Bootcamp als je een intel mac hebtquote:Op zondag 27 mei 2007 14:54 schreef savelkoul het volgende:
Ik heb een mac. Iemand die streams kan kijken op een mac en mij dat uit kan leggen?
Nee....MAC heeft geen DRM.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:54 schreef savelkoul het volgende:
Ik heb een mac. Iemand die streams kan kijken op een mac en mij dat uit kan leggen?
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:58 schreef Maravilla het volgende:
Ik heb geen moment van bufferen gehad, alles liep vloeiend en ook geen problemen met geluid of iets dergelijks. Ik had hem wel vanaf 2 uur al aanstaan, ik weet niet of dat nog ergens help oid.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:58 schreef Maravilla het volgende:
Ik heb geen moment van bufferen gehad, alles liep vloeiend en ook geen problemen met geluid of iets dergelijks. Ik had hem wel vanaf 2 uur al aanstaan, ik weet niet of dat nog ergens help oid.
Ik heb anders genoeg reclameborden (vooral in de ArenA) ervan gezien vorig seizoen en in de voorbereiding.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef Dos37 het volgende:
Ze mogen daar best wat beter mee adverteren wat het is ideaal.
Dat lijkt erger te zijn naarmate je later inlogt. Vroeg klaar zitten dus!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Vreemd dat sommige mensen wel last kregen van buffering op gegeven moment dan
Misschien gerichter reclame maken als je in de Arena zit ben je het niet nodig. Doe het tussen de reclame blokken van de Samenvattingen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb anders genoeg reclameborden (vooral in de ArenA) ervan gezien vorig seizoen en in de voorbereiding.
Je ziet die reclameborden niet alleen als je in de ArenA zit natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Misschien gerichter reclame maken als je in de Arena zit ben je het niet nodig. Doe het tussen de reclame blokken van de Samenvattingen.
Hmm, ik overweeg het. Ik heb vorig seizoen vaak een weekendabonnement genomen omdat ik de slotfase van de competitie 'live' wilde zien. En voor de gifjes natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef jmac het volgende:
je kan nu een seizoenskaart kopen voor planet voetbal. Kost 79euro
Weekendprijs blijft 4,50
meestal gewoon 4 euro voor het hele weekend toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:46 schreef BB-boy het volgende:
Is het weer dat je voor 2 wedstrijden betaald? Want ik hoef eigenlijk alleen de uitwedstrijden van Ajax te zien.
Dat hooop ik toch zeker nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:51 schreef BB-boy het volgende:
Maar het is niet dat je dit jaar 2 euro voor 1 wedstrijd kan betalen zeker?
Ik overwoog het, ware het niet dat ik vanavond heb gehoord dat de overbuurjongen Tele2 gaat krijgen en ik altijd welkom ben. Dus 't zal wel af en toe een weekend worden verder.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef jmac het volgende:
Weekendprijs blijft 4,50
Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die 50 cent doen het hem nou ook weer niet vind ik.
Kom na zondag maar weer hierop terug.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
ïk wou dat ik in de toekomst kon kijken
.. hmmmm ik weet niet gewoon hoevaak ik naar het stadion ga dit jaar en hoevaak ik het thuis wil kijken
Hoezoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom na zondag maar weer hierop terug.
Ah mooi. 1x betalen, ben ik daar ook weer vanaf.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef jmac het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |