Zie Sig?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
jij noemt dat dansen???![]()
ROFLLL dan wil ik jouw wel eens zien![]()
Was het NK niet... was gewoon een wedstrijdje met 7 personen.. ze is schijnbaar 3e geworden en heeft een make up koffer gekregen en 300 cp.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
Waar gaat dit over?
Heeft Amanda de NK gewonnen en vandaar dit feestje?
Daar vraagt de avond wel om hequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:38 schreef Wopper1 het volgende:
En Mitch gaat rustig verder met ze ding
Brian Brian ga je nog rellen vanavond
damn das erg en je bent nog een vrouw eeh meisje ook....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef Liess het volgende:
[..]
JAa ik meen het, uit de grond van mn, .... uh...
Ja, hormonen.
Van de 7 toch nog derdequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Was het NK niet... was gewoon een wedstrijdje met 7 personen.. ze is schijnbaar 3e geworden en heeft een make up koffer gekregen en 300 cp.
jouw dansend dan he doosquote:
kruipt tussen geile amanda en lieke in voor een fotoshotje en wie snelt er weer naar toe om ook op de foto te komen? eric, hahaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Kinga het volgende:
huub probéért geil te kijken
Amanda was derde en daarom dit feestjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
Dan niet.
Ja, soms vallen vrouwen ook op vrouwen, komt niet vaak voor, maar af en toe.............quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
damn das erg en je bent nog een vrouw eeh meisje ook....
echt, de wereld verpaupert
In DGK hoef je niet echt een reden te hebben voor een feestje.....gewoon geil, drank, drugs enz...dat scoort al....denkt men....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Van de 7 toch nog derdeHeeft ze Eric nog wat van die 300 cp gegeven?
Het feestje is dus zomaar?
Cp moet ze nog krijgen, en feestje is zomaar ja..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft ze zeker aangeboden aan Eric. Ik geloof dat hij ze niet nodig had dus bedanktequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
De redactie probeert weer wat van het huis te maken, sinds jan de boel heeft vernield. Ze mogen niet boven komen, dus vandaar dat ze maar een feestje houden beneden, je moet toch wat om de tijd door te komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eric kreeg er 40 zodat hij weer op 50cp stond.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft ze zeker aangeboden aan Eric. Ik geloof dat hij ze niet nodig had dus bedankte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |