mwah, het is saaiquote:Op zondag 13 mei 2007 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hey CLlukt het een beetje met je deadlines?
volgens google wel/quote:Op zondag 13 mei 2007 14:31 schreef Nolius het volgende:
ACU? Dat is toch dat politiek cultureel centrum?
Rubberen schoonmaakhandschoenen aanquote:Op zondag 13 mei 2007 15:01 schreef tirannetje24 het volgende:
tijd om mezelf te gaan elektrocuteren![]()
moet de televisies bij mn ouders aan een versterker gaan hangen want het beeld is zwaar k*t maar ik krijg steeds een schok van die stomme k*t kabels.
als ik niet meer terug kom was het leuk jullie 'gekend' te hebben![]()
Nope! Hij is denk ik stuk genoeg en ik ben vrouw én onhandig genoeg om nu een nieuw (water)bed te moeten kopen.quote:
Nu alleen het geld nogquote:Op zondag 13 mei 2007 15:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nope! Hij is denk ik stuk genoeg en ik ben vrouw én onhandig genoeg om nu een nieuw (water)bed te moeten kopen.
Daar neuk je minder hard doorheen (hoop ik)quote:Op zondag 13 mei 2007 15:10 schreef Pheno het volgende:
En dan je waterbed stuk laten gaan
Gewoon je naaldhakken uitdoen...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:10 schreef Pheno het volgende:
En dan je waterbed stuk laten gaan
Die draag ik nietquote:
Jij loopt nooit op naaldhakken he?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet je niet te dronken zijn om dat te doen natuurlijk
Pheno drinkt niet...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet je niet te dronken zijn om dat te doen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |