draaitafelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:22 schreef Ricard0j het volgende:
Btw waar Hupert?
Hij is losjes vanavond, heeft ie gedronken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:24 schreef Tissik het volgende:
Dit moet haast wel weer een para avond gaan worden, eerst Amanda die geen half werk maakt van Mitch, en vervolgens krijgt Brrrian vast nog wel Jaap zijn 5 delen Brrrian te lezen.
dat wordt niets, geloof mequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vind het geflirt tussen Amanda en Mitch leuk.
En ik denk zomaar, dat het Huub zijn reet zal roesten als Brrrian iets met Lieke zou doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:24 schreef MissSomebody het volgende:
Brain doet zo zijn best om te doen of hij Lieke leuk vindt .....en maar shaking with his moternettty fucking ass ....alles om Huub te teasen....![]()
Elke keer weer dezelfde 'sexy moves' . Wat moet het saai zijjn, zo'n avondje Teasers.quote:
Wat een belediging voor die tweequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater doet me denken aan een combi tussen Joe Cocker en Ian Dury.
Das erruuggg veel eer niet..?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
Ah Ian Dury...hit me ,hit me with your....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
De bewegingen schat.quote:
Dat vindt Brian van iedere vrouw die met een andere man praatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:15 schreef kybe het volgende:
Brian noemde Amanda een slettebak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |