quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:43 schreef oor het volgende:
hoi ik probeer te slapen maar moet toch even vragen naar een melodietje wat in mijn hoofd zit
het word vaak gebruikt bij films/tv programma;s
het gaat als volgt:
dub---dubdub - dub --- dub dub etc
klinkt als slag op een regenpijp.
denk een alternative dance nummer/soundtrack achtig. soort van underworld achtige muziek..
als je denkt het nummertje in een filmpje te hebben gehoord, post dan ff een youtube link kan ik even oordelen of dat het is wat ik bedoel.
alvast bedankt
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:10 schreef SuperRogier het volgende:
Voorstukje van Ali G inda house, hoor je een fout pimp nummer waarin een of andere gozer "Don, do don, dodododon":')ofzo:')
R.E.S.T.E.C.P als je het weet:')
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:47 schreef Justah het volgende:
Ik zoek het een specifiek stukje muziek uit de film "The Holiday(2006)".
De muziek zit in meerdere delen van de film, in het menu van de DVD zit de intro van het liedje in b.v. scene 6(@37min) zit een stukje maar ook @ 2h 2m zit weer een stukje. Ik inmiddels een groot aantal nummers van de lijst van de soundtrack beluistert maar hij zit er nog niet tussen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:13 schreef Agiath het volgende:
tvp, misschien kan ik nog wat helpen
Het is me nog niet gelukt deze te vinden... wie helpt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:44 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik zoek al heel lang een nummer dat (o.a.) door Discovery Channel gebruikt wordt voor hun reclames (heb ik -tig delen geleden al eens gevraagd)
Het ongelovelijke is gebeurd: ik weet wat en hoe en wie!! Het heet "Underbelly" van de
componisten Neil Pollard en Adam Salkeld. Het is afkomstig van het album "25
Naked Tracks - essential underscores" van het label Atmosphere (cat.# ATMOS-
CD145) dat een onderdeel is van BMG Production Music.
Maar nu begint het echte 'ik zoek een nummer'...
Verkoopt BOL dit?
Verkoopt Amazon dit?
Is er op Google ook maar íets van bekend?Vooruit, een paar referenties aan een obscure website.
Concreet nu: heeft iemand wel eens CD's van dit label in een winkel (web danwel gewoon) gezien?
Misschien dit?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:55 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Uit deel 210:
[..]
Het is me nog niet gelukt deze te vinden... wie helpt?
De kortsten:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:25 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zoek een willekeurig nummer van drie minuten: het moet een dreigend maar rustig maar dreigend begin hebben en dan tot een keihard ontlading komen. Iets van Rammstein zou misschien heel goed zijn. Iemand tips?
Ik had deze site al eens bestudeerd. Helaas lukt het me niet...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Misschien dit?
ook officieel te downen vanaf deze site
Cracker - Silencequote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:34 schreef AstroStart het volgende:
Ik zoek een mp3'tje zonder geluid. Een stil mp3'tje dus
Heb ik nodig om te mixen met Windows Movie Maker.
Heb je wat woorden zinnen uit de tekst kunnen verstaan? Ik kom niet verder dan 'you will'...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:24 schreef Devrim_ het volgende:
http://devrim.phserver.net/VOC002.WAV
Wie o wie helpt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |