Sja, dat is zo. Maar overdrijf ik dan nu?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:50 schreef Straatneger het volgende:
ze hebben duidelijk alleen gezoend, daar hoef jij je dus geen zorgen over te maken.
Bij twijfel dumpen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:53 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Sja, dat is zo. Maar overdrijf ik dan nu?
Ja als ze toch lazarus wasquote:Op zondag 13 mei 2007 11:57 schreef Straatneger het volgende:
ik geloof niet zo dat ze alleen gezoend hebben. Ze zegt dat ze dronken was en dat ze daarom ging zoenen, maar ook weer te nuchter om geen sex te hebben.
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe weet je dat ze alleen maar gezoend hebben? Aangekleed op bed liggen is toch niet een bewijs? Misschien kleedde ze zich naderhand weer aan omdat ze in haar dronken achterhoofd had dat jij nog langs zou kunnen komen.
Sorry, misschien hard van me maar het is naief er van uit te gaan dat ze (waarschijnlijk) alleen maar gezoend hebben.
Ik zou in ieder geval die afspraak van vanmiddag afzeggen. Er valt nu niets te bespreken aangezien jij voor jezelf moet bepalen of je er nog wel mee door wilt gaan. Dat kun je in deze korte tijd echt niet voor jezelf bepalen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:47 schreef User12345678 het volgende:
Sja, wat nu. Ze komt vanmiddag langs om het te bespreken; maar wil ik dat wel? Aan de ene kant hou ik ontzettend veel van haar, aan de andere kant heeft ze me gewoon belazerd. Dan hou ik mezelf voor het was tenminste geen sex, maar dan nog, vreemdgaan is vreemdgaan. Daarnaast voel ik me ontzettend vernederd, daar kom ik aan met mijn ontbijtje, ligt ze met de buurjongen in bed! Als ik mezelf afvraag of met haar verder wil; ja, als eraan denk of ik haar nog kan vertrouwen is het antwoord nee. Ik weet ook wel dat ik op dit moment niet helemaal rationaal kan denken omdat het nog zo pas gebeurd is, maar dan nog; ik heb toch gewoon gelijk als ik zeg dat een tijdelijk gebrek aan passie geen excuus mag zijn om vreemd te gaan? Sja, other views?
Ik zou niet nu al met haar gaan praten. Misschien krijgt ze je nu sneller om, een paar dagen om eens goed na te denken over het geheel kunnen geen kwaad.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:01 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval die afspraak van vanmiddag afzeggen. Er valt nu niets te bespreken aangezien jij voor jezelf moet bepalen of je er nog wel mee door wilt gaan.
de buurman nam alleen wel de eerste de beste kans om 'misbruik' te maken van een meisje die twijfelde over haar relatiequote:Op zondag 13 mei 2007 12:03 schreef Tarabass het volgende:
Misschien heeft ze wel alleen maar gezoend omdat hij (lees: de buurman) geen misbruik wilde maken van een dronken meisje. Dat zul je nu nooit weten. Ik zeg, 'dumpen'!
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik zou vanmiddag lekker op der wachten met jouw buurmeisje
Wie zegt dat? Waar haal je die info vandaan? Waar maak je dat uit op?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:04 schreef Straatneger het volgende:
[..]
de buurman nam alleen wel de eerste de beste kans om 'misbruik' te maken van een meisje die twijfelde over haar relatie
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:08 schreef Flashwin het volgende:
je had die dronken hoer keihard anaal moeten volpompen en het vervolgens uitmaken
hypothetisch, omg noobquote:Op zondag 13 mei 2007 12:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Waar haal je die info vandaan? Waar maak je dat uit op?
wat maakt dat nou weer uit?? Er zijn mensen die veeeeeel verder moet reizen, (ikzelf bv) en mensen die hun geliefde alleen met het vliegtuig kunnen bereiken, elkaar soms maanden niet zien! dan boeit die 50km niet!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:00 schreef Straatneger het volgende:
en het is 50 km rijden, nigga please
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:10 schreef Cosworth het volgende:
Dumpen. Zeker weten. Wát een hoer. Met d'r buurjongen, tsjonge. Dat is heus wel al vaker gebeurd. Al maanden wordt je stilletjes uitgelachen door hem als hij je uit je auto zag stappen.
Dit is inderdaad het meest waarschijnlijke scenarioquote:Op zondag 13 mei 2007 12:10 schreef Cosworth het volgende:
Dumpen. Zeker weten. Wát een hoer. Met d'r buurjongen, tsjonge. Dat is heus wel al vaker gebeurd. Al maanden wordt je stilletjes uitgelachen door hem als hij je uit je auto zag stappen.
Het doet TS denk ik wel goed als je dit soort scenario’s gaat bedenken.....quote:Op zondag 13 mei 2007 12:27 schreef Cosworth het volgende:
Ik vind het feit dat het om de buurjongen gaat nog het ergst voor je. Misschien heb je wel eens naar hem gezwaaid of met hem gepraat, terwijl hij de avond ervoor je vriendin lag te pompen. Of ben je ooit eens vlak na het eten weggegaan en stond hij een kwartier later, toen je eenmaal écht weg was, op de stoep.
Ik praat een beetje uit eigen ervaring.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:29 schreef rieski het volgende:
Het doet TS denk ik wel goed als je dit soort scenario’s gaat bedenken.....
TS is een kloon van jequote:Op zondag 13 mei 2007 12:31 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik praat een beetje uit eigen ervaring.![]()
Nee, dan zou ik de buurjongen zijn...quote:
Het blijft een zwak geslacht hé!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:36 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik de buurjongen zijn...Maargoed, neemt niet weg dat ik het een kutstreek vind. Hypocriet, nietwaar?
Daar zijn van die blauwe pilletjes voor, hoorquote:
Lees ik hier niet 2 verschillende dingen? De eerste keer dat jullie eraan willen werken en de al meteen daarna dat ZIJ het in elk geval niet meer ziet zitten.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:47 schreef User12345678 het volgende:
........ gisteren hadden we een diepgaand gesprek waarbij we beiden aangaven dat de relatie niet meer was wat het geweest was, maar dat we eraan wilden werken en wel met elkaar verder wilden....
......Ze vond dat de passie weg was in de relatie, ze had zichzelf het lazarus gezopen en 'van het een kwam het ander' (met de fucking buurjongen).......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik. Bij voorkeur koel bewaren.
Maakt geen flikker uit. Dronkenschap is geen excuus om vreemd te gaan, never nooit niet. Tis altijd je eigen fucking probleem. M.i. is die buurjongen not to blaim, maar alleen die meid van je.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:59 schreef Drumpie het volgende:
Ik zou niet met haar gaan praten want dan heeft ze juist en schuldgevoel, en als ik jou was had ik en bezoekje aan die buurjongen gebracht, maby heeft hij misbruik gemaakt van het feit dat zij dronken was.
ja hoor, de buurjongen gaan blamenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:59 schreef Drumpie het volgende:
Ik zou niet met haar gaan praten want dan heeft ze juist en schuldgevoel, en als ik jou was had ik en bezoekje aan die buurjongen gebracht, maby heeft hij misbruik gemaakt van het feit dat zij dronken was.
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ja hoor, de buurjongen gaan blamen
wat een onzin, zeg, ten eerste heeft hij vast niet met een pistool tegen haar slaap gestaan om haar zover te krijgen, ten tweede is het ms niet de enige knul met wie ze "nietneukthoor!!!!!", en ten derde is de "andere man/vrouw" NOOIT de oorzaak, maar slechts means to an end, en dat "end" is toch echt de verantwoordelijkheid en de keuze van degene die verantwoording aan jou af te leggen heeft inzake kutten met andere peren, en dat is de vriendin, niet een willkeurige pik.
damn, ze heeft maanden nodig om jou NIET te vertellen dat wat haar betreft de passie weg is, ze wordt betrapt en ineens is waar ze maanden mee zat compleet geen issue meer en is er accuut berouw voor iets wat niets te betekenen had, maar wel een gevolg was van een maandenlang toch wel essentieel gemis.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef User12345678 het volgende:
Ik heb haar aan de tel. gesproken; het is me inmiddels wel duidelijk dat er alleen gezoend is, maar dan nog, het maakt het niet minder erg. Ze zei dat het kwam doordat ze al maanden een soort van passie in de relatie mist, en dat ze dat opzocht toen ze dronken was. Ze zei ook dat ze nu inzag hoeveel ze me eigenlijk waardeerde en van me hield. Maarja, wat is dat waard als ze nog geen 12 uur eerder met iemand anders zoent. Ik ben er verder niet zo op in gegaan, mijn tentamens komen er aan dus ik wil mijn hoofd het liefst leeg hebben nu. Ze heeft wel gezegd dat ze vanmiddag langs komt om het te bespreken
Dude, trap er niet in! Laat haar NIET langskomen maar gewoon stressen voor een tijdje!!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef User12345678 het volgende:
Ik heb haar aan de tel. gesproken; het is me inmiddels wel duidelijk dat er alleen gezoend is, maar dan nog, het maakt het niet minder erg. Ze zei dat het kwam doordat ze al maanden een soort van passie in de relatie mist, en dat ze dat opzocht toen ze dronken was. Ze zei ook dat ze nu inzag hoeveel ze me eigenlijk waardeerde en van me hield. Maarja, wat is dat waard als ze nog geen 12 uur eerder met iemand anders zoent. Ik ben er verder niet zo op in gegaan, mijn tentamens komen er aan dus ik wil mijn hoofd het liefst leeg hebben nu. Ze heeft wel gezegd dat ze vanmiddag langs komt om het te bespreken
ze gaat je over een maand alsnog dumpen. LET OP MIJN WOORDENquote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef User12345678 het volgende:
Standaard verhalen en smoezen allemaal. Ik zou haar niet laten langskomen want dat schiet toch niet op. Het is een beetje praten, janken, huilen en op het einde liggen jullie te neuken. Dan nog een paar leuke woordjes die je wilt horen en daarna gaat ze naar huis en zit je nog met een klotegevoel.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef User12345678 het volgende:
sorry, maar je komt wat naief over...ze voelt het al maanden zo? gisteren hadden jullie net een goed gesprek gehad erover, voor het eerst dus kennelijk, maar de ochtend erop ligt ze 'toevallig' dronken met een ander in bed? en nu ziet ze in hoeveel ze van je houdt? niet tijdens dat gesprek van een dag eerder dus...niet de maanden ervoor...niet toen ze dronken werd...niet toen ze met de buurjongen zoenend in bed belandde...maar nu?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef User12345678 het volgende:
Twee keer neuken op een dag.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:04 schreef k_i_m het volgende:
Nodig je buurvrouw uit en speel een soort van hetzelfde scenario na. En dan zeg je dat je het gedaan hebt uit woede. En dan maar kijken hoe zij zich genaaid voelt.
En daarna moet je natuurlijk de boel weer lijmen als je nog met elkaar verder wilt.
verantwoordelijkheid nemen is moeilijk inderdaad...quote:Op zondag 13 mei 2007 13:49 schreef milagro het volgende:
dat zogenaamde spijt betonen maar dat wel vergezeld doen gaan met allerhande verzonnen verzachtende omstandigheden, alsof het je overkwam of zo
Als je daadwerkelijk rust wilt hebben voor je tentamens dan zeg je die afspraak nu af. Alles wat ze zegt kan jou alleen maar verwarren, want het maakt niet uit wat ze tegen je zegt aangezien het gaat om waar jij de grens legt. Jíj moet nu een afweging voor jezelf maken.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef User12345678 het volgende:
Maarja, wat is dat waard als ze nog geen 12 uur eerder met iemand anders zoent. Ik ben er verder niet zo op in gegaan, mijn tentamens komen er aan dus ik wil mijn hoofd het liefst leeg hebben nu. Ze heeft wel gezegd dat ze vanmiddag langs komt om het te bespreken
Dat wil je toch met geen enkele vrouwquote:Op zondag 13 mei 2007 13:39 schreef Nies het volgende:
Een leuke vraag aan jezelf is altijd; "Wil jij op deze manier nog 50 jaar met haar verder?"
Nee he?
bedoel je nou dat je niet je eigen partner pijn doet, maar degene waar hij of zij meer vreemd is gegaan?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:00 schreef SHE het volgende:
Dat jij zo kalm hebt kunnen blijven.
Ik had van mijn vriendin van dat buurjongetje een buurmeisje gemaakt.
ik wilde het niet zeggenquote:
Ah, dan doe ik toch nog iets goed. Ik zeg nooit: Het spijt me.. ik zeg altijd: Het spijt me dat ik je gevoelens gekwetst hebt. En als ze dan vraagt; heb je geen spijt van wat je hebt gedaan?.. dan zit ik haar een beetje dom aan te staren, en kan ik geen "Ja, ik heb spijt" over mijn lippen krijgen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:49 schreef milagro het volgende:
het vreemdgaan an sich is nooit leuk, en ja het schaadt het vertrouwen en je voelt je de moeite niet waard voor die ander, maar wat mij echt ziedend maakt of zou maken, is die kutsmoesjes achteraf.
dat zogenaamde spijt betonen maar dat wel vergezeld doen gaan met allerhande verzonnen verzachtende omstandigheden, alsof het je overkwam of zo
die kutsmoesjes zijn gewoon een belediging, en dat zou mij dus zoals ik al zei ziedend maken.
kun je beter gewoon zeggen "ik was geil, die ander was beschikbaar, er is geen enkel excuus, klaar"
en dan gewoon maar even gaan wieberen en braaf afwachten tot de ander kontakt met je opneemt, of gewoon je verlies nemen, en het zelf beëindigen de relatie, het niet aan degene overlaten met het hartzeer, die op dat moment te zwak in zijn schoenen staat misschien.
Net alsof het nog iets wordt, de relatie zal nooit meer hetzelfde zijn etc..etc..quote:Op zondag 13 mei 2007 14:05 schreef Oksel het volgende:
Ja, dump haar, lekker makkelijk. Ben je ervan af, hoef je nergens voor te knokken enzo, gooi je 2,5 jaar toch gewoon weg?
Wat zij zegt!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:25 schreef milagro het volgende:
[..]
damn, ze heeft maanden nodig om jou NIET te vertellen dat wat haar betreft de passie weg is, ze wordt betrapt en ineens is waar ze maanden mee zat compleet geen issue meer en is er accuut berouw voor iets wat niets te betekenen had, maar wel een gevolg was van een maandenlang toch wel essentieel gemis.
smoesje is goed, praatje deugt niet.
Nooit meer hetzelfde, dat klopt. Maar dat is ook zo als je haar nieuwe fiets in de prak rijdt. Nooit meer hetzelfde hoeft niet negatief te zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:09 schreef denka het volgende:
[..]
Net alsof het nog iets wordt, de relatie zal nooit meer hetzelfde zijn etc..etc..
In een relatie knok je met zijn tweeën, en als zijn partner dat verkloot, moet je niet hem dat aanrekenen.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:05 schreef Oksel het volgende:
Ja, dump haar, lekker makkelijk. Ben je ervan af, hoef je nergens voor te knokken enzo, gooi je 2,5 jaar toch gewoon weg?
Misschien was het wel een hele knappe man?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:12 schreef Kogando het volgende:
smeerpijp
Misschien hebben ze al wel 2 hele mooie jaren gehad? Waarin ze allebei heftig van elkaar genoten hebben? Toch zonde om dat dan zomaar weg te gooien..quote:Op zondag 13 mei 2007 14:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
In een relatie knok je met zijn tweeën, en als zijn partner dat verkloot, moet je niet hem dat aanrekenen.
Wat zei Robbie Williams?quote:
Precies, je hebt spijt de ander zo gekwetst te hebben , iets wat je je ms had moeten realiseren vooraf, maar goed.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:04 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ah, dan doe ik toch nog iets goed. Ik zeg nooit: Het spijt me.. ik zeg altijd: Het spijt me dat ik je gevoelens gekwetst hebt. En als ze dan vraagt; heb je geen spijt van wat je hebt gedaan?.. dan zit ik haar een beetje dom aan te staren, en kan ik geen "Ja, ik heb spijt" over mijn lippen krijgen.
Spijt hebben van vreemdgaan, dan ben je gewoon een stomme lul. Spijt hebben van het feit dat je iemand kwetst, of spijt hebben dat je zo stom bent geweest iemand te pakken die ze dagelijks kent, dát kan wel..
Dat deed zij al door eerst te zeggen dat ze er voor wilt gaan, om daarna met de meest kuttige excuus denkbaar ('ja maar het bier goot zichzelf in mijn keel! Kanikniksaandoen!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:05 schreef Oksel het volgende:
De herinnering blijft.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:17 schreef Oksel het volgende:
[..]
Misschien hebben ze al wel 2 hele mooie jaren gehad? Waarin ze allebei heftig van elkaar genoten hebben? Toch zonde om dat dan zomaar weg te gooien..
ja, natuurlijk mag je datquote:Op zondag 13 mei 2007 14:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Misschien was het wel een hele knappe man?
[afbeelding]
Ik mag Katja Schuurman ook neuken van mijn vriendin, mocht ik de kans krijgen. En zei Robbie Williams..
En wat weet jij daarvan?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Het doet me dan zeer die ander zo verdrietig te zien, maar de verboden sex wordt niet eens minder lekker met terugwerkende kracht.
Zucht, dat hoor je zo vaak.... Je gooit geen twee jaar weg! Je hebt het dan toch mooi gehad, herinneringen, veel geleerd/gedaan, etc.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:17 schreef Oksel het volgende:
[..]
Misschien hebben ze al wel 2 hele mooie jaren gehad? Waarin ze allebei heftig van elkaar genoten hebben? Toch zonde om dat dan zomaar weg te gooien..
zal best, maar een man weet dat zijn vriendin er anders over denkt, dus moet hij of er eerlijk over zijn of het gewoon laten, als je dat niet kan is, en je liever liegt is de relatie je toch niet zoveel waard, anders zou je de ander niet moedwillig bedonderen.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:36 schreef Oksel het volgende:
[..]
En wat weet jij daarvan?
Je vergeet trouwens in je verhaal 1factor; man/vrouw. Als een man geil is, denk zijn pik voor hem. En helemaal als die man dronken is. Dan gaat het net nog wat makkelijker. Bij vrouwen is dat wat minder denk ik. Ik denk dat een man prima kan vreemdgaan ondanks dat hij een goede relatie heeft.
Wat prima van de tafel te vegen is... dan was die twee jaar voor de vreemdganger blijkbaar niet zo belangrijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:36 schreef tslh het volgende:
[..]
Zucht, dat hoor je zo vaak.... Je gooit geen twee jaar weg! Je hebt het dan toch mooi gehad, herinneringen, veel geleerd/gedaan, etc.
Het is net als je baan opzeggen en ergens anders een nieuwe baan aannemen/zoeken. Dan kan je toch ook niet zeggen dat je de afgelopen jaren bij je vorige werkgever 'weggegooid' hebt?
Je gooit pas iets weg als je ergens in blijft hangen (relatie/baan) als dit geen toekomst heeft of je (het gevoel hebt dat je) beter kunt krijgen en niet happy bent!
Het was dan ook weinig serieus..quote:Op zondag 13 mei 2007 14:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, natuurlijk mag je dat
lekker veilig namelijk, een hypothetisch slippertje'met een onbereikbaar iemand.
en bovendien, vertrouw nooit een vrouw die beweert dat ze dat prima vindt als het al niet openlijk gebeurt, je mag het namelijk, totdat je het doet, dan is het huis te klein "ja, maar ik bedoelde dus niet zo, hè, niet met iemand die je werkelijk echt superlekker vindt én ook nog eens mag, en waarvan ik denk dat ze mooier is dan ik en waarvan ik vermoed dat jij dat met me eens bent, nee, laat me los, donder op, het kan me niet schelen wat ik destijds zei, klootzak"
mannen, zo naïef![]()
Volledig mee eens. Die smoesjes zijn er om haar eigen kutgedrag goed te praten en om een goed gevoel weer over zichzelf te krijgen. Een goed gevoel dat ze totaal NIET verdient en haar ook nooit en te nimmer moet gunnen. Zij mag nu mooi op de blaren gaan zitten.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:49 schreef milagro het volgende:
het vreemdgaan an sich is nooit leuk, en ja het schaadt het vertrouwen en je voelt je de moeite niet waard voor die ander, maar wat mij echt ziedend maakt of zou maken, is die kutsmoesjes achteraf.
die kutsmoesjes zijn gewoon een belediging, en dat zou mij dus zoals ik al zei ziedend maken.
kun je beter gewoon zeggen "ik was geil, die ander was beschikbaar, er is geen enkel excuus, klaar"
en dan gewoon maar even gaan wieberen en braaf afwachten tot de ander kontakt met je opneemt, of gewoon je verlies nemen, en het zelf beëindigen de relatie, het niet aan degene overlaten met het hartzeer, die op dat moment te zwak in zijn schoenen staat misschien.
Zucht, wat een onzin.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:39 schreef milagro het volgende:
[..]
zal best, maar een man weet dat zijn vriendin er anders over denkt, dus moet hij of er eerlijk over zijn of het gewoon laten, als je dat niet kan is, en je liever liegt is de relatie je toch niet zoveel waard, anders zou je de ander niet moedwillig bedonderen.
Gezien het feit dat de dame in kwestie de relatie al langer niet zo denderend meer vond vraag ik me af of het wel de eerste keer is.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:04 schreef Straatneger het volgende:
[..]
de buurman nam alleen wel de eerste de beste kans om 'misbruik' te maken van een meisje die twijfelde over haar relatie
nee, jij moet het lef hebben eerlijk te zijn dan, en van te voren aangeven dat trouw zijn er niet bij is voor jou.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Het was dan ook weinig serieus..![]()
Vrouwen, zo naïef![]()
Nee, het is meer "heb je niet genoeg aan mij dan?", wat vrouwen zo boos maakt.
NEE, naieve hoer, ik ben een MAN. Ik MOET mijn ZAAD in ZOVEEL MOGELIJK vrouwen stoppen, dat zit in mijn NATUUR.
En ja, ik eet graag rauw vlees en ruik graag naar zweet.
Vrouwen zijn naief door te denken dat ze de man kunnen temmen door te verbieden dat ze de buurvrouw mogen neuken.
Lekker zwart/wit ...![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:47 schreef fr0x het volgende:
Ik hou wel van dit soort verhalen.. nog meer mensen die hen ex betrapt hebbe ofso?![]()
jij moet wel liegen, want je bent niet leuk genoeg om ontrouw van te duldenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:45 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zucht, wat een onzin.
Of iets wat volledig nutteloos is niet vertellen of een week lang ruzie? Stel ik vanavond de kroeg uitkom, en een halfdronken vrouw tegen kom, die ik nog vaag ken van kerkkamp, waar ik een stuk mee naar huis loop.. haar vervolgens voor haar deur een kus geef, en even aan haar natte poesje voel.. en vervolgens naar huis loop, me aftrek en ga slapen..
Moet ik dat dan gaan opbiechten? Iets nutteloos, van geen waarde wat ik zelf de volgende amper nog weet? Ruzie, gezeik, en nog meer gezeik tot gevolg?
nee, want verzwijgen is geen liegenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:50 schreef Oksel het volgende:
Oh, en mijn vriendin weet dat ik een foute man ben.. eens een foute man, altijd een foute man.
Maar dat betekend niet dat je olie op het vuur moet gooien. Ik zal echter nooit liegen..
Even kort dan; ik was 16, zij was 15.. haar ouders weg, slaapkamer waar we sliepen was van haar ouders, op de begane grond. Kwam oma spontaan 's ochtends binnen waaien, ben in mijn boxershort uit het raam geklommen..quote:Op zondag 13 mei 2007 14:49 schreef winterapfel het volgende:
[..]
of narrow escapes, ook goeie verhalen, hoe je betrapt dreigde te worden en hoe je ontspant bent
![]()
Is dat jouw mening, of je conclusie?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
jij moet wel liegen, want je bent niet leuk genoeg om ontrouw van te dulden
mijn conclusie is dat ik gewoon gelijk heb, en jij dat duidelijk niet uit kan staanquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:58 schreef milagro het volgende:
[..]
mijn conclusie is dat ik gewoon gelijk heb, en jij dat duidelijk niet uit kan staan
Je bent kansloos!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:01 schreef Oksel het volgende:
Natuurlijk heb je gelijk..
Cya @ MSN.. als je durft.![]()
ik zou het laten rusten tot na je examens, zodat je er met je gedachten bij bentquote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef User12345678 het volgende:
Nosh, had mij dit 1,5 jaar geleden gestuurd en ik had van je kunnen leren (alhoewel ik toen waarschijnlijk niet geluisterd zou hebben). TS, draai er maar een eind aan, het vertrouwen is geschaad, en of dat nu door zoenen of neuken met een ander is doet er niet toe, het is hoe het voor jou aanvoelt. Volgende keer als het mij ooit nog een keer zou overkomen gaat er niet meer gepraat worden of nog een keer geprobeerd worden, dan is het gewoon meteen exit.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat deed zij al door eerst te zeggen dat ze er voor wilt gaan, om daarna met de meest kuttige excuus denkbaar ('ja maar het bier goot zichzelf in mijn keel! Kanikniksaandoen!') in bed te belanden met een ander.
Nu nog inschikken is alleen maar uitstel van executie, waarna je haar over 2 maanden weer in bed vindt, dit keer met je beste vriend. Behoud de eer aan jezelf, en maak het gewoon uit.
No offence hoor, maar ik vind dit altijd zo.. ja, hoe noem ik dat, kinderachtig.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:21 schreef Sc0rPi0n het volgende:
mijn ex ging ook vreemd en toen ik daar achterkwam was het snel gedaan met onze relatie. Paar weken later kwam ik iemand tegen die ik en veeel leuker vindt en die mij ook al veel langer leuk vind. Kortom dump haar en ga op zoek naar iemand die je neemt zoals je bent.
En geloof me de ware is er ook voor jou
Je kan praten tot je een ons weegt, maar als de vriendin van ts vreemdgaat is dat toch echt haar eigen verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:02 schreef katerwater het volgende:
Ik geloof dat als je bij het begin van je relatie duidelijke afspraken maakt en van begin af aan eerlijk bent en veel praat, je complexe situaties als deze perfect uit de weg kan gaan...
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeftquote:Op zondag 13 mei 2007 15:34 schreef Foo_niks het volgende:
-edit: doe normaal.
Wat had je dan te melden dat zo a-sociaal was? (de gekuiste versie dan)quote:Op zondag 13 mei 2007 16:28 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft![]()
Dat vind ik ook. Als je vind dat er geen passie meer is moet je het proberen op te lossen en niet met een ander gaan flikflooien! Waarom gebruiken sommige mensen dit toch als excuusquote:Op zondag 13 mei 2007 11:47 schreef User12345678 het volgende:
Ik weet ook wel dat ik op dit moment niet helemaal rationaal kan denken omdat het nog zo pas gebeurd is, maar dan nog; ik heb toch gewoon gelijk als ik zeg dat een tijdelijk gebrek aan passie geen excuus mag zijn om vreemd te gaan? Sja, other views?
Doet dat er toe?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat had je dan te melden dat zo a-sociaal was? (de gekuiste versie dan)
Ik beschreef een situatie die TS had kunnen ervaren gezien de huidige feitenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat had je dan te melden dat zo a-sociaal was? (de gekuiste versie dan)
Dit is tenminste iets wat veel makkelijker te overkomen is.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:53 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Sja, dat is zo. Maar overdrijf ik dan nu?
Wow, wat ken jij de vriendin van de TS goed zeg! /sarcasmquote:Op zondag 13 mei 2007 17:15 schreef Epsix het volgende:
wat een uiteenlopende reacties allemaal. Er zijn verschillende soorten relaties. Je hebt mooie relaties waar je bereid bent moeite voor te doen, en d'r zijn "casual" relaties zoals 90% van de mensen die hebben, dat zijn zeg maar relaties zodat je niet alleen hoeft te zijn of omdat je gewoon regelmatig seks wilt. Je zit misschien wel in de groep van mensen die echt iets moois wilt; maar zij duidelijk niet.
jullie zijn een mismatch en dat komt nooit goed. Dumpen en probeer je match te vinden want als je het niet doet, dan vergooi je je 2.5 jaar die je gehad hebt, en je vergooit de tijd die je nog aan haar spendeert. Vergis je niet, vreemdgaan doe je niet zomaar. dat is niet iets spontaans. Of ze doet het bewust, of je bent echt zo onbelangrijk voor haar dat ze je gewoon helemaal vergeten is, dronken of niet.
Si si iek anders wel willen doenos los die vrouwos eenmaalos een hoeros los die altijd een hoeros very niet die goedosquote:Op zondag 13 mei 2007 12:08 schreef Flashwin het volgende:
je had die dronken hoer keihard anaal moeten volpompen en het vervolgens uitmaken
ja, ik heb ook een buurmeid zou ik zeggen... maar nee. twas misschien wat overdreven om te zeggen dat 90% van de mensen het niet al te serieus neemt, maar tis wel zo dat een relatie voor iedereen wat anders betekent, en dat je het meest gelukkig bent als het voor beiden hetzelfde is.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Wow, wat ken jij de vriendin van de TS goed zeg! /sarcasm
Ik zou die vriendin ook op haar woord geloven. Ze hebben slechts gezoend, je hoeft je nergens zorgen over te maken TS. Jullie relatie is nog lang niet naar de tering. Ze hebben waarschijnlijk gewoon lekker liggen pim-pam-petten in bed. Moet kunnen toch? Andere vrouwen gaan vreemd, maar die van jou... Nee, die zou dat nooit doen. Zo is ze gewoon niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:50 schreef Straatneger het volgende:
ze hebben duidelijk alleen gezoend, daar hoef jij je dus geen zorgen over te maken.
Ik denk dat je juist kritischer wordt naarmate je meer relaties aan bent gegaan en hoe lullig het ook klinkt, je hebt vergelijkingsmateriaal dus je weet prima of een nieuwe partner al dan niet beter bij je aansluit.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:22 schreef Wolkje het volgende:
No offence hoor, maar ik vind dit altijd zo.. ja, hoe noem ik dat, kinderachtig.
Het gaat even niet om jouw geval in het bijzonder hoor, maar gewoon in het algemeen.
Ik vraag me altijd af of dat dan echt zo is, of dat dat maar gezegd wordt om jezelf er toch beter over te voelen
dat het uit is. Tuurlijk ben je meer verliefd in de eerste dagen, weken dan na een paar jaar, maar dat heeft m.i. niks te maken met iemand leuker vinden maar meer met verliefdheid die langzaam overgaat in houden van.
Ik heb mezelf zo voelt het nu voor de gek gehouden. Ik vond iemand meer dan leuk en daar is een serieuze relatie uit voort gekomen. Zij week behoorlijk af van het beeld wat ik zag voor mijn vriendin. Dat heb ik dus nu wel met mijn huidige vriendin. Terwijl ik in mijn vorige relatie bloemen kocht omdat zij het zo graag maar wilde, koop ik ze nu gewoon echt uit liefde. Gewoon als verrassing en ik onderneem zelf ook veel meer om ergens naar toe te gaan. Het is gewoon moeilijk uit te leggen, maar als iemand zijn gevoelens niet durft te tonen (mijn ex heb ik maar 1 keer zien huilen) dan zit er toch al iets niet goed Toen had ik sterk het gevoel dat we niet onszelf konden zijn. Dat heb ik dus nu wel heel sterk. En iedereen in onze omgeving ziet dat ik nu erg gelukkig ben met mijn vriendin,quote:Op zondag 13 mei 2007 16:22 schreef Wolkje het volgende:
[..]
No offence hoor, maar ik vind dit altijd zo.. ja, hoe noem ik dat, kinderachtig.
Het gaat even niet om jouw geval in het bijzonder hoor, maar gewoon in het algemeen.
Ik vraag me altijd af of dat dan echt zo is, of dat dat maar gezegd wordt om jezelf er toch beter over te voelen
dat het uit is. Tuurlijk ben je meer verliefd in de eerste dagen, weken dan na een paar jaar, maar dat heeft m.i. niks te maken met iemand leuker vinden maar meer met verliefdheid die langzaam overgaat in houden van.
Ik zeg, dumpen die handel! En heel gauw.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:47 schreef User12345678 het volgende:
Met een stijve lul, ze kwam er zomaar bovenop zitten de kreng.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik zou vanmiddag lekker op der wachten met jouw buurmeisje
Nofi, maar dat zeiden jullie ook vlak voor ze met de buurjongen ging liggen zoenen, ben benieuwd wie ze dan vanavond pakt.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:59 schreef User12345678 het volgende:
Update; we gaan het weer proberen. Dom zullen jullie wellicht denken, maar jullie kennen dan ook niet de volledige achtergrond van onze relatie. De problemen waren er iig al langer dan de laatste weken. Een aanleiding is oa geweest dat ze 50 km verderop ging wonen ivm haar werk en ik nog met mijn bachelor bezig ben waardoor we steeds meer onze eigen levens gingen leiden. We gaan het in elk geval weer proberen
Dus als ik het goed begrijp ga je door met de relatie omdat de problemen die jullie hebben niet gerelateerd zijn aan het vreemd gaan? Wtf? Als het enige probleem het vreemd gaan zou zijn zou je d'r dumpen, maar nu niet omdat er meer aan de hand is? Hoe krom is dat.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:59 schreef User12345678 het volgende:
Update; we gaan het weer proberen. Dom zullen jullie wellicht denken, maar jullie kennen dan ook niet de volledige achtergrond van onze relatie. De problemen waren er iig al langer dan de laatste weken. Een aanleiding is oa geweest dat ze 50 km verderop ging wonen ivm haar werk en ik nog met mijn bachelor bezig ben waardoor we steeds meer onze eigen levens gingen leiden. We gaan het in elk geval weer proberen
jij hebt nooit iemand vergeven?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Hahahaha, idioot dat je er bent, je laat je gebruiken en misbruiken en je vind het nog goed ook!
Ik hoop dat je heel ongelukkig gaat worden en na 1.5 jaar wederom kennis gaat maken met je vriendin en haar ware aard! Je vraagt er om namelijk!
Ik heb nog nooit een vreemdgaan actie vergeven in mijn relaties. NOOIT.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:59 schreef milagro het volgende:
[..]
jij hebt nooit iemand vergeven?
iedereen mag maar 1 fout maken en dan is het exit?
jij ben nooit verliefd geweest en daardoor ms onverstandige zetten gedaan?
Ik ben 23 meid, maar bedankt voor je geweldige analysequote:nou, zo niet, dan ben je vast pas 16 en moet het allemaal nog komen
Ja. Dat is wel gek. Ik snap werkelijk waar niet wat die jongen bezield om zo`n dame nog een kans te geven. Ze zit 50 km verderop en ze laat zich notabene neuken door haar buurjongen , hoe naief moet je zijn als vriend zijnde? Hij hoeft maar 2 meter te lopen, zij hoeft de deur maar open te doen, en its done. Denkt hij nou werkelijk dat zijn vriendin het weer wil proberen? Dat zei ze de dag ervoor ook, en nu de dag erna ook, en nog steeds gaat er geen lampje branden bij de TS dat hij misschien aan het lijntje wordt gehouden?quote:het scenario vd TS lezende hier, vind ik madame in kwestie compleet ongeloofwaardig, maar het is op zich natuurlijk niet zo raar dat als je nog helemaal gek op iemand bent, die persoon, ms tegen beter weten in, nog een kans te geven, toch?
True, dat doe ik ook niet. Maar ga dan ook niet op een forum als fok je verhaal neerzetten als je alleen maar "sterkte" boodschapjes verwacht zodra je meld dat je het weer gaat proberen met je overspelige vriendin he, das ook een beetje dom he.quote:dat 'wij' die kans laag achten staat daar toch helemaal los van?
als je nu echt denkt dat mensen hier reageren om vervolgens onze wijze raad meteen op te volgen, dan is dat een beetje dom natuurlijk, hè.
Truequote:men reageert hier om eigenlijk zichzelf hardop te horen denken, en ja, je luistert wel naar de adviezen, en ja je vindt ms ook wel dat men een punt heeft, maar er aan toe zijn daar ook naar te handelen is een tweede, hè.
Ik hoop werkelijk waar niet dat hij over een maand nog niet doorheeft dat hij zich dan beter niet kan melden hier, omdat dan het aantal "I Told You So" berichten talloze malen groter zouden zijnquote:zeker als het net gebeurd is allemaal, en de 'bedrieger' er meteen bovenop zit, letterlijk ms zelfs, is het niet zo raar dat iemand dan toch zwicht.
nou, dan stoot ie zijn neus, en zien we hem over een maandje weer![]()
Ik zou als ik de TS was a.s zondag weer spontaan langsgaan met een ontbijtje (of 2)!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef Purky het volgende:
Ik vind het goed van TS dat ie het nog een keer gaat proberen. Als je de problemen die er voorheen waren kunt overwinnen zit er vast een kans van slagen in.
Als je dat niet kan wordt het waarschijnlijk niets meer, en dat kan ik weten uit eigen ervaring.
Ik hoop dat het weer goedkomt en dat deze situatie zich over een paar maanden niet herhaald.
Succes!![]()
Yeah erg goed,quote:Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef Purky het volgende:
Ik vind het goed van TS dat ie het nog een keer gaat proberen. Als je de problemen die er voorheen waren kunt overwinnen zit er vast een kans van slagen in (en als je natuurlijk kan leven met het feit dat ze een ander heeft gezoend).
Als je de problemen niet kan oplossen wordt het waarschijnlijk niets meer, en dat kan ik weten uit eigen ervaring.
Ik hoop dat het weer goedkomt en dat deze situatie zich over een paar maanden niet herhaald.
Succes!![]()
Exactly my thoughtsquote:Op zondag 13 mei 2007 12:30 schreef Roi het volgende:
Je hebt de avond daarvoor nog met haar besloten door te gaan ondanks moeilijkheden, en dan flikt ze dit?
Lijkt mij vrij duidelijk.
kan niet zeggen dat het me verbaastquote:Op maandag 14 mei 2007 08:59 schreef User12345678 het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Kortom: je bent bang om het vertrouwde los te laten.
Ik geef je een maand, hooguit twee.. voordat ze je hart weer breekt.
Nou ja, je moet het zelf weten natuurlijk.. Het leek mij alleen dat jullie dit gesprek over de relatie al afgelopen zaterdag hadden gehad.... en dat je vriendin daar schijnbaar ZO van onder de indruk lag dat ze zich bezoop en met de buurjongen aan de gang ging. Je gaat onzekere weken tegemoet, kerel. Elke keer als jij niet bij haar bent en ze is (telefonisch) niet te bereiken zul je paranoide zijn dat ze bij de buurjongen is.. Want die is zo lekker dichtbij....quote:Op maandag 14 mei 2007 08:59 schreef User12345678 het volgende:
ik benhet met je eens, hoor, het is geen verstandige zet, maar om iemand nou toe te roepen dat hij het dan verdiend om gekwetst te raken .... kun je ook wel zeggen dat hij het verdiend heeft omdat hij haar moest betrappen eerst om te zien wie ze eigenlijk is, en dat al die tijd niet door gehad heeft.quote:
Nee, want dat had hij niet verdiend, immers zijn vriendin heeft nooit aanleiding gegeven om wantrouwen te geven. Nu hij weet wat voor vlees hij in de kuip heeft, en dan toch besluit door te gaan, ondanks alle punten die hierboven genoemd zijn, dan mag hij van mij idd een keer hard op zijn bek gaan, puur om te leren hoe het in het echie werkt.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:55 schreef milagro het volgende:
[..]
ik benhet met je eens, hoor, het is geen verstandige zet, maar om iemand nou toe te roepen dat hij het dan verdiend om gekwetst te raken .... kun je ook wel zeggen dat hij het verdiend heeft omdat hij haar moest betrappen eerst om te zien wie ze eigenlijk is, en dat al die tijd niet door gehad heeft.
Waarom is het dan zo dat iedereen deze situatie herkend en 95% zegt dat hij ermee moet kappen? Iedereen is anders, maar een ieder hier zegt hetzelfde.quote:mensen doen soms domme dingen, als ze verliefd zijn ms wat sneller dan anders, jij niet, maar iedereen is anders, hè
Blijkbaar wel. Ik had bij de 1e vreemdgaande vriendin ook heel even twijfels hoor, totdat mijn beste maat me met beide benen flink op de grond zette en gewoon zei waar het op stond; het was een vreemdgaande slet, niet meer niet minder.quote:soms maak je ms onbewust de keuze om nog eens op je bek te gaan, soms heb je dat nodig blijkbaar, om jezelf te overtuigen, dat je eigenlijk al overtuigd bent
Natuurlijk zou hij er, rationeel gezien, mee moeten kappen, maar kennelijk voelt hij nog zoveel voor haar dat dat sterker is dan zijn verstand...is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:01 schreef Scorpie het volgende:
Nee, want dat had hij niet verdiend, immers zijn vriendin heeft nooit aanleiding gegeven om wantrouwen te geven. Nu hij weet wat voor vlees hij in de kuip heeft, en dan toch besluit door te gaan, ondanks alle punten die hierboven genoemd zijn, dan mag hij van mij idd een keer hard op zijn bek gaan, puur om te leren hoe het in het echie werkt.
Waarom is het dan zo dat iedereen deze situatie herkend en 95% zegt dat hij ermee moet kappen? Iedereen is anders, maar een ieder hier zegt hetzelfde.
Blijkbaar wel. Ik had bij de 1e vreemdgaande vriendin ook heel even twijfels hoor, totdat mijn beste maat me met beide benen flink op de grond zette en gewoon zei waar het op stond; het was een vreemdgaande slet, niet meer niet minder.
Idd, maar de generalisaties hier doen me ook niet zoveelquote:Op maandag 14 mei 2007 11:15 schreef Abbadon het volgende:
...grappig trouwens, al die users die hun eigen verleden reflecteren op een ander...
En toen ben ik gestopt met verder lezen. Dit kan ik niet meer serieus nemen. De groeten!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:12 schreef User12345678 het volgende:
2) Ik weet 100% zeker dat het eenmalig was
Met zulke redenaties houdt het snel op hequote:Op maandag 14 mei 2007 11:12 schreef User12345678 het volgende:
1) Er is geen sprake van sex geweest; alleen zoenen
3) Ik geef haar niet zomaar een 2e kans, dat is gebaseerd op een aantal dingen. Laat ik het er op houden dat ze een aantal dingen heeft opgegeven om met mij een relatie te kunnen starten (oa een verbroken verloving, een heel eind verhuisd waardoor ze haar eigen familie en vrienden zelden nog ziet). Ze heeft nu inderdaad een cruciale fout gemaakt, maar eerlijkheidshalve kan ik dat haar niet zo heel erg kwalijk nemen gezien de staat van onze relatie de afgelopen 2 a 3 maanden, waarin ik zelf ook met niet geheel onschuldige gedachten heb gespeeld (niet gedaan weliswaar). De gesprekken over onze relatie zijn ook al langer aan de gang, maar ik denk dat we beiden iets te laks met elkaar zijn omgegaan en dat ons nu, hoe cru ook, realiseren.
Ik weet dat de meningen algemeen wijzen op een gedoemd falen na dit punt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het nog goed komt, omdat we dat beiden willen. Het is alleen de vraag of ik dit voorval ooit kan vergeten. Vergeven is 1, vergeten 2. Maar dat ik bereid ben dat voor haar te doen staat voor mij vast.
ik hoop voor je dat je gelijk hebt. Ik betwijfel het, maar goedquote:Op maandag 14 mei 2007 11:12 schreef User12345678 het volgende:
1) Er is geen sprake van sex geweest; alleen zoenen
dus dit is niet de eerste keer voor haar.....quote:3) Ik geef haar niet zomaar een 2e kans, dat is gebaseerd op een aantal dingen. Laat ik het er op houden dat ze een aantal dingen heeft opgegeven om met mij een relatie te kunnen starten (oa een verbroken verloving, een heel eind verhuisd waardoor ze haar eigen familie en vrienden zelden nog ziet).
succes.quote:Ze heeft nu inderdaad een cruciale fout gemaakt, maar eerlijkheidshalve kan ik dat haar niet zo heel erg kwalijk nemen gezien de staat van onze relatie de afgelopen 2 a 3 maanden, waarin ik zelf ook met niet geheel onschuldige gedachten heb gespeeld (niet gedaan weliswaar). De gesprekken over onze relatie zijn ook al langer aan de gang, maar ik denk dat we beiden iets te laks met elkaar zijn omgegaan en dat ons nu, hoe cru ook, realiseren.
Ik weet dat de meningen algemeen wijzen op een gedoemd falen na dit punt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het nog goed komt, omdat we dat beiden willen. Het is alleen de vraag of ik dit voorval ooit kan vergeten. Vergeven is 1, vergeten 2. Maar dat ik bereid ben dat voor haar te doen staat voor mij vast.
Het was geen volstrekt onbekende (niet dat ze al eens wat hadden gedaan ofzo, maar dan nog).quote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je, denkt oeh, altijd spannend zo'n titel. Met wie zou het zijn ga je je afvragen?
De baas, een jong onervaren neukertje, de postbode, een neger met een te grote lul of misschien wel een andere vrouwis het godverdomme je eigen buurjongen...
![]()
Das echt ultiem lui en slechte manier van vreemdgaan..
Als in de zin van: "Laat ik de eerste beste jongen maar nemen, zonder al te veel moeite te hoeven doen".
Ze wil spanning, sensatie, weg uit de sleur en dan doet ze dit? Dit is toch niet spannend?
Lekker dumpen, ze kan niet eens fatsoenlijk vreemdgaan...
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En toen ben ik gestopt met verder lezen. Dit kan ik niet meer serieus nemen. De groeten!
Eenmalig mbt onze relatie. Wat betreft het tweede: Vroeger rommelde ik er ook maar wat op los.quote:
zij had ook een gegronde reden om na een heel open gesprek met jou tóch meteen er na vreemd te gaan, hè, dat is nogal wat, hoor, zo patsboem achter elkaar, dat is toch niet na 1 gesprekje weer anders?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:38 schreef User12345678 het volgende:
[..]Mensen die alles denken te weten. Je hoeft het ook niet serieus te nemen, ik heb mijn (gegronde) redenen om het te geloven. Als dat niet zo was hadden we de relatie verbroken.
Leuk betrouwbaar type heb je gevonden.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:12 schreef User12345678 het volgende:
3) Ik geef haar niet zomaar een 2e kans, dat is gebaseerd op een aantal dingen. Laat ik het er op houden dat ze een aantal dingen heeft opgegeven om met mij een relatie te kunnen starten (oa een verbroken verloving, een heel eind verhuisd waardoor ze haar eigen familie en vrienden zelden nog ziet).
Nog erger... Spanning, sensatie, variatie.. ik zie het helemaal niet terugkomen...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Het was geen volstrekt onbekende (niet dat ze al eens wat hadden gedaan ofzo, maar dan nog).
de buurjongen had een druiper, dus tja, denk jij dat ze nu nog met hem in bed duiktquote:Op maandag 14 mei 2007 11:48 schreef Cosworth het volgende:
Nou, vertel die redenen eens dan? Ik ben oprecht benieuwd waar je die zekerheid op baseert!
omdat ze het beloofd heeft natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 11:48 schreef Cosworth het volgende:
Nou, vertel die redenen eens dan? Ik ben oprecht benieuwd waar je die zekerheid op baseert!
Tegenwoordig gaat dat via de tennisvereniging of hockeyclub. Buurjongens is echt achterhaald.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:49 schreef milagro het volgende:
[..]
de buurjongen had een druiper, dus tja, denk jij dat ze nu nog met hem in bed duikt![]()
een dag voor dat ze vreemd ging heeft ze ook beloofd aan de relatie te zullen werken, meende ze ook vast toen ze dat zeiquote:Op maandag 14 mei 2007 11:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
omdat ze het beloofd heeft natuurlijken ik geloof ook nog wel dat ze het echt meende toen ze het zei...
Waarom niet? Wat was het ook alweer dat ze jou beloofd had voordat ze het bed in dook met haar buurjongen?quote:Al met al ben ik bereid dit opzij te zetten en er opnieuw met haar voor te gaan. Of dat gaat lukken weet je vantevoren nooit in een relatie, maar als je beiden aangeeft dat je het de moeite waard vind, waarom niet.
Ze heeft je nu al zo ver dat je jezelf en de situatie de schuld geeft? Te weinig toeweiding? Kom op zeg, dan zegt ze dat toch. Die mond heeft ze niet alleen voor happymeals en blowjobs.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:55 schreef User12345678 het volgende:
Het beeld wat hier over haar geschetst wordt is puur gebaseerd op de paar dingen die ik hier geschreven heb. Dit beeld klopt mijns inziens niet, omdat niemand hier 1 van ons 2en kent. Het topic is geopend toen het nog niet zo lang geleden was gebeurd, een soort van emotionele opwelling. Nu ik het een en ander rationaliseer zie ik in wat er aan het vreemdgaan ten grondslag ligt. Het is niet zozeer het vreemdgaan wat het probleem is , maar de onderliggende redenen, namelijk; een gebrek aan toewijding, beiden gingen we vaak alleen op stap en zagen we elkaar vaak 1 tot 2 dagen in de week. Een aantal x ben ik ook zonder haar op vakantie geweest, wat ook haar gevoelens gekwetst heeft door zaken die zich toen afgespeeld hebben en ik eigenlijk daardoor thuis had moeten blijven om er voor haar te zijn (nee, niet vreemdgaan). Kortom gingen we meer langs elkaar heen leven dan met elkaar. Je zou kunnen zeggen dat we door deze gebeurtenis dit pas zijn gaan inzien, maar nadat we eerst rock bottom zijn geraakt. Wat ze precies voor mij over gehad heeft doe ik hier niet allemaal uit de doeken, omdat dat vrij persoonlijk is, maar laat ik het er op houden dat het geen gemiddelde relatie is en ik mezelf bijzonder gelukkig prijs met haar, ondanks deze gebeurtenis. Mensen die vroegen naar onze leeftijd: medio 20.
Al met al ben ik bereid dit opzij te zetten en er opnieuw met haar voor te gaan. Of dat gaat lukken weet je vantevoren nooit in een relatie, maar als je beiden aangeeft dat je het de moeite waard vind, waarom niet.
Bedankt voor de commentaren, adviezen iedereen.
het probleem is alleen dat ze vreemdging ná dat alle kaarten op tafell lagen en er nieuwe 'afspraken' zijn gemaakt.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:55 schreef User12345678 het volgende:
Het beeld wat hier over haar geschetst wordt is puur gebaseerd op de paar dingen die ik hier geschreven heb. Dit beeld klopt mijns inziens niet, omdat niemand hier 1 van ons 2en kent. Het topic is geopend toen het nog niet zo lang geleden was gebeurd, een soort van emotionele opwelling. Nu ik het een en ander rationaliseer zie ik in wat er aan het vreemdgaan ten grondslag ligt. Het is niet zozeer het vreemdgaan wat het probleem is , maar de onderliggende redenen, namelijk; een gebrek aan toewijding, beiden gingen we vaak alleen op stap en zagen we elkaar vaak 1 tot 2 dagen in de week. Een aantal x ben ik ook zonder haar op vakantie geweest, wat ook haar gevoelens gekwetst heeft door zaken die zich toen afgespeeld hebben en ik eigenlijk daardoor thuis had moeten blijven om er voor haar te zijn (nee, niet vreemdgaan). Kortom gingen we meer langs elkaar heen leven dan met elkaar. Je zou kunnen zeggen dat we door deze gebeurtenis dit pas zijn gaan inzien, maar nadat we eerst rock bottom zijn geraakt. Wat ze precies voor mij over gehad heeft doe ik hier niet allemaal uit de doeken, omdat dat vrij persoonlijk is, maar laat ik het er op houden dat het geen gemiddelde relatie is en ik mezelf bijzonder gelukkig prijs met haar, ondanks deze gebeurtenis. Mensen die vroegen naar onze leeftijd: medio 20.
Al met al ben ik bereid dit opzij te zetten en er opnieuw met haar voor te gaan. Of dat gaat lukken weet je vantevoren nooit in een relatie, maar als je beiden aangeeft dat je het de moeite waard vind, waarom niet.
Bedankt voor de commentaren, adviezen iedereen.
kloptquote:Op maandag 14 mei 2007 11:57 schreef milagro het volgende:
een dag voor dat ze vreemd ging heeft ze ook beloofd aan de relatie te zullen werken, meende ze ook vast toen ze dat zei
dat is toch wel heel ernstig, lijkt me, alle kaarten op tafel, een nieuw begin in feite, en dat dan direct saboteren...... ik zie niet in waarom de reden om dat te doen na 1 gesprek verdwenen is, en nee spijt is geen reden, da's wat deschijt.
Misschien had ie een uurtje later moeten komen..quote:Op maandag 14 mei 2007 12:08 schreef Posdnous het volgende:
Ze lagen op bed nota bene. Wat boeit het of er dan (nog) niks gebeurd is..
Ze lag op bed met haar stapkleren nog aan. Die stinkkleren trek je echt niet meer aan na een vrijpartijquote:Op maandag 14 mei 2007 12:08 schreef Posdnous het volgende:
Ik denk dat ze het wel snel in de gaten heeft, als je in d'r doos zit te snuffelen naar "bewijslast"quote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Trek er op uit met je black-light en check for sperm-traces. En vergelijk die dan met je eigen sample en dan heb je zekerheid.
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:06 schreef User12345678 het volgende:
Toch bedankt voor de reacties, sommigen waren vast goedbedoeld!
had het eigenlijk over het bed enzo, maar wat jij zegt is nog veel beter!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel snel in de gaten heeft, als je in d'r doos zit te snuffelen naar "bewijslast"
Dan kan ze hem nog afgetrokken/gepijpt hebben. Niet dat ik je wil laten twijfelen ofzo.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Ze lag op bed met haar stapkleren nog aan. Die stinkkleren trek je echt niet meer aan na een vrijpartij. Bovendien geloofde ik haar verhaal, ook al had ik dit niet geweten
Ik ben blij dat je er de humor nog van inziet.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Ze lag op bed met haar stapkleren nog aan. Die stinkkleren trek je echt niet meer aan na een vrijpartij.
Doe de buurjongen ook meteen de groeten van Milagroquote:Op maandag 14 mei 2007 12:12 schreef milagro het volgende:
[..]
aanmatigend? welnee!!!!!!!!!!!!!!![]()
succes nogmaals dan
ook met de buurjongen![]()
Tssk, je bent een knurft dat je de meeste reacties dus niet goed bedoeld acht.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:06 schreef User12345678 het volgende:
...
Toch bedankt voor de reacties, sommigen waren vast goedbedoeld!
Met nog erin, Bedankt voor al die jaren. Ik heb veel aan je gehadquote:Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben benieuwd of je nog een kaartje krijgt van de buurjongen en je vriendin wanneer ze op de Bahama's hun huwelijksreis vieren.
nou, als je in je nakie uit het raam gluurt en je ziet je vriend beneden staan, de sleutel pakkend en je buurjonge ligt met een erecte leutert nog in je bed, dan trek je nog een vuilniszak aan, hoor om naar de deur te rennen en te voorkomen dat je vriend naar binnen komt en je ook weer niet wil dat de buurt je goddelijk lijf ziet zo in de deuropening, maar goed we waren al klaarquote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Ze lag op bed met haar stapkleren nog aan. Die stinkkleren trek je echt niet meer aan na een vrijpartij. Bovendien geloofde ik haar verhaal, ook al had ik dit niet geweten
Inderdaad! Nu is het duidelijk! Ze was natuurlijk nog net thuis; ze waren nog niet eens begonnen! Logisch natuurlijk aangezien jij om 8:00 al op de stoep stond. Ik zie echt niet anders in dat je met je stapkleren in bed gaat liggen. Dat was gewoon een wilde zoenpartij waarbij ze al hijgend en met tongen in elkaar op bed zijn beland totdat jij aanbelde.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Oh ja, want voor dat je haar mores leerde bestond er natuurlijk onduidelijkheid bij haar over of vreemdgaan wel of niet gewenst wasquote:Op maandag 14 mei 2007 12:25 schreef User12345678 het volgende:
De mensen die vroegen hoe ik zeker weet dat ze het niet meer doet:
Ik ha haar natuurlijk meteen mores geleerd! Ik pakte mijn zweep en ranselde erop los!
[afbeelding]
Een andere jongen boeken?! Hoppatee! Pak aan! Beloof je dat je het niet meer zult doen?!
[afbeelding]
Deal!
Ze gaf me zelfs wat poen om de pijn te verzachten! Wat wil een mens nog meer
Eind goed al goed. Van mij mag er een slot op dit topic
Zit 'ie wel goed vast? Dat bord voor je kop? Stel je voor dat 'ie eraf valt en je geconfronteerd wordt met de harde werkelijkheid. Dat zou je tere zieltje niet aankunnen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:25 schreef User12345678 het volgende:
Ik ha haar natuurlijk meteen mores geleerd! Ik pakte mijn zweep en ranselde erop los!
[afbeelding]
Een andere jongen boeken?! Hoppatee! Pak aan! Beloof je dat je het niet meer zult doen?!
[afbeelding]
Deal!
kun je die aanmatigende reactie van je even rechtzetten, dan, zeg, hele lappen tekst getypt door menigeen hier, die toch ook de moeite hebben genomen jouw relaas te lezen en dan reageer je met "vast goedbedoeld".quote:Op maandag 14 mei 2007 12:25 schreef User12345678 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deal!
Nee, ze legt de schuld niet bij mij. De relatie was inderdaad niet gezond, maar wie bied dan uitkomst?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:25 schreef zatoichi het volgende:
Op dit moment lijkt het wel alsof je bij jezelf de schuld aan het leggen bent, en eigenlijk lijkt het ook alsof zij dat doet. Lijkt me geen gezonde relatie.... Eerlijk gezegd zou het me niets verbazen als zij deze week een punt achter de relatie zet, maar we wachten af...
Onderschat nooit een vrouw.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Desalniettemin, knap staaltje manipulatie van d'r... ze heeft het al kunnen flikken bij 3 anderen...
Och, ik heb m'n lesje ook al een keer geleerd..quote:
zoals het spreekwoord zegt; beter een goede buur dan een verre vriend!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:32 schreef k_i_m het volgende:
Toch blijft het mooi. De buurjongen die blijft slapen. Omdat ie echt niet meer anders kon hoor! Die 2 meter naar zijn eigen voordeur was tever.
Als mijn man thuiskomt en de buurjongen aantreft, dan maakt het niet uit wáár ik lig, wát ik aanheb of wát ik aan het doen ben, ook al is het antwoord op deze vragen allemaal onschuldig en niks aan de hand, dan zal hij zich toch sterk afvragen waarom de buurman dat dan allemaal niet thuis heeft kunnen doen.
De voorgaande keren was haar relatie meteen over nadat ze vreemdging. Haar verloving verbrak ze een week nadat ze mij tegenkwam (niet zo heel gekquote:Op maandag 14 mei 2007 12:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Desalniettemin, knap staaltje manipulatie van d'r... ze heeft het al kunnen flikken bij 3 anderen...
Je verwoord het echt prachtig.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:21 schreef milagro het volgende:
-knip-
Misschien heb jij d'r nog gepakt? Ze heeft een verloving verbroken weet je nog?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:08 schreef Posdnous het volgende:
Net als met verloven bedoel je?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:40 schreef User12345678 het volgende:
[..]
De voorgaande keren was haar relatie meteen over nadat ze vreemdging. Haar verloving verbrak ze een week nadat ze mij tegenkwam (niet zo heel gek). Volgende zomer als ik klaar ben met mijn studie willen we gaan samenwonen in Engeland (Nederlandse masters
), dergelijke serieuze plannen maak je niet als je geen goede bedoelingen hebt met een relatie.
Iemand die in mijn mening ooit is vreemdgegaan zou ik niet eens willen (mits HELE overtuigende redenen). Dan is de kans namelijk veel groter dat het nog een keer gebeurt.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:45 schreef Isildir het volgende:
Gast, als je een meisje afpakt van een ander dan weet je gewoon zeker dat het vroeger of later jou ook zal overkomen. "What goes around, comes around"
En ja, ik heb hier persoonlijk ervaring mee
Binnen 10 seconden was de deur open. Zoals gezegd: ik ben er zeker van dat er niet meer gebeurd isquote:Op maandag 14 mei 2007 12:48 schreef Asap het volgende:
Ze lag op bed met haar stapkleren nog aan. Die stinkkleren trek je echt niet meer aan na een vrijpartij . Bovendien geloofde ik haar verhaal, ook al had ik dit niet geweten.
Stel je de situatie eens andersom voor, jij ligt op bed met een meid te rommelen, je stapkleren op de grond gesmeten. Wat zou je als eerste aan doen als je vriendin plots voor je deur staat.... natuurlijk meteen je kast induiken en schone kleren aandoen, want je doet geen stinkende kleren aan....
Zoals eerder gezegd, als je nieuwe afspraken maakt en ze doet zoiets meteen erna, dan is dat behoorlijk respectloos.![]()
Knap van jou, je doet al 10 seconden om je auto uit te zetten en je deuren van de auto op slot te doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:53 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Binnen 10 seconden was de deur open. Zoals gezegd: ik ben er zeker van dat er niet meer gebeurd is
Ik heb de auto bij gebrek aan parkeerplaatsen minstens op een minuut lopen van haar huis geparkeerd. Dus nee, dat heeft ze niet gezien/gehoord.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Knap van jou, je doet al 10 seconden om je auto uit te zetten en je deuren van de auto op slot te doen.
Maar jongen, ga lekker verder met je vriendin te verdedigen op basis van wat ze zei, we weten allemaal hoe betrouwbaar haar woord is![]()
Oh, en met haar ex-verloofde en de verloving had ze geen goede bedoelingen zeker?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:40 schreef User12345678 het volgende:
[..]
De voorgaande keren was haar relatie meteen over nadat ze vreemdging. Haar verloving verbrak ze een week nadat ze mij tegenkwam (niet zo heel gek). Volgende zomer als ik klaar ben met mijn studie willen we gaan samenwonen in Engeland (Nederlandse masters
), dergelijke serieuze plannen maak je niet als je geen goede bedoelingen hebt met een relatie.
Wat was er gebeurd als je een uur later binnenkwam? Dat mag je ook wel in gedachten houden, dat zegt ook wel iets over haar trouwheid.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:53 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Binnen 10 seconden was de deur open. Zoals gezegd: ik ben er zeker van dat er niet meer gebeurd is
GMTA.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:02 schreef Logician het volgende:
Dus in voorgaande relaties ging ze ook gewoon vreemd PLUS was ze verloofd??
Ik denk dat je sowiezo geen serieuze relatie laat staan verloving aangaat als je geen goede bedoelingen hebt imho... wat dat betreft als ze zo serieus zou zijn naar jou toe wbt verhuizen naar u.k waarom gaat ze dan vreemd?
Je kan niet een relatie alleen aanhouden op basis van een plan wat minimaal een jaar weg ligt. En de relatie was gewoon niet best op dat moment. We hebben het nu uitgesproken en daarmee is voor mij de kous af.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:02 schreef Logician het volgende:
Dus in voorgaande relaties ging ze ook gewoon vreemd PLUS was ze verloofd??
Ik denk dat je sowiezo geen serieuze relatie laat staan verloving aangaat als je geen goede bedoelingen hebt imho... wat dat betreft als ze zo serieus zou zijn naar jou toe wbt verhuizen naar u.k waarom gaat ze dan vreemd?
Nee, een week voordat die jongen dat vroeg waren zijn beide ouders overleden in een auto-ongeluk. Als je dan ten huwelijk wordt gevraagd.. sja.. ik begrijp wel dat ze toen ja gezegd heeft, al was dat maar korte-termijn denken.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, en met haar ex-verloofde en de verloving had ze geen goede bedoelingen zeker?
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:40 schreef User12345678 het volgende:
[..]
wat een onbegripquote:Op maandag 14 mei 2007 13:12 schreef Logician het volgende:
Ja maar.... jullie relatie is toch ook niet best op DIT moment...? Sorry maar ik krijg het idee dat je haar nu in bescherming neemt terwijl ZIJ behoorlijk fout zit... Vreemdgaan is vreemdgaan imho, en al helemaal als iemand een verleden heeft wat dit betreft zou ik daar niet zo soft in zijn, of ben ik nu gek![]()
![]()
Right..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:09 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Nee, een week voordat die jongen dat vroeg waren zijn beide ouders overleden in een auto-ongeluk. Als je dan ten huwelijk wordt gevraagd.. sja.. ik begrijp wel dat ze toen ja gezegd heeft, al was dat maar korte-termijn denken.
Nogmaals; als je de achtergronden van iemands situatie niet weet kun je niet oordelen.
dit in tegenstelling tot al die andere goede redenen voor vreemdgaan...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Relatiedipjes zijn altijd een slecht excuus voor vreemdgaan..
Net als bierquote:Op maandag 14 mei 2007 13:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Relatiedipjes zijn altijd een slecht excuus voor vreemdgaan..
Nee, Whisky is een veel beter excuusquote:
Oh sorry geen ervaring mee als vrouw zijndequote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, Whisky is een veel beter excuus
En van bier krijg je een slappe van...
Als zij jou nog de moeite waard zou vinden, dan zou ze nooit met die buurjongen zoenen en in bed liggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:55 schreef User12345678 het volgende:
ach. het zou me niet verbazen als het echt is hoor. Been there, done that...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef milagro het volgende:
dit moet wel een topic van JoeyT (of zo) zijn, het wordt nu wel erg ongeloofwaardig, de argumenten, maar de voorgeschiedenis ook
Nou vooralsnog zijn die resultaten een aardige voorspelling geweest voor de toekomstquote:Op maandag 14 mei 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
Wat een schattig topic. TS is eerst boos, krijgt bijval en dan is het opeens allemaal anders.
Mooi dat vertrouwen. Jammer alleen dat de kans enorm groot is dat dit vertrouwen op niets is gebaseerd. In ieder geval niet op de door vriendin in kwestie in het verleden behaalde resultaten.
Als ie slim is vraagt ie haar ten huwelijk, dan zit ze mooi aan 'm vast. Oh nee.. wacht...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach. het zou me niet verbazen als het echt is hoor. Been there, done that...
ts: als ze 1x vreemd gaat, houdt dat niet op omdat ze nu "betrapt" is. Sterker nog: omdat ze er nu mee weg komt, zal het gegarandeerd nog eens gebeuren. Ze is er nu van overtuigd dat ze jou alles kan wijsmaken en zal dat dus ook doen
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als ie slim is vraagt ie haar ten huwelijk, dan zit ze mooi aan 'm vast. Oh nee.. wacht...
Nee, dat is het niet. Ze realiseert zich nu wat ze wil. En op het moment dat ze met die gast zoende was zat onze relatie niet goed en vond ze hem niet de moeite waard. 'het gras is groener bij de buren'-principe.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:19 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Als zij jou nog de moeite waard zou vinden, dan zou ze nooit met die buurjongen zoenen en in bed liggen.
Daar begint het al mee.
Dat deed ze blijkbaar wel.. nou dan is het toch einde verhaal of niet dan?
gewoon binnenhoudenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgende keer wel de hondenriem om d'r nek doen als ze weer zo nodig de bloemetjes buiten moet zetten..
Idd. Maar dus niet waar het het blinde vertrouwen betreftquote:Op maandag 14 mei 2007 13:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Nou vooralsnog zijn die resultaten een aardige voorspelling geweest voor de toekomst
Maar dat was toch maar een paar uur NADAT jullie samen besloten er weer voor te gaan vechten?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ze realiseert zich nu wat ze wil. En op het moment dat ze met die gast zoende was zat onze relatie niet goed en vond ze hem niet de moeite waard. 'het gras is groener bij de buren'-principe.
Hier wordt vast lacherig over gedaan en men vindt dit vast naief (ik zou bij een soortgelijk topic precies hetzelfde reageren zoals veel mensen hier doen) maar alleen de betrokkenen kunnen hierover oordelen.
all kiddin' aside:quote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ze realiseert zich nu wat ze wil. En op het moment dat ze met die gast zoende was zat onze relatie niet goed en vond ze hem niet de moeite waard. 'het gras is groener bij de buren'-principe.
Hier wordt vast lacherig over gedaan en men vindt dit vast naief (ik zou bij een soortgelijk topic precies hetzelfde reageren zoals veel mensen hier doen) maar alleen de betrokkenen kunnen hierover oordelen.
Of, ze is betrapt, voelt zich schuldig en praat zichzelf en jou aan dat ze nu echt weet wat ze wil en dat jij datgene bent. Been there, done that, didn't stick.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef User12345678 het volgende:
Ja, dat is met alles natuurlijk zo, dat alleen de betrokkenen alle ins en outs (denken te) weten. Maar blijkbaar vond je de mening van onbekenden belangrijk genoeg om er een topic over te openen. En nu jij je roze bril weer op je neus hebt, moeten wij ook Hosanna zingen?quote:Hier wordt vast lacherig over gedaan en men vindt dit vast naief (ik zou bij een soortgelijk topic precies hetzelfde reageren zoals veel mensen hier doen) maar alleen de betrokkenen kunnen hierover oordelen.
Naja, iig nadat hij de goedmaak-sex heeft gehad...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
all kiddin' aside:
als ervaringsdeskundige kan ik je verzekeren dat hiermee doorgaan een slecht idee is. Geloof je nu ongetwijfeld niet, maar er komt een moment dat je dit topic nog een keer terugleest en denkt "fuck.. ze hadden gelijk"
Doe jezelf dat niet aan en kies voor jezelf nu. Zij heeft haar kans gehad en die kans verpest. Da's kut, maar so be it
Zo concreet was dat toen niet uitgesproken. Het was het zoveelste gesprek waarin we tegen elkaar zeiden dat het niet lekker liep samen. En de voorgaande gesprekken leidden tot niets, dus dit was er een van velen met weinig consequenties.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dat was toch maar een paar uur NADAT jullie samen besloten er weer voor te gaan vechten?
Reageer daar dan eens op? Dat vindt jij normaal? Dat je zegt 'Nou meid, we gaan er weer voor' en vervolgens loop je naar de kroeg en pak je je buurmeisje op d'r bek?
toen ik het topic opende had ik ook een roze (of zwarte) bril op.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of, ze is betrapt, voelt zich schuldig en praat zichzelf en jou aan dat ze nu echt weet wat ze wil en dat jij datgene bent. Been there, done that, didn't stick.
[..]
Ja, dat is met alles natuurlijk zo, dat alleen de betrokkenen alle ins en outs (denken te) weten. Maar blijkbaar vond je de mening van onbekenden belangrijk genoeg om er een topic over te openen. En nu jij je roze bril weer op je neus hebt, moeten wij ook Hosanna zingen?
Wat is daar dan niet duidelijk aan? Dat je tegen elkaar zegt dat je wel met elkaar verder wil?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:47 schreef User12345678 het volgende:
Vanochtend ondervond ik datgene wat ik nou nooit van mijn vriendin verwacht had: ze was vreemdgegaan.
Om het verhaal helemaal dramatisch te maken (het zou zo een scene uit een slechte b-dramafilm kunnen zijn); gisteren hadden we een diepgaand gesprek waarbij we beiden aangaven dat de relatie niet meer was wat het geweest was, maar dat we eraan wilden werken en wel met elkaar verder wilden. Ik besloot daad bij het woord te voegen en stond vanochtend om 08:00 op, maakte een ontbijt voor haar en ging bij haar langs (waar ik ook nog eens 50 km. met de auto voor moest reizen).
*knip*
Hey gelijkgezinde, het was tijd dat je kwam want ik roep dezelfde dingen al de hele tijdquote:Op maandag 14 mei 2007 13:14 schreef CoolGuy het volgende:
Oh my FUCKING God..![]()
Jij hebt een plaat voor je kop die net zo groot is als Noord-Brabant ofzo
![]()
Jij denkt dat je de relatie gered hebt, en zij denkt "pfew...dat ie dat geloofd zeg" en dalijk maakt ze het zelf uit. Ze heeft zelfs een relatie afgebroken terwijl ze al verloofd was, en Mr. Naief hier denkt dat ze nu wel serieus is![]()
Gelukkig is je relatie in 2 dagen tijd 180 graden gedraaitquote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen mensen die precies hetzelfde hebben ervaren als jij, ongeacht de achtergrond enzo, en al die mensen zijn ook niet tot dezelfde conclusie gekomen, namelijk: het werkt niet.quote:Hier wordt vast lacherig over gedaan en men vindt dit vast naief (ik zou bij een soortgelijk topic precies hetzelfde reageren zoals veel mensen hier doen) maar alleen de betrokkenen kunnen hierover oordelen.
oh dat hij zwicht vind ik niet zo raar, maar dat hij haar 2 maal eerdere vreemdgaan als verzachtende omstandigheid weet te gebruiken welquote:Op maandag 14 mei 2007 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach. het zou me niet verbazen als het echt is hoor. Been there, done that...
ts: als ze 1x vreemd gaat, houdt dat niet op omdat ze nu "betrapt" is. Sterker nog: omdat ze er nu mee weg komt, zal het gegarandeerd nog eens gebeuren. Ze is er nu van overtuigd dat ze jou alles kan wijsmaken en zal dat dus ook doen
Hey ontzettende mening-deler (quote:Op maandag 14 mei 2007 13:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey gelijkgezinde, het was tijd dat je kwam want ik roep dezelfde dingen al de hele tijd![]()
Ze heeft je nu zelfs zo ver gekregen dat een 'diep, veelbetekenend' gesprek opeens weinig consequenties meer heeft? Heb je aan je biertje geruikt voordat je het opdronk? Weet je zeker dat je geen vreemde, lege buisjes tegen bent gekomen, de afgelopen tijd?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:31 schreef User12345678 het volgende:
[..]
Zo concreet was dat toen niet uitgesproken. Het was het zoveelste gesprek waarin we tegen elkaar zeiden dat het niet lekker liep samen. En de voorgaande gesprekken leidden tot niets, dus dit was er een van velen met weinig consequenties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |