heb de play list bekeken, maar kan geen kontebonke vinden, dus we kunnen gewoon hier aanvragen.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:55 schreef FOKradio het volgende:
Gewoon hier: http://www.actionradio.nl/index.php?pageId=2
ik ben de baas, en een baas hoor je niet op de radioquote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef classpc het volgende:
Waarom hoor ik jou nooit bij FOK!radio, Vleermuis?
Aanstaande zaterdag weerquote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef classpc het volgende:
Waarom hoor ik jou nooit bij FOK!radio, Vleermuis?
Wist wel dat hij een kasthomo wasquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:21 schreef Blinky het volgende:
Gerard Joling - Maak me gek (speciaal voor Cynix)
ja, die maak ik wel een zooi. Komt goed.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
laat ik het anders vragen; zijn er ook ijsblokjes aanwezig..?
tofquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:56 schreef __________ het volgende:
[..]
ja, die maak ik wel een zooi. Komt goed.
No way. tering triest kut nummer met die schreeuwerd van een mary. je kan de origineele uitvoering krijgen.quote:
ik vind die van mary veelquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:06 schreef __________ het volgende:
[..]
No way. tering triest kut nummer met die schreeuwerd van een mary. je kan de origineele uitvoering krijgen.
niet leuk genoegquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:28 schreef __________ het volgende:
Poldermodel
We draaien de origineele en mag JIJ mekrijsen zoals mary
Ook een dance-classic martijn !quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
huub hangop - (wij hebben thuis een) wasautomaat
ja maar niet voor iedereen, je mag zelf ook een laptop oid. meebrengen, geen wifi in huis maar je kan hem zo in de switch steken als je wil.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:06 schreef SunChaser het volgende:
Hoeveel pc's hebben jullie zaterdag? Genoeg om te FOK!ken?
Zelfs al was Joling het laatst levende wezen op aarde zou hij het nog niet met hem doen. Vandaar.quote:
Nou, dan zou ik t wel met Joling doen als er verder niemand was op de aarde. Ik bedoel, dan maar plezier maken voor je uitsterftquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:53 schreef Blinky het volgende:
[..]
Zelfs al was Joling het laatst levende wezen op aarde zou hij het nog niet met hem doen. Vandaar.
Eeh, plezier en Joling mag niet in één zin gebruikt worden. En ook niet in twee!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik t wel met Joling doen als er verder niemand was op de aarde. Ik bedoel, dan maar plezier maken voor je uitsterft
jennifer enquote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, plezier en Joling mag niet in één zin gebruikt worden. En ook niet in twee!
nouja, voornamelijk miskend?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:50 schreef Cynix ® het volgende:
Da's waar. Maar zij is een miskend talent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |