Ja, dat viel me ook gelijk opquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:13 schreef Merel het volgende:
Zo, dat ging snel, even drie maanden in één aflevering proppen
verbonden aan charlotte? ik gok dat je violet bedoelt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:04 schreef Appletree het volgende:
Ik hoop juist dat Pete niet de vader is, anders is hij gelijk zo verbonden aan Charlotte. Ik vind Addison met Pete veel leuker
Dat zit ik me ook al heel langs af te vragen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat ik nou niet snap is hoe Charlotte een leidinggevend persoon in zowel het ziekenhuis als in de private practice kan zijn. Dat zijn toch allebei drukke banen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar jammergenoeg zal dat toch weer te lang durenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef girlyli het volgende:
[..]
jep! van het seizoen dus heer komt gelukkig wel gewoon een 3e seizoen!
Ja echt jammer vooral met zo'n cliffhanger! Dat wordt echt aftellen tegen die tijd!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:49 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
maar jammergenoeg zal dat toch weer te lang duren
join the clubquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:35 schreef MaJo het volgende:
Net de laatste twee afleveringen gezien. Man dat einde![]()
dat kan toch niet echt gebeuren
Ik kan echt niet zo lang wachten tot het nieuwe seizoen met zo'n cliffhanger
ben echt benieuwd hoe het afloopt
ik moet het hele seizoen van grey nog kijken, heb ik opgespaard, dus ik heb gelukkig nog iets te goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef girlyli het volgende:
pff en nu Greys ook is afgelopen in het helemaal kut om te wachten! Geen series meer om op vrijdagochtend of avond te kijken!
Ik wil deze club niet joinen, ben veel te nieuwsgierigquote:
Inderdaad, dat was ik ook helemaal vergeten. Maar heavy is inderdaad de juiste omschrijving voor deze aflevering ... pff ... ik vond het erg mooi gefilmd, die flashbacks tussendoor en hoe de beelden van toen en nu in elkaar overliepen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:34 schreef Goodbye het volgende:
Heavy inderdaad! Ben wel benieuwd naar het seizoen als het weer een beetje gaat lopen zegmaar. Sommige dingen was ik echt vergeten (zoals het opstappen van Naomi).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |