Nieuwe titels:quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is ondertussen bekend hoe de titels van de aflevering eruit gaan zien:
Episode 1.01 - In Which We Meet Addison...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Heeft weer een sterke Ally McBeal-vibe, net als bij de pilot (m.n. dat praten tegen de lift en zo, en nu weer in haar eentje dansen in haar blootje).quote:
Dat had ik ook heel erg, al is dat niet een slecht tekenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:39 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik krijg er weer een erge Ally McBeal-vibe van, net als bij de pilot (m.n. dat praten tegen de lift en zo, en nu weer in haar eentje dansen in haar blootje).
Addison McBeal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 16-09-2007 16:04:22 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:
ditoquote:Op donderdag 27 september 2007 10:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hij loopt binnen ben erg benieuwd
Mee eens ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het was wel leuk maar moet nog echt op gang komen denk ik (hoop ik)
Neuh, Addison had wel vaker vreemde aanvallenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:17 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het wel leuk, niet geweldig. Die Cooper is wel onwijs lekker![]()
Maar ik vind wel dat ze Addison erg hebben veranderd, vooral met dat dansen enzo, wtf is up daarmee![]()
Ik zit ook echt de hele tijd te kwijlen als hij in beeld is.quote:
Mijn woordenquote:Op zondag 30 september 2007 08:35 schreef PeRi het volgende:
Ik vond 'm ook best leuk, had het alleen ietwat anders verwacht. Vond de Greys-ep een stuk leuker, maar het moet gewoon nog even op gang komen denk ik. Ga het zeker blijven volgen.
Ik vind 'm wel geinigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:16 schreef PeRi het volgende:
Ik weet het nog steeds niet, maar ik mis wat. Sfeer, ofzo. Gaat wel de goede kant op. Die blonde dokter is stom,
!
Very goodquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:02 schreef Marble het volgende:
Pete leuk? Ik vind hem net een Ken-pop, met zijn botoxhoofd en saaie karakter. Cooper is veel leuker.
Ik vind dat ze hierna een spinoff moeten doen over Cooper. En dan Izzy laten crossoveren, volgens mij zou dat een perfect duo zijn.
ZE vindt Peter leuk ....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:59 schreef marientje het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat Addison eraan vindt daar in LA. Okey, Peter is leuk en het weer heerlijk, maar verder....
Ik kan me de aantallen niet meer herinneren, maar ik heb ooit 's statistieken gezien over hoevaak dat voorkomt en ik schrok me doodquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Very good
Ik vond die babyswitch zeer ongeloofwaardig. Dat doen ze toch niet live, met alle ouders erbij?Idiotie
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, of je bedoelt de terugruil.
Nou ja, het is niet meer dan logisch dat dat met z'n allen gebeurt toch? Je zal je kind maar weg moeten geven aan mensen die je nooit gezien hebt.
Ik vond die babyswitch wel mooi gedaan, dat emotionele deel ervan dan (het verhaal erachter is natuurlijk belachelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:03 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik vond die babyswitch maar niks en idd ongeloofwaardig maar bij GA heb je dat ook, kan ik het denk ik alleen iets beter van hebben, weet niet waarom.
Cooper is een tof karakter, die Peter & Violet vind ik tot nu toe weinig aan.
Vanwege dat geniaal geile idee adoreer ik jou vanaf nu!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:58 schreef Marble het volgende:
Oe, Christopheruit Gilmore Girls gaat de cast joinen! Hij wordt een love interest voor Addy. Eigenlijk vind ik dat ze hem met Cooper moeten pairen, dat was geiler geweest
.
quote:the ABC brass has just officially ordered a full season of Grey's Anatomy spinoff Private Practice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |