Ik geloof vast door Jaap zelf, maar dat het in opdracht van is... kan ik me best voorstellen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Dit stuk van Jaap is voor de volle 100% door iemand van 10 geschreven i.h.k. dammage control!![]()
Even voor de duidelijkheid, het is geen NK, dat is al in maart geweest. Dit is gewoon een wedstrijd op een beurs.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Thanx CopyCat...
Maar Brian ook echt...hoe durven zie die naar een NK te sturen .....en dan nog wel zo iets vrouwelijks.
Come on?? Echt heel raar.
Wifebeater komt eindelijk uit de kast word gaylord na dagje visagie
Billie Holiday, geweldig. Het nummer: I've got it bad, and that ain't good, ik srg, ik hou durfan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Missen is een groot woord. Ik wil gewoon horen over het debacle, alhoewel het wel zo gefixed zal zijn dat ze er als een van de beste uit is gekomen.
Twee door elkaar heen: een biografie over Billie Holiday en Lijm van Irvine Welsh
Wat een misplaatste trots om die broek niet even 2 maten groter aan te schaffen.quote:
Hij gaat als Sloerie Barbiequote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:58 schreef Day het volgende:
Wat the heck heeft Eric's outfit met Barbie/Ken te maken?
Dat proberen ze ons ook wijs te maken...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:57 schreef mootie het volgende:
Geen idee waarom ze Amanda wijsgemaakt hebben dat het een NK is.![]()
1 klein googeltje, en we weten dat er geen NK te bekennen is, denken ze echt dat we helemaal achterlijk zijn?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat proberen ze ons ook wijs te maken...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:01 schreef Copycat het volgende:
Brians moeder was ook geweest 'Het was gezellig' aldus Amanda.
Ja, dat denken ze.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:00 schreef mootie het volgende:
1 klein googeltje, en we weten dat er geen NK te bekennen is, denken ze echt dat we helemaal achterlijk zijn?![]()
Ze zei tegen Amanda: Zand erover. Over Amanda misschien?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:01 schreef Copycat het volgende:
Jawel hoor... maar die was 17 maart.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
1 klein googeltje, en we weten dat er geen NK te bekennen is, denken ze echt dat we helemaal achterlijk zijn?![]()
Ongebluste kalk dan toch eerder?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
Ze zei tegen Amanda: Zand erover. Over Amanda misschien?
Amanda's grootste fan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:01 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat we 'Het Ware Verhaal' achter het NK (quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:02 schreef mootie het volgende:
Over het nachtje in het hotel met Jaap was Amanda 20 keer zo enthousiast.....![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:05 schreef FdW het volgende:
Wat ziet Melissa er vreemd uit met die zonneklep. Geen butler stijl.![]()
... over de hele familie van amanda?... we zullen het nooit weten...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
... en voorlopig de meest humoristische...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:06 schreef PumaStreamer het volgende:
Veel plaatjes, van eric....alsof we nog nooit een drag hebben geziein hahah....dis toch een van de beste drags ever!!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |