abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49322829
Stel Jolanda krijgt een zoon Klaas met Piet en ze zijn niet getrouwd. Piet en Jolanda accepteren beide het kind.

Jolanda en Piet gaan uit elkaar en Jolanda trouwt met Jan. Jan wil Klaas erkennen als kind en Klaas zijn achternaam laten nemen.

Wat is de status van Piet en wat is de status van Jan?
Kan Piet er voor zorgen dat Jan Klaas niet kan erkennen als kind?
Kan Piet er voor zorgen dat Klaas niet de naam kan aannemen van Jan?
Stel dat Jan Klaas als kind kan aannemen kan hij dan voorkomen dat Klaas geen recht heeft op een kindsdeel bij de erfenis?
Stel dat Piet overlijdt heeft Klaas dan recht op een kindsdeel van Piet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 mei 2007 @ 03:33:01 #2
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_49322883
De Mol, kijk je mee?

We hebben een potentiėle soap hier.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_49322971
Lijkt me dat het niet zo ver gezocht is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 mei 2007 @ 03:50:12 #4
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_49322986
quote:
Op zondag 13 mei 2007 03:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me dat het niet zo ver gezocht is
Maar de TT is een beetje krom. Ik ken dat woord niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_49322994
Jij bent echt superieur.

Kan je proberen niet meer te reageren op mijn topics?
  zondag 13 mei 2007 @ 04:03:32 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_49323061
quote:
Op zondag 13 mei 2007 03:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij bent echt superieur.

Kan je proberen niet meer te reageren op mijn topics?
Ik zal m'n best doen.

Het blijft vaak een cryptogram hoor Amanda, die topics van je.
pi_49323126
Niet lezen, weer een probleem minder
  Licht Ontvlambaar zondag 13 mei 2007 @ 06:25:43 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_49323475
Kom je terug als je een samenhangender verhaal hebt en een TT die bij de OP past
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')