Het wordt een enkeltje, als we het kunnenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo duur is een retourtje Amsterdam toch niet?
ah, even mijn witte was checkenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik zit echt HEEEEEL hard te balen.
Gewoon TWEE wassen mislukt.![]()
![]()
.
Het ging om een witte boxer en een nieuw beige shirt. De beide polo's waren alletwee al een keer gewassen. En ook nog eens in lichte kleurtjes.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuwe kleren dien je de eerste maal dan ook met een handwas te doen, of apart te wassen omdat je er donder op kunt zeggen dat daar nog kleur vanaf komt...
Even afhankelijk van de eindbestemming, maar soms is Brussel goedkoperquote:Op zondag 13 mei 2007 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt een enkeltje, als we het kunnen
We zitten vlakbij dusseldorf, misschien dat we via die manier kunnen vliegen. Schiphol is sowieso belachelijk duur.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even afhankelijk van de eindbestemming, maar soms is Brussel goedkoper.
Nu weet ik meteen weer waarom ik wit echt alleen maar met wit was...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het ging om een witte boxer en een nieuw beige shirt. De beide polo's waren alletwee al een keer gewassen. En ook nog eens in lichte kleurtjes.
Alles is nu een beetje blauw-beige-grijzig. Zal ik dat bij deze tot de nieuwe modekleur voor de zomer van 2007 bombarderen?.
Ik ben een student, en idd een halve vent (en dat rijmt)quote:Op zondag 13 mei 2007 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu weet ik meteen weer waarom ik wit echt alleen maar met wit was...
Ik lijk wel een wijf, en Christine wel een vent dat ze alles bij elkaar mikt...
ik mik ook echt alles bij elkaar en op 40 gradenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht heb je dan een goede tip voor mij. Ik was wit alleen met wit. En tóch komt alles er al een paar maanden roze uit. Ik heb de machine al een paar keer helemaal leeg op 95 graden gewassen, maar ook dát helpt niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:31 schreef AirwiN het volgende:
Dat grauwe witte shirtje wat je gister onder je kleding aan had, vertelde mij wat anders...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik mik ook echt alles bij elkaar en op 40 gradennog niet misgegaan
roze is het nieuwe wit?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wellicht heb je dan een goede tip voor mij. Ik was wit alleen met wit. En tóch komt alles er al een paar maanden roze uit. Ik heb de machine al een paar keer helemaal leeg op 95 graden gewassen, maar ook dát helpt niet.
Zwart op zwart maakt ook niet echt veel uitquote:Op zondag 13 mei 2007 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik mik ook echt alles bij elkaar en op 40 gradennog niet misgegaan
Haal die verdwaalde sok er dan ook uit!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wellicht heb je dan een goede tip voor mij. Ik was wit alleen met wit. En tóch komt alles er al een paar maanden roze uit. Ik heb de machine al een paar keer helemaal leeg op 95 graden gewassen, maar ook dát helpt niet.
Wassen op 95 graden met schoonmaakazijn of met soda... Eén van de twee doet bij mij de truc altijd wel...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je biologische wasmachineklok probeert je iets over roze kinderkleertjes te vertellen?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wellicht heb je dan een goede tip voor mij. Ik was wit alleen met wit. En tóch komt alles er al een paar maanden roze uit.
dat komt omdat het geen wit isquote:Op zondag 13 mei 2007 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat grauwe witte shirtje wat je gister onder je kleding aan had, vertelde mij wat anders...
Dan soda en 90 (of welke temp ook de max moge zijn). Jesus, moeten mannen hier gaan zeggen hoe je moet wassen?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb me rot gezocht, maar kan niets vinden.
Húúúú.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:37 schreef Litpho het volgende:
Je biologische wasmachineklok probeert je iets over roze kinderkleertjes te vertellen?
Ik ben bijna 33. Single. Dat moet toch genoeg zeggen over mijn huisvrouwelijke-kwaliteiten.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:41 schreef Pheno het volgende:
Dan soda en 90 (of welke temp ook de max moge zijn). Jesus, moeten mannen hier gaan zeggen hoe je moet wassen?
rustig maar hoor!quote:
Wassen is geen huishouden, dat is een paar knopjes indrukken/draaien.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben bijna 33. Single. Dat moet toch genoeg zeggen over mijn huisvrouwelijke-kwaliteiten.
Very very cute.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Moks wat vind je van mijn avatar en dus mijn katje?![]()
Jij beschikt over voldoende andere kwaliteiten om dat ruimschoots te compenseren...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben bijna 33. Single. Dat moet toch genoeg zeggen over mijn huisvrouwelijke-kwaliteiten.
Tss, ik ben altijd lief voor Moksyquote:
Dat probeer ik net duidelijk te maken aan een zeer aantrekkelijk heerschap in mijn msn-lijst.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:47 schreef AirwiN het volgende:
Jij beschikt over voldoende andere kwaliteiten om dat ruimschoots te compenseren...
Ga cammenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat probeer ik net duidelijk te maken aan een zeer aantrekkelijk heerschap in mijn msn-lijst.
Mag ik naar jou verwijzen voor referenties?
Tuurlijk!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat probeer ik net duidelijk te maken aan een zeer aantrekkelijk heerschap in mijn msn-lijst.
Mag ik naar jou verwijzen voor referenties?
Tss.. ze steigerde helemaal... en ze is nog ziek en zwak enzoquote:
Ik ben vandaag niet cam-baar. Dat verpest enkel de goede indruk die ik tijdens de eerste live-ontmoeting heb achtergelaten.quote:
Slayer!!! - Raining Blood!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog 1 keer zeg ik het: Ben Folds is geniaal
ik luister dat dus
wat moet dat voorstellen?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Slayer!!! - Raining Blood!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ik voel met je meequote:Op zondag 13 mei 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Ik voel me enigzins teringmoe.
Ja, dat verbaast me inderdaad niet echtquote:Op zondag 13 mei 2007 21:09 schreef Pheno het volgende:
Dusseldorf is goedkoper
zou je dat nou wel doen?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Bier
Slecht idee.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Bier
Dat heeft niks met leeftijd te maken. Jullie zijn gewoon een stelletje zeikerds!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |