Nog sterkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dan neem je een gladiator of kanon.
Ze hebben twee en drie tegelijk gefilmd hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga denk ik volgende week woensdag naar PiratesDeel 2 was geweldig
Ik hoop alleen niet dat het nieuwste deel zuigt, want ze hebben het wel heel snel opgenomen
![]()
Toch welquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ze hebben twee en drie tegelijk gefilmd hoor
Die heeft zeker niet goed mij notes doorgekekenquote:You have been banned for the following reason:
trolls out
Date the ban will be lifted: 05-23-2007, 08:00 PM
Dat topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:43 schreef Roi het volgende:
Foknerds sluiten trouwens ook mijn kwaliteitstopics[afbeelding] !
abominabel als plaatjesbestand
Dan verlies ik me mod-rechtenquote:
Ben je daar nu pas achterquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:32 schreef Tomasso het volgende:
Ja, hoi. Dit topic is weer terug op z'n oude kutniveau of niet?
Ik was na het tweede topic alweer afgehaakt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ben je daar nu pas achterDat is echt al weken zo. Zo'n beetje de 3e nieuwe sijl topic ging het alweer terug naar bagger
Echt jammer, de eerste paar nieuwe topics waren wel leuk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ben je daar nu pas achterDat is echt al weken zo. Zo'n beetje de 3e nieuwe sijl topic ging het alweer terug naar bagger
Zodra ik mijn hypotheek heb afbetaald is het wel rond denk ik...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoeveel jaar gaat dat eigenlijk nog duren?
Toch blijf ik hier kijken. Dus het zal nog wel niet te slecht zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dat is GAM SC. Niveau gaat altijd op en neer, net als de users. Zijn periode dat het rustig is en dat het storm loopt. Nu is het gewoon rustig omdat heel GAM is veranderd in een bijna SC forum. Al het game gerelateerd chat gebeurd in de overige topics.
volgend weekend is het andersomquote:
JA!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:01 schreef mordradead het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van HomerJ.... of ik lid wilde worden van discoboys & discogirls, wat zouden jullie doen?
http://jacoline.discogirl(...)6acaae53295de634d83/quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:01 schreef mordradead het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van HomerJ.... of ik lid wilde worden van discoboys & discogirls, wat zouden jullie doen?
Doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:01 schreef mordradead het volgende:
Das zo nep.quote:
Vind ik ook jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld. Je hoef de SC niet eigenhandig een niveau omhoog te brengen, maar je ben een inspiratie voor allen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Vanaf nu mag het niveau weer omhoog wmb.
Ook best een vette film nogquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vanavond mijn school op tv (film Mindhunters)
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik al vier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |