quote:Op zondag 13 mei 2007 19:12 schreef dwerg het volgende:
De fiets.
Als ik genoeg heb voor DRIE dagen, betekent het dat ik het niet in één keer op kan, en ik eet véél. Heel veel. Echt veel.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kliekjes he ik nooit. We vreten hier altijd alles op. Al-lés.
Jij gooit er meer kruiden/specerijen door dan er voedsel in zit. Waarom doe ik dat nooit?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:49 schreef Lienekien het volgende:
Witlof, roergebakken met stukjes appel in knoflook-chiliolie, afgemaakt met honing, tabasco en zwarte peper.
Ik bedenk me net dat ik wel een keer veel kruiden had gebruikt. Toen ik de pompoensoep maakte. Dat ging goed.quote:
De hond, vroeger thuis, raakten we ook met enige regelmaat kwijt.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:31 schreef Lienekien het volgende:
Beter je fiets dan je hond.
Ik vond het gisteren om dertien over drie ook wel tijd om thuis te komen, maar toen was ik nog verwikkeld in een pot RISK. Ik heb van (godverdomme) tien uur 's avonds tot half acht 's ochtends RISK gespeeld en toen waren we eigenlijk nòg niet klaar. Een van de deelnemers (Jean - roze) had onwijs, maar dan ook ècht onwijs veel troepen in Oost-Europa staan. Op een gegeven moment had hij er zoveel dat er niet meer genoeg van die roze dingetjes waren, dus toen hebben we stukjes leverworst uitgesneden. In ieder geval, omdat Jean dus zo achterlijk veel troepen in Oost-Europa had staan, kon David (geel) het risico niet nemen om Airies (blauw) via het Midden-Oosten in Afrika aan te vallen, had hij dat wel gedaan, dan was Jean in één keer zo van Oost-Europa doorgelopen naar Australië. Yassine (rood) die zich in Noord-Amerika had verschanst had hèm dan weer zo Europa uit kunnen flikkeren, wat de weg voor mij open zou hebben gezet om vanuit Zuid-Amerika, waar ik zat (met groen) ook dat continent erbij te pakken. Uiteindelijk dacht David: 'Schaait! Schaait aan de hele teringzooi!) en viel hij Airies binnen in Afrika. Daarna trapte Jean hem uit Australië, pikte Yassine Europa in, schoof ik door naar Noord-Amerika en redde Airies zichzelf door snel vanuit West-Afrika over te steken naar Zuid-Amerika. Zo hebben we nog twaalf rondjes gelopen over het bord en daarna ging ik naar huis.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:13 schreef broer het volgende:
Ik vind het wel tijd dat JAM weer thuis komt, eigenlijk.
Kan je dat niet combineren met seks en drank en liefde en doodgaan?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef JAM het volgende:
Of zal ik een verhaal schrijven over een zigeunerfamilie die zich in de Tweede-Wereldoorlog vermommen als Chimpanzees en in de dierentuin gaan wonen om zo uit de handen van de bezetter te blijven?
Ja.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:34 schreef JAM het volgende:
Zal ik een verhaal schrijven over:
1. Amsterdam
2. Een zwangere man.
3. Iemand die op de stoep fietst.
4. Een barman die de bierglazen onderkotst.
5. Onthologische rugummers/vloeibaarheid.
6. Homoseksuelen.
7. De rood-witte wegafscheidingsblokken bij bouwketen
8. Overgewicht.
9. St.Sebastiaan.
10. Thee.
11. Een pianowinkel.
12. Een sjaal van ¤ 50,-.
13. Doosjes (van tin) met daarin de benodigheden om een fietsband te plakken.
14.' Het nieuwe exhibitionisme.'
15. Voetbal.
16. Schapen. Dode schapen.
17. Eerste indrukken.
18. Koperdraad.
20. Chinese lak (de kleur ervan.)
20. Theater 'De Appel'.
21. C&A tasjes met dure inhoud.
22. Flesdoppen.
23. Bruin, een héél specifiek bruin.
24. De bris-milah.
25. De stangulariteit.
26. Zelfkritiek.
27. Het lied: 'Zwarte Piet ging uit rijden.'
28. Autotjes (model.)
29. DER/DIE/DAS ZWEITE(R)(N) WELTKRIEG.
30. 'Heb je die film weleens gezien?'
31. De Gregoriaanse kalender.
32. Gedoe (vermoeiend.)
33. Zwarte suède schoenen.
34. Bagels.
35. 80 cm. hoogteverschil.
36. Balken.
37. Studentenkaarten zoals het OV en de collegekaart.
38. Het Lloyd-Hotel (of de Lloyd-firma.)
39. Conceptuele koeken.
40. 'Schiksal.'
41. Jimi H.
42. John C.
43. Bill E.
44. Paul S.
45. 'Friend is a four letter word.'
46. Insomnia.
47. Een lege stoel.
48. Rood, roder, ROODST.
49. Ergernis ende irritatie.
50. SIGARETTEN.
51. m.a.w; verwurging.
52. Het rearticuleren.
53. Franse stoptreinen.
54. Koning Meander de Derde.
55. 'Johson'
56. Torens.
57. Tag Mag 02; the ultimate bubble issue.
58. Sambal op je eikel.
59. Smack als bijvoegelijk naamwoord.
60. De schuimende cola-motherfucker monoloog.
61. Martin.
62. De rozenverkoper.
63. Wodka.
64. Roulette via het systeem van Martingale.
65. Taxi-ritjes.
66. Appels en bananen.
67. Suffocatie.
Je bent een beetje van de dat-album-dat-iedereen-goed-vindtgarde?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:44 schreef JAM het volgende:
Dat wissel ik af met Jackie McLean's Swing, Swang, Swinging'.
Nee, ik ben van de geen-gelul-en-gewoon-bop-garde. Ik vind The Jackie Mac Attack eigenlijk beter, maar dat is een beetje een obscure CD, dus dat zeg ik maar niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je bent een beetje van de dat-album-dat-iedereen-goed-vindtgarde?
God hates the woooooorld... And all you sinneeeeeeerrrrrrrs... lalalla...
Ik ben het aan het downloaden, maar opsturen gaat waarschijnlijk sneller. IRC?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:55 schreef JAM het volgende:
Heb je dat weleens gehoord, Pope, Swing, Swang, Swingin'? Ik wil het je wel even sturen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |