Oh, Mcdreamy is inmiddels verdwenenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:24 schreef Nuna het volgende:
Oeh, en McDreamy op de voorpagina van Arts & Auto![]()
[afbeelding]
"You suck at snoring!"quote:
Ik nog niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:53 schreef Nuna het volgende:
Iedereen trouwens de promo voor seizoen 4 gezien?
Nouja, als je dit filmpje bekijkt zaten er ook zat leuke momenten tussen!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:44 schreef MaJo het volgende:
Oeh nog 3 weekjes, ben benieuwd. Vond seizoen 3 een stuk minder sterk dan de voorgaande seizoenen maar ik zal het wel weer een kans geven. Ik hoop echt weer dat het terugkomt op z'n oude niveau, toen ik nog naar huis toe snelde en al mijn afspraken afzegde op de dinsdag om Grey's te kunnen kijken
Vrijdagochtend ging ik altijd in alle vroegte naar m'n vriend toe, maar niet voordat ik Grey's Anatomy snel gedownload en gekeken hadquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:44 schreef MaJo het volgende:
Oeh nog 3 weekjes, ben benieuwd. Vond seizoen 3 een stuk minder sterk dan de voorgaande seizoenen maar ik zal het wel weer een kans geven. Ik hoop echt weer dat het terugkomt op z'n oude niveau, toen ik nog naar huis toe snelde en al mijn afspraken afzegde op de dinsdag om Grey's te kunnen kijken
dat zijn nog anders 19 hele dagen hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:05 schreef Q. het volgende:
Jeej, 27 september, das snel!Dacht dat het nog veel langer zou duren!
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:53 schreef Nuna het volgende:
Iedereen trouwens de promo voor seizoen 4 gezien?
quote:Op zondag 9 september 2007 13:08 schreef Cootz het volgende:
[..]
Zeker met die muziek eronder (Plain White T's), kom ik echt al weer helemaal in de stemming. Kan bijna niet wachten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig![]()
Apart, ik heb met al m'n r1 boxen van ABC nog nooit problemen gehadquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:44 schreef Fannetje het volgende:
Ik kan die R1 dvd boxen niet spelen op mn dvd speler... daar liep ik bij seizoen 1 tegenaan. En dat terwijl ik een regiovrije dvd speler heb. Is een soort extra beveiliging ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:35 schreef Fannetje het volgende:
Ziet er weer super uit, Kantar!Nee, dat lijkt mij juist leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vind ik ookquote:
Scroll anders even naar boven.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:40 schreef miss_bleu het volgende:
wanneer begint ie eigenlijk weer?
quote:4x01 A Change Is Gonna Come - 27/09/2007
4x02 Love/Addiction - 04/10/2007
4x03 Let the Truth Sting - 11/10/2007
4x04 The Heart of the Matter - 18/10/2007
Nou inderdaad! Floep en die baby was erquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef Rianne84 het volgende:
Leuke aflevering
alleen dat met die baby ging wel erg snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burke weg is inderdaad jammer. Maar met die 'interns' vind ik het nog wel meevallen. Eigenlijk heeft alleen Lexie een naam, en dus een rol. De rest is gewoon opvulling, en die gaan we dus waarschijnlijk ook niet elke aflevering zoveel zien als dat we ze nu zagen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:09 schreef janimie het volgende:
beetje druk met al die 'interns' en jammer dat burke weg is, ik mis daardoor toch iets in die serie
Opvulling: Nr.1,2,3 en 4quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:18 schreef Cootz het volgende:
[..]
Burke weg is inderdaad jammer. Maar met die 'interns' vind ik het nog wel meevallen. Eigenlijk heeft alleen Lexie een naam, en dus een rol. De rest is gewoon opvulling, en die gaan we dus waarschijnlijk ook niet elke aflevering zoveel zien als dat we ze nu zagen...
Lexie![]()
Van grey's?? vrijdag pasquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Wanneer is aflevering 2 te downloaden? Morgen pas he ofzo?
Wellicht vooruitziende blik van de schrijvers?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:39 schreef Troel het volgende:
Callie werd trouwens nog wel Dr. Torres genoemd in plaats van O'Malley wat ze vorig seizoen op een gegeven moment was.
For fuck's sake zeg, ze heeft een hele eigen serie. Waarom kijk je die niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:01 schreef BettyR het volgende:
Ik mis Addison wel zeg...
Agreed.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
Godverdomme wat een geniale eerste eerste aflevering.
Dan moet je ER kijken, niet Grey's Anatomyquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die stomme relatieperikelen beginnen weer. Waarom moeten die vrouwendingen zo duidelijk aanwezig zijn in deze serie?? Laat die doos van een Meredith en die sukkel van een Derek bij elkaar BLIJVEN. En laat die George met Izzi gaan problem solved. Krijg je geen vrouwengeleuter meer in deze serie. Ik word er zo moe van.
Een: dat gescheld is ook nergens voor nodigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:49 schreef Marble het volgende:
[..]
For fuck's sake zeg, ze heeft een hele eigen serie. Waarom kijk je die niet?
Ik vind dat ze het Addison-gaatje duidelijk opvullen met meer Mark. Wat een goed idee is, want dan heeft die tenminste ook eens wat meer te doen.
Nergens op FOK! ben ik bang.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:57 schreef BettyR het volgende:
Ik mag in dit topic trouwens geen warezvragen stellen. Waar kan dat wel?
Via PM!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:57 schreef BettyR het volgende:
Ik mag in dit topic trouwens geen warezvragen stellen. Waar kan dat wel?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:18 schreef Q. het volgende:
Hij was weer fijn.. Stomme Meredith moet even lief doen tegen
Lexie
.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nee, Lexie is echt irritant. Goede ep. wel, ben blij dat het allemaal weer begonnen is
. Volgende week dus eindelijk George en Callie uit elkaar.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nee, Lexie is echt irritant. Goede ep. wel, ben blij dat het allemaal weer begonnen is
. Volgende week dus eindelijk George en Callie uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |