abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2007 @ 22:08:38 #1
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_49313625
Stelletjes van rond de 30 jaar hebben de neiging de stad te verlaten en te settelen in dorpen...zeker als er kinderwensen zijn...

maar hoe zit dat met de singles? In mijn omgeving zie ik dat steden een grote aantrekkingskracht hebben op jonge alleenstaanden, maar er zijn natuurlijk ook vele jonge singles die in dorpen/kleinere plaatsen blijven hangen...

De mensen die in de dorpen gaan wonen worden vaak gezien als personen die zich voorbereiden op 'huisje, boompje, beestje'. Terwijl de stad juist losbandige, creatieve en ondernemende mensen trekt..

Wat is volgens jullie de oorzaak van deze stedelijke aantrekkingskracht? Meer kans op seks? Meer kans op een goede baan? En wat beweegt een dertiger om deze stad juist te verlaten?

zaterdag 12 mei 2007 @ 22:13:51 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49313838
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:08 schreef brooklynzoo het volgende:
Stelletjes van rond de 30 jaar hebben de neiging de stad te verlaten en te settelen in dorpen...zeker als er kinderwensen zijn...

maar hoe zit dat met de singles? In mijn omgeving zie ik dat steden een grote aantrekkingskracht hebben op jonge alleenstaanden, maar er zijn natuurlijk ook vele jonge singles die in dorpen/kleinere plaatsen blijven hangen...

De mensen die in de dorpen gaan wonen worden vaak gezien als personen die zich voorbereiden op 'huisje, boompje, beestje'. Terwijl de stad juist losbandige, creatieve en ondernemende mensen trekt..

Wat is volgens jullie de oorzaak van deze stedelijke aantrekkingskracht? Meer kans op seks? Meer kans op een goede baan? En wat beweegt een dertiger om deze stad juist te verlaten?

hoe meer zielen, hoe meer vreugd denk ik.

de dertigers die ik ken wonen allemaal in de grotere steden. een paar hebben kinderen gekregen en willen die niet blootstellen aan luchtvervuiling oid.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49313839
Wat moet je precies als single op het platteland, het gras neuken?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 22:15:20 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49313910
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:13 schreef OldJeller het volgende:
gras mekkert niet...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 12 mei 2007 @ 22:16:47 #5
14827 Kogando
Modelprutser
pi_49313970
quote:
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 22:19:16 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49314101
Als het gras twee kontjes hoog is ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 22:23:03 #7
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_49314286
quote:
vette beats maken
pi_49314307
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:08 schreef brooklynzoo het volgende:

Ik ga juist verhuizen naar het platteland nu ik singel ben. En dan ook nog eens emigreren. Met mijn ex was dat onmogelijk geweest. En de reden dat ik de stad verlaat is dat ik creatief en ondernmend ben en in de stad juist geremd word in mijn ondernemen. En seks is volgens mij overal wel, dus daar hoef je niet percee voor in de stad te zijn.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_49314385
ik heb je OP in [Singles # 14] 'Je bent als een hoer voor me'. gezet, daar verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')