Dan kijk je toch iets anders?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:21 schreef Nesle het volgende:
gezellig hier
wat een blermuziek trouwens met dat eurovisie songfestival
hapje?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
Te triest voor woorden he
En mooie taart sheep!
Ik heb ook gezegd dat ik niks wil krijgenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:25 schreef Etcetera het volgende:
mijn moeder wil niks hebben voor moederdag
Nah, zit al vol door Etc.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan kijk je toch iets anders?
Ik vind er (gelukkig) ook niks aan en Oekraïne gaat toch winnen![]()
[..]
hapje?
[..]
Ik heb ook gezegd dat ik niks wil krijgen
Dat had ik ook gelezen jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:34 schreef Nesle het volgende:
Turkije wint.
'Turkije wint Eurovisie songfestival'quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:39 schreef B.ertha het volgende:
gelezen?
Vooral dat achtergrondkoortje klinkt prachtigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:
IehDie van Oekraïne
Word er bijna bang van
Heb het al afgezet, kon het niet aanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vooral dat achtergrondkoortje klinkt prachtig![]()
Ik vind Pepper niet mooiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:44 schreef B.ertha het volgende:
Puk en Pepper, wat vinden jullie daarvan?
Ja. Ken ook een puk, maar vind het niet erg om een kat te hebben met dezelfde naam. Die Puk is namelijk nogalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:45 schreef Nesle het volgende:
Pepper oke, maar puk niet. Ik ken iemand die zo heet
Pebbles
Kat neem ik aan toch?
Deze hier heeft kort 80's (?) haar, met haarband met strik, hoge hakken, luipaardprintbroek en sjaaltje en ga zo maar door. En ze is nog piepklein ook. Ziet niet uitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:47 schreef Nesle het volgende:
Ik ken er ook 1 die echtis. Echt echt echt
Je hebt nooit namen die iedereen leuk vindtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:04 schreef B.ertha het volgende:
Ja, iedereen moet ze leuk vinden
Dat is juist coolquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:18 schreef Nesle het volgende:
een vriend van mij heeft een kat en die heet constantinopel de XIII
Maar hij noemt hem Constant
waarom kijk jij?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:19 schreef B.ertha het volgende:
Die van Oekraïne is nu op tv
Wat snap je er niet van?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:24 schreef B.ertha het volgende:
Snap de dekstempel nog niet
Draaide toen nog niet mee in de SC
Een dekstempel is een kussentje met verf dat de boer op de buik van een ram vastmaakt. Zo kan hij aan de gekleurde vlek op de rug van een ooi zien door welke ram een ooi gedekt is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:31 schreef B.ertha het volgende:
Wat is het, bijvoorbeeld?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |