quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:46 schreef Rib-i het volgende:
Morgen, als het droog is kijken of het mogeljik is om een vierkantje te rijden
Vanaf Den bosch ri Zaltbommel
Zaltbommel -> Gorichem
Gorichem -> Raamsdonksveer
Raamsdonksveer -> Empel
Kijken hoelang je langs de rivieren kan rijden
Zijn best veel motorrijders op Fok hoor, ze posten hier alleen niet allemaalquote:Op zondag 13 mei 2007 10:33 schreef Cazman het volgende:Allemaal racemonsters!!! En nog maar zo weinig motorrijders op Fok?
. Ow en je kan lang genoeg langs de rivieren rijden
Jumpstyle op je buddyseatquote:Op zondag 13 mei 2007 11:00 schreef hicham het volgende:
http://www.stuntshinestate.com/online/videos/OTOWN.wmv [afbeelding]
[..]
Zijn best veel motorrijders op Fok hoor, ze posten hier alleen niet allemaalNiet iedereen kan zich vinden in onze manier van slowchatten, andere proberen 't wel maar geven het na een tijdje op
Ja iddquote:Op zondag 13 mei 2007 11:00 schreef hicham het volgende:
http://www.stuntshinestate.com/online/videos/OTOWN.wmv [afbeelding]
[..]
Zijn best veel motorrijders op Fok hoor, ze posten hier alleen niet allemaalNiet iedereen kan zich vinden in onze manier van slowchatten, andere proberen 't wel maar geven het na een tijdje op
Sorrie, vergeten dat ik vanmiddag langs mijn ouders gaquote:Op zondag 13 mei 2007 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hejj hoe laat enzo
evt sms/bel
ah poob
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:00 schreef hicham het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:21 schreef worldpimber het volgende:
Over welk vierkantje gaat het dan, die snelweg?![]()
Ik zal proberen om het van de week te rijden, als het interessant is post ik hetquote:Op zondag 13 mei 2007 11:21 schreef worldpimber het volgende:
Over welk vierkantje gaat het dan, die snelweg?![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:33 schreef Rib-i het volgende:
Ik zal proberen om het van de week te rijden, als het interessant is post ik het
Weggooi BBQ mee, vlees komen we onderweg wel tegen, drank halen we uit de rivier
[afbeelding]![]()
zeg maarquote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef worldpimber het volgende:
Wanneer kan ik mijn zilveren vizier ophalen?
ik ookquote:Op zondag 13 mei 2007 11:17 schreef Rib-i het volgende:
Sorrie, vergeten dat ik vanmiddag langs mijn ouders ga
Nou poe heej, wat spectaculairquote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef worldpimber het volgende:
Kenker zeg, vroeger toen we nog schijt aan hadden![]()
[afbeelding]
Fotograaf... geen idee [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |