Kan ik dan mijn geld terugkrijgen met de laatste speeldag heb niets gezien maar wel betaaldquote:
Ja ja, ik ben blij dat ik het zelf niet hoef te doenquote:
Wat is er stuk danquote:Op zondag 13 mei 2007 14:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben blij dat ik het zelf niet hoef te doen
idemquote:Op zondag 13 mei 2007 14:42 schreef paultjuhhh het volgende:
oeh ik was een stap verder maar toen alsnog server too busy
Dat werd gezegd ja, ik vraag het zo ff.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Het zou toch een paar minuten duren? F1 bas
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:09 schreef okee6 het volgende:
Maak je maar niet al te druk, mét beeld is het alsof je door vitrage kijkt.
Dat kan niet, maar het beeld geeft nog de minste ergernis. De regie is beroerd. Net een camera die vergat met de bal mee te zwenken, kijk je dus naar een leeg strafschopgebiedquote:
Tja beeld en regie kunnen wel beter, maar het play-off voetbal zal structureel zo blijven.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:40 schreef -J-D- het volgende:
Het is leuk dat online live voetbal kijken tegenwoordig mogelijk is.
Het is alleen te hopen dat deze problemen niet structureel worden, zodat planetvoetbal een betrouwbaar imago kan opbouwen.
Dat probleem gister hebben jullie lekker opgelost hequote:Op maandag 14 mei 2007 17:42 schreef F1Bas het volgende:
@home klant hebben problemen maar dat ligt aan @home.
Vreemde is, tijdje terug had ik altijd problemen met Planet Voetbal....bestelde altijd via SMS, laatste tijd via iDEAL en dat werkt perfect. Erg vreemd.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:42 schreef F1Bas het volgende:
@home klant hebben problemen maar dat ligt aan @home.
Deed het gewoon weer hoor na +- 16.00quote:Op maandag 14 mei 2007 17:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat probleem gister hebben jullie lekker opgelost he
Gisteren liep het bij mij bij Feyenoord-Groningen behoorlijk achter....op TT stond de 1-1 al, toen moest 'ie bij mij op Planet Voetbal nog vallenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:08 schreef RayMania het volgende:
Misschien tien seconden vertraging, in ieder geval geen vele minuten.
Je tweede vraag weet ik niet, maar als je een redelijke verbinding hebt, kun je eenvoudig 2-3 wedstrijden vloeiend kijken.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:04 schreef DT-PiSanG het volgende:
2. Met hoeveel kb/s loopt dit gemiddeld PER stream?
Alleen deze (heen)ronde he, lees vandaag en niet volgend weekendquote:Op zondag 20 mei 2007 10:07 schreef Veerboot het volgende:
Zo, ik heb me weer ingekocht. Deze keer is het trouwens wel weer 4 euro?
Als jullie gewoon zorgen voor een goed werkende stream, dan krijg je sowieso al minder gepiepquote:Op zondag 20 mei 2007 10:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen deze (heen)ronde he, lees vandaag en niet volgend weekend
Anders krijgen we dat gepiep weer.
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:56 schreef venomsnake het volgende:
http://streams.planetvoetbal.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=EREDIV04&title=PlayOffs
quote:Wedstrijd gratis op DeWedstrijden.tv
Supporters die geen kaartje hebben weten te bemachtigen kunnen de wedstrijd bij het stadhuis volgen. Het is ook mogelijk om de wedstrijd te kijken op je computer via de link onder aan dit bericht...
Want nu de strijd om een plaats in de Eredivisie in alle hevigheid is losgebarsten, biedt DeWedstrijden.tv jou een uitgelezen kans om de verrichtingen van jouw favoriete club op de voet te volgen. Live. En gratis
De resterende duels uit de beslissende derde ronde van de Jupiler League play-offs zijn gratis en voor niets via de Videoplayer van DeWedstrijden live te volgen.
Klik hier! voor meer informatie
Bron: VVV Venlo
Idem.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:19 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou voor de laatste keer dit seizoen een licentie gekocht.
Gewoon elke wedstrijdweek een nieuwequote:Op zondag 27 mei 2007 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
De licentie van vorige week is toch twee weken geldig? Dat had ik begrepen...
Ach, het is de laatste keerquote:Op zondag 27 mei 2007 10:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon elke wedstrijdweek een nieuwe.
Ik twijfel weer, het is nu maar één wedstrijd. Voor vier euro.
Kop op hee, 4 euro voor één van de belangrijkste wedstrijden van het jaar voor Ajax..quote:Op zondag 27 mei 2007 10:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik twijfel weer, het is nu maar één wedstrijd. Voor vier euro.
Open volgend seizoen een girorekening zou ik zeggenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:21 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk zouden jullie mij moeten sponsoren, omdat ik live in het livewedstrijden topic moet zitten. Anyway, ik betaal wel weer
.
Ik ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik blijf keer op keer die melding krijgen van "cannot download reflector.cgi"
Wtf is dat?.
Klik hier, kan je ze allebei tegelijk bekijken..quote:Op zondag 27 mei 2007 12:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik ook.
Straks maar weer via een URL kijken maar dan kan ik niet makkelijk heen en weer zappen tussen ajax-az en vitesse.
Oh, dus dát is de reden dat je niet naar de Arena gaat...quote:Op zondag 27 mei 2007 11:21 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk zouden jullie mij moeten sponsoren, omdat ik live in het livewedstrijden topic moet zitten.
The page you are looking for is temporarily unavailable.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klik hier, kan je ze allebei tegelijk bekijken..![]()
ff html geupload..
Met ''Launch in external player'' kan je ook gaan ''zappen'' als je dat perse wilt..
![]()
doet het prima hier hoor..quote:Op zondag 27 mei 2007 13:22 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
The page you are looking for is temporarily unavailable.
Please try again later.![]()
Nee, noem mij maar gewoon geen diehard voetbalsupporterquote:Op zondag 27 mei 2007 13:15 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Oh, dus dát is de reden dat je niet naar de Arena gaat...
http://streams.planetvoetbal.nl/cgi-bin/reflector.cgi?wm9=true&title=EREDIV04+WebCast&stream=EREDIV04quote:Op zondag 27 mei 2007 14:32 schreef Landgeld het volgende:
idd, wat is de directe link van AJAX?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |