quote:Op zondag 18 januari 2009 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]roflSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het helemaal voor me![]()
![]()
Haha, jij maakt het meteen wel heel spannendquote:Op zondag 25 januari 2009 10:14 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat Wyatt weg is omdat hij Addie niet kan krijgen en zo heartbroken is en niet meer met haar kan samenwerken.
En als ie dan nog even gewacht had en zn wonden gelikt had, had ie Addie gewoon kunnen nemen.quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 11:40 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Haha, jij maakt het meteen wel heel spannend
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
En als ie dan nog even gewacht had en zn wonden gelikt had, had ie Addie gewoon kunnen nemen.
Mannen.
Je snapt het niet he?!quote:Op zondag 25 januari 2009 12:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
En als ie dan nog even gewacht had en zn wonden gelikt had, had ie Addie gewoon kunnen nemen.
Mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Het wordt op die manier iig een fijne langlopende verhaallijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:16 schreef Akelalala het volgende:
Zowel Cooper als Charlotte kunnen nog wat leren over timing, ze lopen nooit helemaal gelijk in hun relatie....Vraag me af of dit ooit gaat werken of dat dit zo'n relatie wordt waar altijd wel iets is...
De crossover is eigenlijk compleet besproken in het GA topicquote:Op maandag 16 februari 2009 02:59 schreef MaJo het volgende:
Ik heb in 1 week tijd 2 seizoenen er doorheen gejasten dat allemaal voor de crossover
maar ik ben hooked, private practice is een blijfertje!
morgen ga ik eerst grey's en dan PP crossover kijken. Het verbaasd me dat niemand hier er nog iets over gezegd heeft?
Echt raar om Baliey naast Sam en Naomi te zien zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond het echt wel een leuke aflevering. Vond vooral de momenten tussen Bailey en Sam erg leuk. En dat we meer GA zagen kwam denk ik gewoon doordat het zich in Seattle Grace afspeelde.
Ja, dat viel me ook gelijk opquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:13 schreef Merel het volgende:
Zo, dat ging snel, even drie maanden in één aflevering proppen
verbonden aan charlotte? ik gok dat je violet bedoelt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:04 schreef Appletree het volgende:
Ik hoop juist dat Pete niet de vader is, anders is hij gelijk zo verbonden aan Charlotte. Ik vind Addison met Pete veel leuker
Dat zit ik me ook al heel langs af te vragen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat ik nou niet snap is hoe Charlotte een leidinggevend persoon in zowel het ziekenhuis als in de private practice kan zijn. Dat zijn toch allebei drukke banen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar jammergenoeg zal dat toch weer te lang durenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef girlyli het volgende:
[..]
jep! van het seizoen dus heer komt gelukkig wel gewoon een 3e seizoen!
Ja echt jammer vooral met zo'n cliffhanger! Dat wordt echt aftellen tegen die tijd!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:49 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
maar jammergenoeg zal dat toch weer te lang duren
join the clubquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:35 schreef MaJo het volgende:
Net de laatste twee afleveringen gezien. Man dat einde![]()
dat kan toch niet echt gebeuren
Ik kan echt niet zo lang wachten tot het nieuwe seizoen met zo'n cliffhanger
ben echt benieuwd hoe het afloopt
ik moet het hele seizoen van grey nog kijken, heb ik opgespaard, dus ik heb gelukkig nog iets te goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:25 schreef girlyli het volgende:
pff en nu Greys ook is afgelopen in het helemaal kut om te wachten! Geen series meer om op vrijdagochtend of avond te kijken!
Ik wil deze club niet joinen, ben veel te nieuwsgierigquote:
Inderdaad, dat was ik ook helemaal vergeten. Maar heavy is inderdaad de juiste omschrijving voor deze aflevering ... pff ... ik vond het erg mooi gefilmd, die flashbacks tussendoor en hoe de beelden van toen en nu in elkaar overliepen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:34 schreef Goodbye het volgende:
Heavy inderdaad! Ben wel benieuwd naar het seizoen als het weer een beetje gaat lopen zegmaar. Sommige dingen was ik echt vergeten (zoals het opstappen van Naomi).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |