wraak nemen omdat Q. een keer teveel "ik wil alleen maar zwemmen" heeft geneuriet is dan weer het andere uiterste.
ja denk het wel probeer hetquote:Op zondag 13 mei 2007 19:34 schreef Burdie het volgende:
Zou het pijn doen om zo'n electrische vliegenmepper aan te raken?
Hoe sterk zou die schok zijn?
Hoi Niet-Pieter.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot je je realiseert dat ik geen Oud-Pruisische veldheer ben...
Je bent weer in leven, en acuut doet je Moksatar het hier weerquote:Op zondag 13 mei 2007 19:51 schreef Mokster het volgende:
Hua!
Ik was er niet, Niet-HenkPieter.quote:
Nee, zoveel was duidelijk.quote:
Moksameisje!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:51 schreef Mokster het volgende:
Hua!
Ik lig nog immer voor dood in mijn bedje met hoge koorts, lamlendigheid en inmiddels drie (!) koortsblaren. Maar ik Fok. Dus ik leef. En om dát te vieren heeft een klein engeltje mijn Moksatar gerepareerd.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:52 schreef Litpho het volgende:
Je bent weer in leven, en acuut doet je Moksatar het hier weer.
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:53 schreef Litpho het volgende:
-edit- en ik ben uiteraard net zozeer niet-Henk als niet-Pieter. -edit-
* Frezer geeft aai over de bol.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik lig nog immer voor dood in mijn bedje met hoge koorts, lamlendigheid en inmiddels drie (!) koortsblaren. Maar ik Fok. Dus ik leef. En om dát te vieren heeft een klein engeltje mijn Moksatar gerepareerd.
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:01 schreef Mokster het volgende:
Ach. Het gaat vast wel weer over.
Voor mij het eerste. Ik kies zelf wel met welke foto ik op internet sta. Dat hoeven anderen niet voor mij te kiezen...quote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen directe haast om met mijn gezicht op internet te staan, vandaar ook het gebrek aan eigen foto's in fotoboek. Andere mensen vertrouwen wellicht de fotograaf en/of de lichtval niet, wie zal het zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |