whehehehe en sterktequote:Op zondag 13 mei 2007 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Echte mannen hebben dat niet nodig.
Even zoeken waar die zooi ligt dus.
Jij snapt precies waarom het er zo leuk is!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vond de acu maar niks,. halve of hele daklozen die voor pampus aan de halveliterblikken ziitten met een grijze baard van hier tot weet ik ten dan dronken tegen je aanstoten en daarbij aan je zitten
en het gebouw was ook net een kraakpand
ow en het bier was echt te goor nogmaals
Dat vroeg ik me ook al af toen iemand het nodig vond om ons Tormentor of Christian souls van Dimmu Borgir te laten horen...quote:Op zondag 13 mei 2007 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je DnB muziek noemen dan?
gelukkig verschillen smakenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij snapt precies waarom het er zo leuk is!.
Dimmu Borgirquote:Op zondag 13 mei 2007 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af toen iemand het nodig vond om ons Tormentor of Christian souls van Dimmu Borgir te laten horen...
Het is er leuk omdat daklozen je aan mogen randen?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij snapt precies waarom het er zo leuk is!.
tja ik houd gelukkig van andere dingen dan C.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is er leuk omdat daklozen je aan mogen randen?
Nee. En zo is het er ook niet. Er zijn altijd overal wel een aantal vervelende lui aanwezig, en ook in de ACU. Maar het is er gewoon fijn dat iedereen er welkom is. En dat iedereen zichzelf kan zijn. En och,waarom loop ik te happen?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is er leuk omdat daklozen je aan mogen randen?
maar het hippiegehalte was gister wel erg hoog zei jezelf ook. En ja dat iedereen welkom is oke maar ik ga toch nioet graag uit waar daklozen lam over de tafel hangen eigenlijk/quote:Op zondag 13 mei 2007 13:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee. En zo is het er ook niet. Er zijn altijd overal wel een aantal vervelende lui aanwezig, en ook in de ACU. Maar het is er gewoon fijn dat iedereen er welkom is. En dat iedereen zichzelf kan zijn. En och,waarom loop ik te happen?Smaken verschillen gewoon. In de ACU komen heel veel lieve mensen en ook redelijk veel bekenden van me. Ik heb er nog nooit iets vervelends meegemaakt en iedereen is lief en zorgzaam voor elkaar. Ze draaien er (meestal) fijne muziek en zijn niet oordelend over elkaar. Gewoon een fijne tent om te zijn, zegmaar.
.
Hey CLquote:Op zondag 13 mei 2007 14:02 schreef CherryLips het volgende:
tvp.
Waarschijnlijk zijn de deadlines nog net zo gezond als gisterenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hey CLlukt het een beetje met je deadlines?
Mwoah, iedere kroeg heeft wel zo zijn stamgasten die niet beseffen dat hun lever níet inwisselbaar is.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar het hippiegehalte was gister wel erg hoog zei jezelf ook. En ja dat iedereen welkom is oke maar ik ga toch nioet graag uit waar daklozen lam over de tafel hangen eigenlijk/
Ben jij nou nog aan het bier gegaan?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hey CLlukt het een beetje met je deadlines?
ik ben niet snel ergens vies van hoor maar de acu is echt geen tent voor mij of je moetquote:Op zondag 13 mei 2007 14:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mwoah, iedere kroeg heeft wel zo zijn stamgasten die niet beseffen dat hun lever níet inwisselbaar is.
In de ACU zijn ze alleen dubieus ruikend, en hebben ze vaak meer infectieziektes dan tanden.
Maar goed, als je bang bent voor wat schurft en viezigheid, is het bij voorbaat je plek al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |