Huub zei net nog dat ze net hadden afgesproken bepaalde dingen niet te doen en dat hij al heel wat had gelaten voor Liekequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Huub moet niet zeiken! HIj is toch de man van de vrije relatie, niet monogaam zijn, vrijheid, blijheid, ik neuk alles waar een gat in zit.
Opzouten en dat meisje eindelijk een keer klaar laten komen, meneer '5 minuten wip'
Waar komt die verbazing vandaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:52 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, Nicolaas is lazerus!!!!
Je moet dus blijkbaar 2 setjes afspraken maken daarover, 1 voor mannen en 1 voor vrouwen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:52 schreef Liess het volgende:
Ik vind dat iedereen op moet rotten.
En het is niet ANDERS omdat het 2 vrouwen zijn. Godver.
Kut bewoners. KUT Erik.
en natasja voor het tandenpoetsen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Kom, Amanda, pak Mitch ook nog even!
Huub heeft geen recht van spreken omdat hij met iedereen de koffer induikt en vervolgens mensen ervan probeert te overtuigen dat dat allemaal een hoger doel dient. Zodra iemand anders hetzelfde doet, zijn er opeens grenzen overschreden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:50 schreef Tissik het volgende:
Tsja, ik vind dat Huub volkomen gelijk heeft. Ik zie er echt geen verschil in of je gaat zoenen met iemand van het zelfde geslacht, of met iemand van het andere geslacht. Dat hele meisje/meisje gedoe vs jongen/meisje, gaat er bij mij ook niet in.
Hoe krijgt ze het voor elkaarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Al dit soort akkefietjes heeft Amanda als gemene deler........
Wat dan? Het enige dat ik kan bedenken is dat hij Gaby (waar hij mij lag te neuken de dag nadat hij het met LIeke had gedaan, dus) niet meer besteld heeft sinds Lieke in het huis is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zei net nog dat ze net hadden afgesproken bepaalde dingen niet te doen en dat hij al heel wat had gelaten voor Lieke![]()
Nee, hij heeft een probleem met Lieke, die hem allerlei voorwaarden stelt binnen de relatie en hem beperkingen op wil leggen, terwijl ze zichzelf alle recht geeft om exact dat te doen, wat ze Huub verbiedt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:52 schreef Polonium-120 het volgende:
nou huub heeft op dit moment een probleem met zichzelf...
Ik blijf het een trashy wijf vinden...... ze kan alleen het spel zo spelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:53 schreef Wopper1 het volgende:
Amanda speelt het beste spel.. Het hele huis staat alweer dankzij haar op zijn kop
Geen idee, ik herhaalde alleen maar wat Huub zeiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:54 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Wat dan? Het enige dat ik kan bedenken is dat hij Gaby (waar hij mij lag te neuken de dag nadat hij het met LIeke had gedaan, dus) niet meer besteld heeft sinds Lieke in het huis is.
Nounou, poepoeh, een hele zelfopoffering.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:54 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een probleem met Lieke, die hem allerlei voorwaarden stelt binnen de relatie en hem beperkingen op wil leggen, terwijl ze zichzelf alle recht geeft om exact dat te doen, wat ze Huub verbiedt.
Huub heeft gewoon gelijk, en Lieke is een manipulatieve controlfreak. Eng wijf, die Lieke.
Haha, ha, inderdaad. Amanda wint uiteindelijk de villa omdat ze met iedereen naar bed gaat en wacht tot diegenen zichzelf tegen elkaar uitspelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Al dit soort akkefietjes heeft Amanda als gemene deler........
Als ze dit allemaal van te voren had bedacht, voor ze de kooi in ging. Dan was ze echt geniaal geweest, en zijn wij er allemaal ingestonkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:53 schreef Wopper1 het volgende:
Amanda speelt het beste spel.. Het hele huis staat alweer dankzij haar op zijn kop
Waardeer haar meer en meer, sinds Netty's brief heb ik wel wat met haarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf het een trashy wijf vinden...... ze kan alleen het spel zo spelen.
I know, retorische vraag er is ook geen antwoord op!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, ik herhaalde alleen maar wat Huub zei![]()
Ik geloof dat ik me hier het beste in kan vinden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:54 schreef Tissik het volgende:
Nee, hij heeft een probleem met Lieke, die hem allerlei voorwaarden stelt binnen de relatie en hem beperkingen op wil leggen, terwijl ze zichzelf alle recht geeft om exact dat te doen, wat ze Huub verbiedt.
Huub heeft gewoon gelijk, en Lieke is een manipulatieve controlfreak. Eng wijf, die Lieke.
mag de samenvatting ook iets minder abstract? snap bij god niet waar dit allemaal over gaatquote:De grote smoel van Huub breekt hem nu op. Nou hij ziet dat Lieke niet voor hem door het stof kriuipt zweet hij peentjes. Lieke laat zich niet meer gebruiken/misbruiken. Eindelijk wordt zijn arrogantie afgestraft. Komen zijn beentjes weer een beetje dichter bij de grond?
Huub wel ja. Daarom zeurt hij zo waanzinnig domquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:52 schreef PumaStreamer het volgende:
Is iedereen weer dronken ofzo???
Ik snap je niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef burtbeej het volgende:
Achter de rug om in de goudenkooi bij iemand die streams kan volgen & buiten woont... nou dan ben je goed!
Precies mijn ideequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me hier het beste in kan vinden.
Huub laat zich echter wel kennen.
Dan heb je Nicolaas nog niet gehoordquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub wel ja. Daarom zeurt hij zo waanzinnig dom
Wat drie glaasjes al wel niet doen he?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:54 schreef Tissik het volgende:
[..]
Huub door Huub?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:59 schreef riri het volgende:
Lieke prikt door het spel van Huub heen!!!!
En dat is erg opmerkelijk dat haar dat lukt....hij heeft dit niet in de hand!!!!
Dat in hokjes denken was al meteen duidelijk met haar 'Mensen moeten zich eerst bewijzen eer ik mijn vooroordeel over boord zet."quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:58 schreef Vandaag... het volgende:
Ze komen hier niet uit. Huub stoort zich aan Liekes hypocrisie, zij ziet geen hypocrisie omdat ze een verschil ziet tussen met mannen of vrouwen zoenen. Zij denkt in hokjes, hij niet.
Hij heeft exact hetzelfde bij Lieke gedaan. Eerst sex met haar, en de dag erna met Gaby. Daar had zij wat vragen over, maar monogamie hoefde ze niet te verwachten, volgens Huub. Dan moet hij nu niet raar opkijken dat dit gebeurt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef Wopper1 het volgende:
Lieke had gisteren gewoon geen sex moeten hebben met Huub.. Geef die jongen nu eens ongelijk dat die wat vragen heeft omtrent Lieke en Amanda
Vorige week zoenden Huub en Amanda nogquote:Op zondag 13 mei 2007 00:00 schreef burtbeej het volgende:
Huub zoende met Amanda toen Lieke nog geen millionaire was?
Huub moet zij grote bek houden, wat een kind zeg. Als hij bezopen is, moet hij deze gesprekken niet aangaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:59 schreef Marrije het volgende:
Huub wordt wat boos.
N-E-Pquote:Op zondag 13 mei 2007 00:00 schreef kybe het volgende:
Goh triest hoor Huub is gekwetst ,Amanda en Lieke hebben hem uitgelachen.Wat een looser meneer mag alles,
ook slecht praten over Lieke achter haar rug om.Wat een macho zielig knulletje is hij nu.
Nee dus, als zij daar een groot probleem van maakt moet ze niet precies hetzelfde doen. Achterlijk oog-om-oog principe.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:00 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Hij heeft exact hetzelfde bij Lieke gedaan. Eerst sex met haar, en de dag erna met Gaby. Daar had zij wat vragen over, maar monogamie hoefde ze niet te verwachten, volgens Huub. Dan moet hij nu niet raar opkijken dat dit gebeurt.
Toch belangrijke infoquote:Op zondag 13 mei 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, je bent er.
Eric even terug tegen Mitch: jij bent ook linksdragend, he.
Ja wél dus! Zij zegt tegen hem, AUB niet met iemand zoenen vanavond, Hij geeft zn woord, en zij duikt 10 min later met Amanda het bed in.... Maar onee, dat is anders, want Amanda is een vrouw.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:00 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Hij heeft exact hetzelfde bij Lieke gedaan. Eerst sex met haar, en de dag erna met Gaby. Daar had zij wat vragen over, maar monogamie hoefde ze niet te verwachten, volgens Huub. Dan moet hij nu niet raar opkijken dat dit gebeurt.
Lieke controlfreak? Huub denkt in zijn arrogantie iedereen en alles onder controle te hebben en te kunnen krijgen. Zijn gesprekje met Mitch: Na de befscene met Amanda had hij "behoorlijk wat tijd nodig om Lieke weer voor zich te winnen, twee minuten..."(zijn eigen woorden!!!)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me hier het beste in kan vinden.
Huub laat zich echter wel kennen.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee dus, als zij daar een groot probleem van maakt moet ze niet precies hetzelfde doen. Achterlijk oog-om-oog principe.
Dat laatste ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub moet zij grote bek houden, wat een kind zeg. Als hij bezopen is, moet hij deze gesprekken niet aangaan.
Toen hadden ze geen relatie.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:00 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Hou toch op. Lieke heeft al vele keren duidelijk antoord gegeven. Het staat Huub alleen niet aan en daarom zeikt hij maar door. Die jongen daalt per minuut. Wat heb ik me in die idioot vergist zeg. Het is jammer, maar daardoor is mijn behoefte om te kijken echt veel minder geworden.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:00 schreef Liess het volgende:
Lieke kan nergens antwoord op geven.
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
Morgen bij Bart Smit. Barbie en Ken scheidings bouw(sloop)pakket![]()
Dronken mensen spreken toch de waarheid??quote:Op zondag 13 mei 2007 00:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik helemaal met je eens.
Bij mij geldt dat voor een aantal personen. Niet het programma.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:02 schreef kissa het volgende:
Die hele GK begint me zo langzamerhand mijn strot uit te komen![]()
Hij ook niet, want hij kloot ook met Eric en daar heeft zij geen problemen mee. Lieke wil dat ze al man/vrouw-combi exlusief zijn, maar ze mogen beide wel met hun eigen geslacht klooien.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:58 schreef Vandaag... het volgende:
Ze komen hier niet uit. Huub stoort zich aan Liekes hypocrisie, zij ziet geen hypocrisie omdat ze een verschil ziet tussen met mannen of vrouwen zoenen. Zij denkt in hokjes, hij niet.
Nou voorlopig is dit nog niet afgelopen, ze komen niet veel verder, het blijft een cirkeltje.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar geef ff seintje als dit gezeik afgelopen is dan zet ik de streams weer aan.![]()
In DGK zijn er maar weinig die niet zeuren....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja niet dus, als hij wat vraagt geeft ze dom antwoord of stelt een andere vraag en lult er overheenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch op. Lieke heeft al vele keren duidelijk antoord gegeven. Het staat Huub alleen niet aan en daarom zeikt hij maar door. Die jongen daalt per minuut. Wat heb ik me in die idioot vergist zeg. Het is jammer, maar daardoor is mijn behoefte om te kijken echt veel minder geworden.
Ik knipper wel 2 keer met mijn ogen...quote:Op zondag 13 mei 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar geef ff seintje als dit gezeik afgelopen is dan zet ik de streams weer aan.![]()
Wouwquote:
Lieke geeft helemaal geen antwoord op zijn vraag. Het enige wat ze zegt is dat ze ook niet boos wordt op Huub als hij het met Eric doet. Verder heeft ze geen enkel zinnig argument.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch op. Lieke heeft al vele keren duidelijk antoord gegeven. Het staat Huub alleen niet aan en daarom zeikt hij maar door. Die jongen daalt per minuut. Wat heb ik me in die idioot vergist zeg. Het is jammer, maar daardoor is mijn behoefte om te kijken echt veel minder geworden.
Ik krijg er kippenvel van, als je het zo stelt,quote:Op zondag 13 mei 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
Pannekoek heeft het goed voor elkaar. Ze wist dat de binnenkomst van Lieke de doodsteek van Huub zou zijn.
Misschien moet ik mijn vriend ook maar eens gaan 'helpen'.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:04 schreef Copycat het volgende:
Lieke is Huub alleen maar aan het helpen, in alles wat ze doet...
Ik vind het ook een eigenaardige aktie van Lieke, maar er zal wel een hoop oud zeer zitten. Dat meisje heeft nogal een ego, die zet je niet ongestraft voor lul, die neemt je vroeger of later te grazen (nu dus).quote:Op zondag 13 mei 2007 00:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja wél dus! Zij zegt tegen hem, AUB niet met iemand zoenen vanavond, Hij geeft zn woord, en zij duikt 10 min later met Amanda het bed in.... Maar onee, dat is anders, want Amanda is een vrouw.
Sorry, ik was net in gesprekquote:Op zondag 13 mei 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn vriend ook maar eens gaan 'helpen'.
*Belt een lekker wijf
En vergeet deze niet he:quote:Op zondag 13 mei 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
Morgen bij Bart Smit. Barbie en Ken scheidings bouw(sloop)pakket![]()
Of man want dat schijnt om het even te zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn vriend ook maar eens gaan 'helpen'.
*Belt een lekker wijf
Jaap is de nieuwe Huubquote:Op zondag 13 mei 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja de avond valt in duigen voor Huub. Hij hoopte op een afgang voor Brian, maar hij is nu degene die voor lul staat. Zijn wijffie (die hij onder controle heeft, dacht hij) geeft de voorkeur aan een vrouw vanavondquote:Op zondag 13 mei 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lieke controlfreak? Huub denkt in zijn arrogantie iedereen en alles onder controle te hebben en te kunnen krijgen. Zijn gesprekje met Mitch: Na de befscene met Amanda had hij "behoorlijk wat tijd nodig om Lieke weer voor zich te winnen, twee minuten..."(zijn eigen woorden!!!)
Huub denkt meer in hokjes dan je denkt. Het gaat Huub er niet om dat hij aangevallen werd op het feit dat híj met Amanda zoende (en daarmee dus kwaad op de hypocrisie van Lieke), Huub is gewoon ouderwets jaloers en voelt zich aangevallen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:58 schreef Vandaag... het volgende:
Hij mag dus alle mannen in het huis afwerken...... als hij maar van de vrouwen afblijft.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:05 schreef Copycat het volgende:
Lieke's verweer snijdt niet echt veel hout, vind ik.
Lieke probeert TV te maken, en dat lukt aardig zo.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:05 schreef Copycat het volgende:
Lieke's verweer snijdt niet echt veel hout, vind ik.
Das natas dus nog een weekje wachtenquote:
Helemaal mee eens, ik ben al een paar dagen niet zo Pro Huubje meer, maar nu is Jaap echt de held in de kooi!quote:
Neeeeeee, bij Lieke niet, volgens haar kan ik best even met een vrouw gaan liggen klooien..... maar een man.... no way!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of man want dat schijnt om het even te zijn.
Same here...quote:Op zondag 13 mei 2007 00:02 schreef kissa het volgende:
Die hele GK begint me zo langzamerhand mijn strot uit te komen![]()
Lijkt me zinnig genoeg.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Lieke geeft helemaal geen antwoord op zijn vraag. Het enige wat ze zegt is dat ze ook niet boos wordt op Huub als hij het met Eric doet. Verder heeft ze geen enkel zinnig argument.
In Lieke's principe wel, inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Hij mag dus alle mannen in het huis afwerken...... als hij maar van de vrouwen afblijft.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:05 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Ik vind het ook een eigenaardige aktie van Lieke, maar er zal wel een hoop oud zeer zitten. Dat meisje heeft nogal een ego, die zet je niet ongestraft voor lul, die neemt je vroeger of later te grazen (nu dus).
Dat is idd heel erg gebleken sinds Lieke in het huis zit. Zo erg dat ik dus al nauwelijks nog kijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:07 schreef easysatellite het volgende:
huub is echt zó hypocriet bah
Ja, ze had het druk vanavond.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:08 schreef Marrije het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Amy al heeft gezoend met Mitch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |