Wyccie, 200 meter verderop?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:30 schreef wyccie het volgende:
Dan heeft iemand waarschijnlijk je fiets opzij gezet zodat hij/zij bij zijn/haar eigen fiets kon.
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:32 schreef Lienekien het volgende:
Wyccie, 200 meter verderop?
Een Fok!ker die zich na het lezen van de LPT realiseerde dat hij - verdomme! - de fiets van nota bene Lienekien op onrechtmatige wijze verkregen had.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:37 schreef hummus het volgende:
Misschien een fietsendief met wroeging.
Zou dat helpen tegen het stuiteren, broer?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:57 schreef broer het volgende:
[..]
Een Fok!ker die zich na het lezen van de LPT realiseerde dat hij - verdomme! - de fiets van nota bene Lienekien op onrechtmatige wijze verkregen had.
Ga je vanmiddag fietsen, Lienekien? Gewoon omdat het kán?
Nee, ík stuiter. De fiets is nog perfect.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:00 schreef broer het volgende:
O, hij is kapot.
Dan snap ik wel dat de dief hem heeft teruggebracht.
Ik neem ze zo wel aan hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groetjes van Do2.
Of hoor ik dan een linkje te plaatsen?
Jij nog de groetjes terug van mij trouwens! En we hebben een foto.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik neem ze zo wel aan hoor
En de groetjes terug uiteraard
*gaat naast de mailbox liggenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij nog de groetjes terug van mij trouwens! En we hebben een foto.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |