Nieuwe titels:quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is ondertussen bekend hoe de titels van de aflevering eruit gaan zien:
Episode 1.01 - In Which We Meet Addison...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Heeft weer een sterke Ally McBeal-vibe, net als bij de pilot (m.n. dat praten tegen de lift en zo, en nu weer in haar eentje dansen in haar blootje).quote:
Dat had ik ook heel erg, al is dat niet een slecht tekenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:39 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik krijg er weer een erge Ally McBeal-vibe van, net als bij de pilot (m.n. dat praten tegen de lift en zo, en nu weer in haar eentje dansen in haar blootje).
Addison McBeal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 16-09-2007 16:04:22 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:
ditoquote:Op donderdag 27 september 2007 10:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hij loopt binnen ben erg benieuwd
Mee eens ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het was wel leuk maar moet nog echt op gang komen denk ik (hoop ik)
Neuh, Addison had wel vaker vreemde aanvallenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:17 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het wel leuk, niet geweldig. Die Cooper is wel onwijs lekker![]()
Maar ik vind wel dat ze Addison erg hebben veranderd, vooral met dat dansen enzo, wtf is up daarmee![]()
Ik zit ook echt de hele tijd te kwijlen als hij in beeld is.quote:
Mijn woordenquote:Op zondag 30 september 2007 08:35 schreef PeRi het volgende:
Ik vond 'm ook best leuk, had het alleen ietwat anders verwacht. Vond de Greys-ep een stuk leuker, maar het moet gewoon nog even op gang komen denk ik. Ga het zeker blijven volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |