Waarom ben jij niet bij Q.?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
Dus vanavond ben ik de enige in dit topic en niet bij Q?
En dat noemt zich een vriend...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:53 schreef Anthraxx het volgende:
Dus vanavond ben ik de enige in dit topic en niet bij Q?
Ik heb volgens mij niets gezien. Dus dat kan best. Als ik het had gezien had ik het nog overwogen. Maar nu zit ik dus al in Noord-Groningen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb van Q vernomen dat ie jou gepoogd had te mailen maar hij wist niet of eht juiste adres wasen ik denk dat dat dus niet het goede was maar je bent/was dus ook uitgenodigd
wat is Q ook een klojo dat ie dat niet ff checktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niets gezien. Dus dat kan best. Als ik het had gezien had ik het nog overwogen. Maar nu zit ik dus al in Noord-Groningen.
Of het is in de spambox terecht gekomen.
Ow, twee uurtjes met de trein... eitje!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niets gezien. Dus dat kan best. Als ik het had gezien had ik het nog overwogen. Maar nu zit ik dus al in Noord-Groningen.
*kuch* Tel daar maar twee bij op. Een uur van hier naar Groningen, ruim 45 minuten wachten, en dan nog eens twee uur.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, twee uurtjes met de trein... eitje!
Hij heeft bij ons drie keer geckeckt. Misschien ziet 'ie sommige mensen gewoon liever dan anderen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat is Q ook een klojo dat ie dat niet ff checkt![]()
Dat effect heb ik op meer mensen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Al mn mailadressen staan op mn niet-werkende pc dus ik moest wat gokken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:59 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, het is waarschijnlijker dat het aan mij ligt. Ik denk dat Q wel het goede adres heeft omdat die al jaren niet gewijzigd is.
Ik ben heel geliefd hoor. Ik ben notabene zijn huisgenootquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft bij ons drie keer geckeckt. Misschien ziet 'ie sommige mensen gewoon liever dan anderen...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Al mn mailadressen staan op mn niet-werkende pc dus ik moest wat gokken.
Ik denk ook dat hij drie keer bij ons heeft gecheckt vanwege Hime hoor, niet vanwege mij...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben heel geliefd hoor. Ik ben notabene zijn huisgenoot.
Je zou kunnen overwegen om wat echte vrienden uit te nodigen, itt alleen maar mensen die je via Fok! kent.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:01 schreef Q. het volgende:
Nou, ik heb dus nog stoelen, even kijken, wie is nog meer welkom?
Hij heeft tenminste nog gecheckt bij julliequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij drie keer bij ons heeft gecheckt vanwege Hime hoor, niet vanwege mij...
Wat dacht je van: iedereen is vrij om vrijgezelle dames van tussen de 20 en 28 mee te nemen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:01 schreef Q. het volgende:
Nou, ik heb dus nog stoelen, even kijken, wie is nog meer welkom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |