zowieso onbegrijpelijk dat Brian mee mocht!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is het onbegrijpelijk dat The Mother From Hell daar aanwezig mocht zijn.![]()
nee hoor, het is puinhoop, geeft niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
Wat een a-sociale bende, die kast van Amanda.
Ja, Robert, jij vind het juist een nette opgeruimde kast...
quote:
Ik ook.quote:
Oeh, da's tof! Veel plezier dan nog!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:38 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jaaa schitterend joh!Tis heeeeerlijk weer gister 29 graden gehad.. vandaag 32
Woensdag naar Las Vegas voor mun verjaardagKortom.. ik heb het reuze naar mijn zin!
sorry voor al het off-topic gebrabbel
Copycat of Cc is me even lief. CopyCat of CC, of in jouw geval copycat of cc, daarentegen ...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:35 schreef itsme het volgende:
Ik zal je voortaan copycat weer noemen hoor.
![]()
cc was meer een koosnaampje![]()
Ze mag haar punten verdelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:39 schreef Desii het volgende:
Je mag toch geen contactpunten weggeven???
Waarom mag Amanda er nu wel 40 aan Eric geven
Deden er maar 6 mee??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
Eric: "Derde van de zes. Ja, dat is heel goed. Dat is gemiddeld."
Het venijn van Natrashia?
Had je dan ook moeten doorvoeren in je e-mail adres, zeikerd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Copycat of Cc is me even lief. CopyCat of CC, of in jouw geval copycat of cc, daarentegen ...
In sommige dingen ben ik een enorme zeikerd.
On topic:
Nena komt???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |