Klopt. Hun aanpak verschilt, maar het zijn beide manipulatieve teringlijers.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
alleen is huub wat slimmer en speelt hij veel beter toneel waardoor mensen toch het idee hebben dat hij het lieve jongetje is die het alleen maar goed bedoelt, uiteindelijk inderdaad 1 pot nat, ook een wifebeater dus
Maar waarom dan wel een lieve brief schrijven toen ze al ontslag had??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:02 schreef Day het volgende:
[..]
Je haalt maar 1 zin uit het verhaal en praat het daarmee goed?
Hij zegt net duidelijk dat hij haar alleen maar nuttig vindt in dat spel. Hij vertelde vanmiddag en nu aan Mitch dat hij haar vannacht keer op keer geneukt heeft. Als je echt om een vrouw geeft en je bent een échte vent, doe je dat gewoon niet!!!
Dat is het...en voordat je de streams werkend hebt ben je ook al een frustratie verder.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:05 schreef Linda_is_lief het volgende:
te belachelijk dat je nu opeens moet betalen voor die streams :S
Helemaal geen frustratie........optie 0900 nummer en binnen een paar minuten geregeld...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:06 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Dat is het...en voordat je de streams werkend hebt ben je ook al een frustratie verder.....
ik lees/kijk hier bij.....en betaal dus nog niet...
Ik irriteer me vandaag ook mateloos aan die miet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:06 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt. Hun aanpak verschilt, maar het zijn beide manipulatieve teringlijers.
Gatver, ik werd net echt misselijk van die kutdwerg.
Iedereen is mediageil in dat huis, Beequeen. En nee, ik praat Lieke's gedrag ook absoluut niet goed. Maar ik vind het walgelijk om te horen dat een man zo over een vrouw praat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar die moralistische trut moet een stoppen met haar gedram over vertrouwen. Ze wist waar ze instapte, en gisteren zei ze nog dat ze niet met Huub wilde wippen. Nou dat hebben we gezien. Mediageile snol is en blijft het.
Mitch: Ik moet jouw liefde stillen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:09 schreef Copycat het volgende:
Dit gaat 'm worden met Mitch?
Omdat ze al voor haar ontslag wist dat ze de kooi in ging.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel een lieve brief schrijven toen ze al ontslag had??
Huub, dat ie haar moet neuken dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Mitch: Ik moet jouw liefde stillen.
Wie dat tegen hem zei weet ik dan weer niet.
Tja..dan hebben we het nog niet eens over AmanDEL....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt het gek dat iedereen het over sex heeft als ze het over de kooi hebben.
Ach dat is puur schijn. Even de streamers manipuleren dat hij het echt niet zo kwaad bedoeld. Net als donderdag met Fries. Schijnheilig tegen dat beest gaan praten, om te laten zien dat hij best een lieve jongen is, ondanks z'n streken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel een lieve brief schrijven toen ze al ontslag had??
Huub schreef haar een lieve brief.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Omdat ze al voor haar ontslag wist dat ze de kooi in ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |