Geef mij eens 1 voorbeeld van een ranizger plaatje die niet weggehaald is danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:30 schreef renz0r het volgende:
Ik vind die ban op tubgirl zooo overrated
Elke dag worden er 10x meer ranzigere, smerigere plaatsjes gepost die gewoon getollereerd worden. Niks mis mee!
Maar waarom is er dan wel een ban op tubgirl. Iedereen kent t plaatje en is gewoon niet meer smerig te noemen. Het is geintegreerd op Fok!
Ik zeg! Tubgirl ban opheffen
* renz0r tekent
Ik vind je een lieve hondquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
en dan hef je die tubgirl ban op
en dan gaat iedereen het posten
gaat alles opeens leuker worden dan ?
Als tubgirl gebannend wordt, waarom dan ook niet een Kankerkachel ban. Geeft hetzelfde effectquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
en dan hef je die tubgirl ban op
en dan gaat iedereen het posten
gaat alles opeens leuker worden dan ?
dat vroeg ik niet !quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:45 schreef renz0r het volgende:
[..]
Als tubgirl gebannend wordt, waarom dan ook niet een Kankerkachel ban
Ik wil weten wat het voordeel is van tubgirl toe laten staanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:48 schreef renz0r het volgende:
@ Dribbel_
Zal alles gewoon t zelfde blijven. Blijft het nu ook met bijv KKplaatjes en de meer smerigere plaatjes die er zijn. Dan maakt tubgirl ook niet meer uit.
Want je geilt erop ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:54 schreef Electro-Worm het volgende:
ik teken alleen als goatse ook mag,
Die ban zou dan ook gauw vervallen wanneer tubgirl legaal wordt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:54 schreef Electro-Worm het volgende:
ik teken alleen als goatse ook mag,
wat ben je toch slimquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:03 schreef Chowi het volgende:
Ik weet iets leuks! Iedereen die in dit topic heeft gezegd dat 'ie tekent voor een dergelijk beleid krijgt een permban. Onder het mom van de preventie.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:03 schreef Chowi het volgende:
Ik weet iets leuks! Iedereen die in dit topic heeft gezegd dat 'ie tekent voor een dergelijk beleid krijgt een permban. Onder het mom van de preventie.
Dus je bent gedeeltelijk voor, als het maar in Pub blijft?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Sta het toe in pub ofzo, enige mensen die dat ding posten zitten op hetzelfde verstandelijk niveau als de mensen daar
Dat dus, niet dat het ergens op slaat. maar dat dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:47 schreef mrbomb het volgende:
Als je tubgirl toestaat, staat heel ONZ straks vol met opengereten verkoolde Irakezen en dat doet het niveau wel zakken.
slotje vergetenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat dus, niet dat het ergens op slaat. maar dat dus.
Daar teken ik voor!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:03 schreef Chowi het volgende:
Nog steeds verbieden op het badmeisje na?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat dus, niet dat het ergens op slaat. maar dat dus.
* zarGon tekent bij Chowi.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:03 schreef Chowi het volgende:
Vindt je egt??quote:
Ik lach me ziek met dat filmpje in dat topicquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:51 schreef DemonRage het volgende:
Het puisten-uitknijp topic rulez. Veel smeriger dan tubgirl.
kan je dar een ban voor krijgen?!quote:
Hij gaat het binnenkort proberenquote:
Die gore WC over die pisstraalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geef mij eens 1 voorbeeld van een ranizger plaatje die niet weggehaald is dan
1tje maar he
Danku.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Opdonderen , ik hoef die kut pics niet ineens te zien. Houden die ban
Het is gewoon smerig. Ik blijf er dus banaanbvragen voor doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige die tegen isVele voor, dus opheffen!
Maar mijn mening is veel belangrijker dan die van julie untermenschenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige die tegen isVele voor, dus opheffen!
Haha. Ha! Ha, ha. Hahaha!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maar mijn mening is veel belangrijker dan die van julie untermenschen![]()
quote:
quote:
En krijgen, trouwens.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is gewoon smerig. Ik blijf er dus banaanbvragen voor doen.![]()
Boh boh gruwelijk natquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:25 schreef compier het volgende:
Ik teken, wat is er nou mis mee???
Sinasappelsap is gezond hoor...![]()
![]()
echt nat man , al tijden geleden dat ik zoon nat wijf heb gezienquote:
Gisteren nog smeerlapquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef amvrosios het volgende:
[..]
echt nat man , al tijden geleden dat ik zoon nat wijf heb gezien![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:40 schreef amvrosios het volgende:
[..]
oja , klopt , geil zusje heb je hoor
neuh , die heb ik nou wel vaak genoeg gezienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:41 schreef TommyGun het volgende:
[..]
ik dacht dat je voor m'n moeder kwam? Maakt niet uit hoor
![]()
Ontopic baggersletquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:41 schreef amvrosios het volgende:
[..]
neuh , die heb ik nou wel vaak genoeg gezien![]()
Wat lief Tjauwiequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef Chowi het volgende:
Even NSB'en, hoor.
dat is de PLEEstationquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 01:46 schreef Duderinnetje het volgende:
compier, tubgirl, 48 uur weg.
* immortalsean tekent een snor op chowi's gezichtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:03 schreef Chowi het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |