Dat klinkt alsof je haar überhaupt niet meer spreekt.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:31 schreef Lienekien het volgende:
Mijn moeder zou waarschijnlijk blij verrast zijn als ik op de stoep zou staan met een bos bloemen. Maar dan, hè. Maar dan.
Mijn moeder lijdt in stilte.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Ik moet wel. Anders wordt ze verdrietig.
Tja.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:32 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je haar überhaupt niet meer spreekt.
Dat vind ik wel treurig. Het heeft zonder twijfel een gegronde reden, maar ik vind dat soort verhalen altijd heel jammer.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:34 schreef Lienekien het volgende:
Tja.
Nou, het valt nog wel mee, hoor. Ik kan gewoon de stekkers van de telefoon er weer in doen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Dat vind ik wel treurig. Het heeft zonder twijfel een gegronde reden, maar ik vind dat soort verhalen altijd heel jammer.
Gewoon doen!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:37 schreef Lienekien het volgende:
Nou, het valt nog wel mee, hoor. Ik kan gewoon de stekkers van de telefoon er weer in doen.
Om kwart voor twee 's nachts istie gewoon stil, gok ik. Kun je even in alle rust wennen aan het idee.quote:
Plaats een advertentie in de krant, succes gegarandeerd.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:58 schreef broer het volgende:
Leuk verzetje, lijkt me. Gebeurt mij nou nooit.
Jij weet helemaal niet of ik hier lig te neuken.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:48 schreef broer het volgende:
Dan heeft ze het beter bekeken dan wij, wyccie.
Ben jij ook zo jaloers op Lienekien?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:01 schreef broer het volgende:
Jammer, hè?
Ow, is het de bedoeling dat we dat echt gaan lezen? Ik haak af bij te veel hoofdletters.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:20 schreef broer het volgende:
Goed woord!
Het zorgt wel voor leesvoer, 's ochtends bij de koffie. Dat is dan wel weer prettig.
Of dat de bedoeling is, weet ik niet. Maar als ik verder toch niets te doen heb dan roken en koffiedrinken, wil ik JAM best wat aandacht geven als hij dat leuk vindt.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:24 schreef wyccie het volgende:
Ow, is het de bedoeling dat we dat echt gaan lezen? Ik haak af bij te veel hoofdletters.
Het lijkt me werkelijk zalig om een zeer korte slaapbehoefte te hebben. Twee uur per nacht. Heaven. Plots word je véél ouder dan ieder ander die net zo oud wordt als jij.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:38 schreef wyccie het volgende:
't Lijkt me zo heerlijk om om 12 uur te gaan slapen en om 7 uur weer wakker te zijn.![]()
Ik ook. Maar dat zal voor de meeste anderen hier ook wel gelden.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:49 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, ik spreek deze broer vaker dan mijn echte broer.
Dat is een ritme waar aan te werken is.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:38 schreef wyccie het volgende:
't Lijkt me zo heerlijk om om 12 uur te gaan slapen en om 7 uur weer wakker te zijn.![]()
Nou ja, dat is ook mijn relativering. Een leeg poezenmandje is zoveel erger.quote:Op zondag 13 mei 2007 08:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voelde me trouwens véél rottiger toen mijn kat was verdwenen. Toen dacht ik: was mijn fiets maar gestolen.
Haha! Dat had ik toen ook. "Ik weet toch zeker dat ik mijn fiets hier neergezet had!" "Hoe is dit nu mogelijk?"quote:Op zondag 13 mei 2007 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
De eerste keer dat het mij overkwam, stond ik vooral perplex. Je bent naar de plek gelopen waar je fiets zou moeten staan. Hij staat er niet. Wat betekent dit? Ik kijk vast niet goed. Ik ben iets vergeten. Ik zie iets over het hoofd.
In de dagen erna ga je langzaam accepteren dat je fiets gestolen is.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 04:03 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker en AR staat op zondag niet om 4 uur op, dan kruipt hij denk ik nog lekker knus tegen zijnaan.
quote:Op zondag 13 mei 2007 09:09 schreef Claudia_x het volgende:
Het is me niet zozeer om het concrete object te doen, Z. Ik vind het vooral heel onrechtvaardig.
Toen ik slachtoffer werd van een razzia en onterecht een bekeuring kreeg, was ik ook erg van slag. Bijna niemand begreep dat. Een bekeuring, big deal, betaal je toch gewoon. Alsof het om het geld ging.
Bij de Hema kan dat ook? Ik moet werken van 1300 tot 1700 dus ik kan niet helemaal naar Praxis oid. Waar kan je dat allemaal kopen?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Pope, weet je wat je kunt doen? Een proeftubetje kopen. Da's een paar euro en vast genoeg om die tekst weg te werken.
HEMA zou kunnen, een grote bouwmarkt geeft de meeste kans.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Bij de Hema kan dat ook? Ik moet werken van 1300 tot 1700 dus ik kan niet helemaal naar Praxis oid. Waar kan je dat allemaal kopen?
Toen mijn fiets voor het eerst gestolen werd had ik de sleutels er ook in laten zitten. Dom natuurlijk, om 'm niet gelijk op slot te zetten. Maar ik was net binnen in de muziekschool, en toen herinnerde ik me dat de sleutels nog in mijn fiets zaten. Ik weer naar buiten, serieus vijf minuten nadat ik mijn fiets had achtergelaten, en hij was al weg.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:11 schreef wyccie het volgende:
De eerste keer dat mijn fiets gestolen was, geloofde mijn moeder me niet omdat ik moest lachen toen ik het vertelde.
Ik had de sleutels erin laten zitten.
Kan iemand me even knijpen?!quote:Op zondag 13 mei 2007 08:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren ook enorm lopen zoeken. Heb mijn boodschappen naar huis gebracht, en toen zelfs nog een keer teruggegaan om te kijken, ook in de omgeving. En ik voel nu ook de neiging om nog even te gaan kijken.
Wyccie, 200 meter verderop?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:30 schreef wyccie het volgende:
Dan heeft iemand waarschijnlijk je fiets opzij gezet zodat hij/zij bij zijn/haar eigen fiets kon.
quote:Op zondag 13 mei 2007 12:32 schreef Lienekien het volgende:
Wyccie, 200 meter verderop?
Een Fok!ker die zich na het lezen van de LPT realiseerde dat hij - verdomme! - de fiets van nota bene Lienekien op onrechtmatige wijze verkregen had.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:37 schreef hummus het volgende:
Misschien een fietsendief met wroeging.
Zou dat helpen tegen het stuiteren, broer?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:57 schreef broer het volgende:
[..]
Een Fok!ker die zich na het lezen van de LPT realiseerde dat hij - verdomme! - de fiets van nota bene Lienekien op onrechtmatige wijze verkregen had.
Ga je vanmiddag fietsen, Lienekien? Gewoon omdat het kán?
Nee, ík stuiter. De fiets is nog perfect.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:00 schreef broer het volgende:
O, hij is kapot.
Dan snap ik wel dat de dief hem heeft teruggebracht.
Ik neem ze zo wel aan hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groetjes van Do2.
Of hoor ik dan een linkje te plaatsen?
Jij nog de groetjes terug van mij trouwens! En we hebben een foto.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik neem ze zo wel aan hoor
En de groetjes terug uiteraard
*gaat naast de mailbox liggenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij nog de groetjes terug van mij trouwens! En we hebben een foto.![]()
Mocht niet versturen van do2.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:12 schreef dwerg het volgende:
De fiets.
Als ik genoeg heb voor DRIE dagen, betekent het dat ik het niet in één keer op kan, en ik eet véél. Heel veel. Echt veel.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kliekjes he ik nooit. We vreten hier altijd alles op. Al-lés.
Jij gooit er meer kruiden/specerijen door dan er voedsel in zit. Waarom doe ik dat nooit?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:49 schreef Lienekien het volgende:
Witlof, roergebakken met stukjes appel in knoflook-chiliolie, afgemaakt met honing, tabasco en zwarte peper.
Ik bedenk me net dat ik wel een keer veel kruiden had gebruikt. Toen ik de pompoensoep maakte. Dat ging goed.quote:
De hond, vroeger thuis, raakten we ook met enige regelmaat kwijt.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:31 schreef Lienekien het volgende:
Beter je fiets dan je hond.
Ik vond het gisteren om dertien over drie ook wel tijd om thuis te komen, maar toen was ik nog verwikkeld in een pot RISK. Ik heb van (godverdomme) tien uur 's avonds tot half acht 's ochtends RISK gespeeld en toen waren we eigenlijk nòg niet klaar. Een van de deelnemers (Jean - roze) had onwijs, maar dan ook ècht onwijs veel troepen in Oost-Europa staan. Op een gegeven moment had hij er zoveel dat er niet meer genoeg van die roze dingetjes waren, dus toen hebben we stukjes leverworst uitgesneden. In ieder geval, omdat Jean dus zo achterlijk veel troepen in Oost-Europa had staan, kon David (geel) het risico niet nemen om Airies (blauw) via het Midden-Oosten in Afrika aan te vallen, had hij dat wel gedaan, dan was Jean in één keer zo van Oost-Europa doorgelopen naar Australië. Yassine (rood) die zich in Noord-Amerika had verschanst had hèm dan weer zo Europa uit kunnen flikkeren, wat de weg voor mij open zou hebben gezet om vanuit Zuid-Amerika, waar ik zat (met groen) ook dat continent erbij te pakken. Uiteindelijk dacht David: 'Schaait! Schaait aan de hele teringzooi!) en viel hij Airies binnen in Afrika. Daarna trapte Jean hem uit Australië, pikte Yassine Europa in, schoof ik door naar Noord-Amerika en redde Airies zichzelf door snel vanuit West-Afrika over te steken naar Zuid-Amerika. Zo hebben we nog twaalf rondjes gelopen over het bord en daarna ging ik naar huis.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:13 schreef broer het volgende:
Ik vind het wel tijd dat JAM weer thuis komt, eigenlijk.
Kan je dat niet combineren met seks en drank en liefde en doodgaan?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef JAM het volgende:
Of zal ik een verhaal schrijven over een zigeunerfamilie die zich in de Tweede-Wereldoorlog vermommen als Chimpanzees en in de dierentuin gaan wonen om zo uit de handen van de bezetter te blijven?
Ja.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:34 schreef JAM het volgende:
Zal ik een verhaal schrijven over:
1. Amsterdam
2. Een zwangere man.
3. Iemand die op de stoep fietst.
4. Een barman die de bierglazen onderkotst.
5. Onthologische rugummers/vloeibaarheid.
6. Homoseksuelen.
7. De rood-witte wegafscheidingsblokken bij bouwketen
8. Overgewicht.
9. St.Sebastiaan.
10. Thee.
11. Een pianowinkel.
12. Een sjaal van ¤ 50,-.
13. Doosjes (van tin) met daarin de benodigheden om een fietsband te plakken.
14.' Het nieuwe exhibitionisme.'
15. Voetbal.
16. Schapen. Dode schapen.
17. Eerste indrukken.
18. Koperdraad.
20. Chinese lak (de kleur ervan.)
20. Theater 'De Appel'.
21. C&A tasjes met dure inhoud.
22. Flesdoppen.
23. Bruin, een héél specifiek bruin.
24. De bris-milah.
25. De stangulariteit.
26. Zelfkritiek.
27. Het lied: 'Zwarte Piet ging uit rijden.'
28. Autotjes (model.)
29. DER/DIE/DAS ZWEITE(R)(N) WELTKRIEG.
30. 'Heb je die film weleens gezien?'
31. De Gregoriaanse kalender.
32. Gedoe (vermoeiend.)
33. Zwarte suède schoenen.
34. Bagels.
35. 80 cm. hoogteverschil.
36. Balken.
37. Studentenkaarten zoals het OV en de collegekaart.
38. Het Lloyd-Hotel (of de Lloyd-firma.)
39. Conceptuele koeken.
40. 'Schiksal.'
41. Jimi H.
42. John C.
43. Bill E.
44. Paul S.
45. 'Friend is a four letter word.'
46. Insomnia.
47. Een lege stoel.
48. Rood, roder, ROODST.
49. Ergernis ende irritatie.
50. SIGARETTEN.
51. m.a.w; verwurging.
52. Het rearticuleren.
53. Franse stoptreinen.
54. Koning Meander de Derde.
55. 'Johson'
56. Torens.
57. Tag Mag 02; the ultimate bubble issue.
58. Sambal op je eikel.
59. Smack als bijvoegelijk naamwoord.
60. De schuimende cola-motherfucker monoloog.
61. Martin.
62. De rozenverkoper.
63. Wodka.
64. Roulette via het systeem van Martingale.
65. Taxi-ritjes.
66. Appels en bananen.
67. Suffocatie.
Je bent een beetje van de dat-album-dat-iedereen-goed-vindtgarde?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:44 schreef JAM het volgende:
Dat wissel ik af met Jackie McLean's Swing, Swang, Swinging'.
Nee, ik ben van de geen-gelul-en-gewoon-bop-garde. Ik vind The Jackie Mac Attack eigenlijk beter, maar dat is een beetje een obscure CD, dus dat zeg ik maar niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je bent een beetje van de dat-album-dat-iedereen-goed-vindtgarde?
God hates the woooooorld... And all you sinneeeeeeerrrrrrrs... lalalla...
Ik ben het aan het downloaden, maar opsturen gaat waarschijnlijk sneller. IRC?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:55 schreef JAM het volgende:
Heb je dat weleens gehoord, Pope, Swing, Swang, Swingin'? Ik wil het je wel even sturen hoor.
Tuurlijk niet!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Tja, Frollo. Je dook op in mijn AT. Vind je toch niet erg... ?
Ik ben een hartstochtelijk hater van de tram. Vooral die nieuwe tram in Amsterdam is klote. Het lijkt wel een freakin' achtbaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef Gellius het volgende:
Ik ben een liefhebber van de tram. Het wiebelt en het schommelt en het knarst en het piept in de bochten. En dan maar lekker kijken naar al die fietsers die met een bezorgd ik-moet-weer-naar-kantoor gezicht van de tegenovergestelde richting komen.
Een tram waarvan de verlichting een seconde uitgaat wanneer je over een drempeltje rijdt.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef Gellius het volgende:
Ik ben een liefhebber van de tram. Het wiebelt en het schommelt en het knarst en het piept in de bochten. En dan maar lekker kijken naar al die fietsers die met een bezorgd ik-moet-weer-naar-kantoor gezicht van de tegenovergestelde richting komen.
Je komt toch vast wel eens in de Randstad?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben totaal niet opgegroeid met trams.
Ik ben opgegroeid met:quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben totaal niet opgegroeid met trams.
Nee. Ik kom vrij zelden buiten Brabant.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je komt toch vast wel eens in de Randstad?
Hebben ze in China geen trams?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ik kom vrij zelden buiten Brabant.
Nee. Volgens mij niet. Maar ik ben niet in China opgegroeid.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb tot mijn zestiende zelfs nog nooit in een trein gezeten.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit zo zelden in de trein dat ik het altijd berespannend vind. En chaotisch op een station, en dat ik bang ben om in de verkeerde trein te zitten. Een en al opwinding, als ik met de trein moet.
Niet vaak, echt vrij zelden. En als het voorkomt, dan met de auto, die door iemand anders bestuurd wordt.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
Je zei net dat je Brabant bij nooit uit komt, maar kom je überhaupt wel buiten Eindhoven??
Ik vermijd die schepen. Ik word er claustrofobisch en gedesoriënteerd van.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb alleen nog nooit in de trolleybus van Arnhem gezeten, maar daar ben ik niet zeker van.
En een cruiseschip, maar daar heb ik ook absoluut geen behoefte aan.
Ik woonde in een dorp (Harskamp) en nam altijd de bus of de fiets naar een iets groter dorp (Ede). Dat was mijn wereld. Het was niet knap maar volkomen vanzelfsprekend.quote:
Ach Erik, dit doet me zo denken aan mijn eerste studiedag Moederziel Alleen in Amsterdam. Ik stapte uit op Centraal Station, liep naar buiten en had geen idee waar ik precies moet zijn en hoe ik er moest komen. Al die trams, al die mensen. Fantastisch.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wel ooit een keer in Amsterdam. Ik was doodsbang. En in Londen, daar was ik minder bang.
Deuren dichtdoen als je er tussen staat, deuren niet open houden, je niet eens aankijken, je vragen niet normaal beantwoorden, niet normaal doen tegen andere klanten als er iets gebeurt (kinderwagens oid), euh, ik kan wel even door gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:31 schreef Gellius het volgende:
Onbeschoft personeel? Merk ik nooit wat van. Ik zie ook niet hoe je in de uiterst beperkte communicatiespanne van "goeiemiddag, twee zones graag" "KLAK" "dankuwel" nog onbeschoft zou kunnen zijn.
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:54 schreef wyccie het volgende:
Ik wil me nog wel een keer Moederziel Alleen voelen in New York. Lijkt me heerlijk.
Ik moest op m'n tiende al in m'n eentje met de trein van Den Bosch naar AZmsterdam. En daardoor ben ik nu zo'n zelfstandige jongen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
Je hebt rijles in Eindhoven, neem ik aan. Wat is jouw standaard-reactie bij het zien van een tram?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net rijles gehad. Van een andere instructeur. En ik heb 'm 3 keer laten afslaan, de moter, niet de instructeur.
Bij mijn eigen instructeur heb ik 'm nooit laten afslaan.
Als Sigme hier was, dan...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:38 schreef LXIV het volgende:
Dat is tenminste beter als op de rem trappen en wachten tot de tram weer uit zicht is.
En ik verwacht in zo'n situatie dat een instructeur me precies vertelt hoe en wat ik moet doen. Al denk ik dat hij zich kapot schrikt als erin Eindhoven een tram rondrijdt.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:38 schreef LXIV het volgende:
Dat is tenminste beter als op de rem trappen en wachten tot de tram weer uit zicht is.
Ik heb altijd last van provincialen in Den Haag, LXIV, of ze nu het verkeer ophouden en of ze nu wel of geen trams zien dat doet me er niet zoveel toe. Ik heb last van dat gebrabbel van ze, over waar ik van weg kom en of de winkels ook op zondag los gaan en waar ze het Gemeentemuseum kunnen geraken en of het mij ook al is opgevallen dat er op straat bijna geen Nederlands meer wordt gesproken.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:24 schreef LXIV het volgende:
Als Brabander zijn trams in de praktijk mij natuurlijk volkomen onbekend. Iedereen die ik ken had met zijn theorie-examen ontzettend veel moeite de specifieke verkeersregels voor trams te begrijpen.
De gemiddelde reactie van een provinciaal wanneer hij een tram ziet is natuurlijk ook onmiddelijk op de rem gaan staan. Want wanneer wie nu voorrang heeft, daar begrijpen wij totaal niks van. Zekerheid boven alles.
Hebben jullie daar, in de grote stad, nu veel last van? Van provincialen die al het verkeer ophouden wanneer er binnen hun blikveld een tram verschijnt?
Overigens mijden de meeste Brabanders autorijden in Amsterdam vooral om die reden.
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van provincialen in Den Haag, LXIV, of ze nu het verkeer ophouden en of ze nu wel of geen trams zien dat doet me er niet zoveel toe. Ik heb last van dat gebrabbel van ze, over waar ik van weg kom en of de winkels ook op zondag los gaan zijn en waar ze het Gemeentemuseum kunnen geraken (???) en of het mij ook al is opgevallen dat er op straat bijna geen Nederlands meer wordt gesproken.
Dat doen we expres, JAM. Om je te stangen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van provincialen in Den Haag, LXIV, of ze nu het verkeer ophouden en of ze nu wel of geen trams zien dat doet me er niet zoveel toe. Ik heb last van dat gebrabbel van ze, over waar ik van weg kom en of de winkels ook op zondag los gaan en waar ze het Gemeentemuseum kunnen geraken en of het mij ook al is opgevallen dat er op straat bijna geen Nederlands meer wordt gesproken.
Ik weet het. Ik zat laatst in de tram naar huis en toen stapten er bij Holland Spoor een stel Brabanders in. Die zeiden: 'BOSSCHE BOLLEN! BOSSCHE KOEK! WORSTENBROODJES, JESUS CHRISTUS, DE SPAANSE BEZETTER, LEVE PIM EN MORGEN IS HET WEER CARNAVAL!'-en meer van dat soort provinciaals geneuzel. Ik voelde me toen net kolonel Kurtz uit Apocolypse Know. Ik huilde. Ik weende als het een of andere omaatje. Ik wilde m'n tanden eruit trekken. Ik wist niet wat ik wilde doen. Toen ben ik ergens anders in die tram gaan zitten. Ik heb toen twee haltes rust gehad (Rijswijkseplein, Weteringplein) tot er bij Centraal Station nota bene een stel LIMBURGERS naast me kwamen zitten.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef hummus het volgende:
[..]
Dat doen we expres, JAM. Om je te stangen.
Japanners, díé zijn pas eng.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef JAM het volgende:
Ik voel me bedreigd, dat is het.
Nou, ten eerste versta je ze dus al helemaal niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef Gellius het volgende:
Welnee, dat is een heel dienstig volkje, Liene.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ten eerste versta je ze dus al helemaal niet.![]()
En ze kijken geniepig.
Echt niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:19 schreef Gellius het volgende:
Ben jij een Stadjer van geboorte, L?
Je hoeft er ook niks aan te vinden. Als ík er maar plezierig woon. Het studentenleven speelt zich trouwens wel op een ander niveau af dan dat van andere Nijmegenaren moet ik zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:41 schreef Gellius het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet wat jullie nu toch aan Nijmegen vinden. Werkelijk, ik begrijp het niet. Natuurlijk, er zijn wat leuke straatjes en zo, maar het is toch een stad zonder samenhang.
Ik had best Stadjer van geboorte willen zijn. Dat 'Harderwijk' zegt me weinig. Er liggen geen roots.quote:
De Ooijpolder en ik natuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik hoef natuurlijk helemaal niks. Maar ik wil het graag begrijpen, thisbe. Wàt is er zo mooi aan Nijmegen?
Maar die is lelijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:14 schreef Z het volgende:
Vergeet de pik van Quack niet Gellius!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |