abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 december 2007 @ 14:35:52 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55336496
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef SharQueDo het volgende:
Horde ftw en Alliance ftw. Punt. Goblins ftl.
Horde is toch tegen alliance, hoe zijn ze beiden dan ftw, of jij bent een collaborateur of zoeen politicus, jij hebt zeker zoeen hobbit char, die eten altijd van 2 walletjes, smerige dwergen.
Niet dat ik Wow speel, maar in uo heb je ook horde en alliance maar dan in de vorm van order en chaos en dan nog 4 factions van elke zijde 2: Minax (jhelom) en Shadowlords (yew) = chaos, True brit (brit) en council of mages (magincia) = order.
Dwergen moet je tegen het plafond gooien. Weg met die ondingen.
Graven overal kuilen die smerige micro allochtonen

Undead ftw. Chaos ftw!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_55336552
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:35 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Horde is toch tegen alliance, hoe zijn ze beiden dan ftw, of jij bent een collaborateur of zoeen politicus, jij hebt zeker zoeen hobbit char, die eten altijd van 2 walletjes, smerige dwergen.
Niet dat ik Wow speel, maar in uo heb je ook horde en alliance maar dan in de vorm van order en chaos en dan nog 4 factions van elke zijde 2: Minax (jhelom) en Shadowlords (yew) = chaos, True brit (brit) en council of mages (magincia) = order.
Dwergen moet je tegen het plafond gooien. Weg met die ondingen.
Graven overal kuilen die smerige micro allochtonen

Undead ftw. Chaos ftw!
Omdat ik beiden speel. Night Elf en Human op Alliance en Blood Elf en Undead op Horde. Wel op verschillende servers omdat ik op PvP servers speel (kun je geen cross-faction characters op één PvP server maken).
pi_55336687
Tsja, nu gaan we zelfs fanboy gedrag krijgen onder MMO spelers? Ik speel spel A, en dus is spel B bevolkt door kankerlijers die geen smaak hebben? Dat laatste alleen maar omdat jij het niet speelt?

Volgens mij draait het toch altijd om smaak. Elke MMO die ik heb gespeeld heeft me wel degelijk plezier bezorgd, alleen de ene kan me langer boeien dan de ander.
  maandag 17 december 2007 @ 14:49:52 #104
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55336918
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:42 schreef Mystikvm het volgende:
Tsja, nu gaan we zelfs fanboy gedrag krijgen onder MMO spelers? Ik speel spel A, en dus is spel B bevolkt door kankerlijers die geen smaak hebben? Dat laatste alleen maar omdat jij het niet speelt?

Volgens mij draait het toch altijd om smaak. Elke MMO die ik heb gespeeld heeft me wel degelijk plezier bezorgd, alleen de ene kan me langer boeien dan de ander.
1: let eens op je taal.
2: ja het ligt aan smaak, maar wow is vergeleken met echte mmorpgs (jawel want wow is halfslachtig) beperkt, kiddy en focussed enkel op repetieve pvm (player versus monster)
Dus ik heb alle recht op kritiek. Net zo goed als jij recht hebt het daarmee oneens te zijn.
pi_55336982
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

1: let eens op je taal.
2: ja het ligt aan smaak, maar wow is vergeleken met echte mmorpgs (jawel want wow is halfslachtig) beperkt, kiddy en focussed enkel op repetieve pvm (player versus monster)
Dus ik heb alle recht op kritiek. Net zo goed als jij recht hebt het daarmee oneens te zijn.
Kritiek die kinderachtig, onvolwassen en ongeloofwaardig overkomt. Hij heeft wel een punt.
  maandag 17 december 2007 @ 14:53:35 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55337039
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:51 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Kritiek die kinderachtig, onvolwassen en ongeloofwaardig overkomt. Hij heeft wel een punt.
Ga weg man, trammy
pi_55337166
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ga weg man, trammy
Fijn dat je mijn punt ook nog even bevestigt.

Sommige MMORPGs zijn leuk, sommige minder. Kwestie van smaak. En net als wat een persoon boven me zegt, bij de een blijf je wat meer hangen dan bij de ander.

MapleStory vind ik een beetje bagger omdat het echt zwaar grinden is om een beetje te levelen. Quests zijn ook niks. Ziet er dan wel weer schattig uit.

Diablo II vind ik dan weer vet omdat je echt je eigen character kan bouwen met stat- en skillpoints. WoW vind ik vet voor de community (Guilds) en gameplay (tegenfaction ganken met m'n Rogue). Alleen jammer dat daar veel items geduped worden.
pi_55337170
idd. Ik heb een jaar FlyFF gespeeld. Was erg tof. Had ook erg hoge accounts xD Toen version 9 kwam stopte ik. Toen was er in elke server PK. ik hoorde dat het nu al weer veranderd is. Maar ik speel al weer wat anders.
  maandag 17 december 2007 @ 16:15:30 #109
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55338897
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:57 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

grinden
Dat is de Wow formule, grindplay. Gameplay is bijna dood. Lijkt wel disco.
In de disco gaan jongeren drinken om niet te hoeven nadenken en van de kleurtjes en geluiden te genieten, wat heet.
Wow is de breezer onder de mmorpgs.
  maandag 17 december 2007 @ 16:17:33 #110
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_55338946
Guild Wars
EVE Online (als je echt hardcore bent, en tegen een stootje kan)

WoW is echt te retarded voor woorden, de gemiddelde intelligentie van een WoW speler is echt heel laag, overigens is 1/3 van de spelers rond de 12 jaar, en 2/3 van de spelers zijn huilies. Carebear spelletje.

Ik pis overigens op mensen die zeggen dat WoW de beste is "omdat WoW 9 miljoen leden heeft en dat meer is dan bijna alle andere MMORPG's bij elkaar11111".
Putting the laughter back in slaughter.
pi_55339163
tvp
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_55339559
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat is de Wow formule, grindplay. Gameplay is bijna dood. Lijkt wel disco.
In de disco gaan jongeren drinken om niet te hoeven nadenken en van de kleurtjes en geluiden te genieten, wat heet.
Wow is de breezer onder de mmorpgs.
Grinden begint na 3x70 wel saai te worden idd. Maar af en toe PvP Battleground gaat er wel in.

Dat het de breezer is weet ik niet. Ik ga meestal naar de kroeg voor de gezelligheid. Bijna ironisch genoeg is het op WoW ook best gezellig met mijn Nederlandse guildies (tijdens het questen of professionen), alhoewel dat natuurlijk anders is dan fysiek bij elkaar zijn in de kroeg (met bier ). Alles op z'n tijd zeg ik zo maar.

Ik speel ook om de community dan alleen om het spel zelf. Sociaal gestoord? Nee, dat niet. Anders gezellig.
  maandag 17 december 2007 @ 16:59:06 #113
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_55339848
WoW is saai met al die 14-jarigen kindertjes
LotRO is wel leuk, heeft een goede community, meeste spelers zijn ok al wat ouder
pi_55340043
Alle WoW spelers zijn 12-14, right.

Vandaar dat de gemiddelde leeftijd in de guild waar ik al jaren in zit rond de 25 is, met uitschieters naar in de 50.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 17 december 2007 @ 17:14:04 #115
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55340194
@ sharquedo:

ja ja, jij bent gewoon een uitzondering maar de meerderheid van de wow playerbase hadden ze zo uit de barbershop kunnen trekken.
  maandag 17 december 2007 @ 17:19:31 #116
8898 Darklight
pi_55340343
\idd
Gemiddeld zijn ze denk ik 15
  maandag 17 december 2007 @ 17:35:42 #117
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55340740
quote:
Op maandag 17 december 2007 13:44 schreef ZoeFken het volgende:
Hebben mesen die WOW de hemel in prijzen ooit wel iets anders gespeeld ? ....
Dat is meestal ook het probleem , de meeste mensen die WoW helemaal het einde vinden hebben nog nooit een andere MMORPG gespeeld.
Die roepen dan ook dat WoW de standaard is voor elke toekomstige MMORPG , terwijl het niet meer is dan een slappe kloon van Everquest / Asherons call. Dat als Everquest toendertijd niet zo populair was geweest er waarschijnlijk ook geen WoW was geweest.

En dan heb je ook nog mensen die roepen dat PvP in WoW geweldig is , die mensen hebben blijkbaar nog nooit DaoC gespeeld. Want als er een MMORPG is waar PvP wel goed was/is , dan is het DaoC wel , WoW mag niet eens in de schaduw staan als het om PvP gaat.
Jammer dat de PvE in DaoC niet mijn ding was

Maar nogmaals , als je nog nooit een MMORPG heb gespeeld is WoW het beste wat je kan krijgen
Voordelen van WoW : makkelijk , draait ook op mindere computers , cartony graphics , een van de eerste MMORPG waar je pre-paid kaarten voor kon krijgen

Nadelen : Gebrek aan classes , gebrek aan races (waardoor alles en iedereen op elkaar lijkt) , kutcommunity , weinig content , tradeskill systeem is echt een lachertje

Mijn MMORPG top 5 dan maar

1. Everquest (speel het niet meer , maar wat een spel )
2. Everquest 2 (heel veel content , veel instances , raidzones , wel leuker als je ook EQ 1 heb gespeeld ivm de lore)
3. Vanguard (heeft veel potentie , maar heeft haast geen raidcontent , goed tradeskill systeem , diplomacy heeft veel potentie )
4. WoW (was leuk tot lvl 50 / 60 )
5. DaoC (veel classes , de koning onder MMORPG gericht op PvP , jammer dat PvP mij niet kan boeien)

Slechtste MMORPG die ik ooit gespeeld heb moet toch wel Star Wars Galaxies geweest zijn , na een week m'n subscription stop gezet , en ja ik ben een Star Wars liefhebber

Toy zover mijn nuttige bijdrage
Ik ben inmiddels overleden
pi_55348400
quote:
Op maandag 17 december 2007 17:35 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dat is meestal ook het probleem , de meeste mensen die WoW helemaal het einde vinden hebben nog nooit een andere MMORPG gespeeld.
Die roepen dan ook dat WoW de standaard is voor elke toekomstige MMORPG , terwijl het niet meer is dan een slappe kloon van Everquest / Asherons call. Dat als Everquest toendertijd niet zo populair was geweest er waarschijnlijk ook geen WoW was geweest.

En dan heb je ook nog mensen die roepen dat PvP in WoW geweldig is , die mensen hebben blijkbaar nog nooit DaoC gespeeld. Want als er een MMORPG is waar PvP wel goed was/is , dan is het DaoC wel , WoW mag niet eens in de schaduw staan als het om PvP gaat.
Jammer dat de PvE in DaoC niet mijn ding was

Maar nogmaals , als je nog nooit een MMORPG heb gespeeld is WoW het beste wat je kan krijgen
Voordelen van WoW : makkelijk , draait ook op mindere computers , cartony graphics , een van de eerste MMORPG waar je pre-paid kaarten voor kon krijgen

Nadelen : Gebrek aan classes , gebrek aan races (waardoor alles en iedereen op elkaar lijkt) , kutcommunity , weinig content , tradeskill systeem is echt een lachertje

Mijn MMORPG top 5 dan maar

1. Everquest (speel het niet meer , maar wat een spel )
2. Everquest 2 (heel veel content , veel instances , raidzones , wel leuker als je ook EQ 1 heb gespeeld ivm de lore)
3. Vanguard (heeft veel potentie , maar heeft haast geen raidcontent , goed tradeskill systeem , diplomacy heeft veel potentie )
4. WoW (was leuk tot lvl 50 / 60 )
5. DaoC (veel classes , de koning onder MMORPG gericht op PvP , jammer dat PvP mij niet kan boeien)

Slechtste MMORPG die ik ooit gespeeld heb moet toch wel Star Wars Galaxies geweest zijn , na een week m'n subscription stop gezet , en ja ik ben een Star Wars liefhebber

Toy zover mijn nuttige bijdrage
euhm ik speel ook WoW, en het is gewoon een vet spel en nee ik heb heel wat andere MMORPG's gespeeld ik kan hier wel een hele lijst opnoemen maar WoW blijft nog het best. miss ook de verhaallijn die ik al volg vanaf warcraft 1 en verschillende boeken al heb gelezen. dat mis ik toch ook echt bij de meeste andere games.
"an open mind is like an fortress with it's gates unbarred and unguarded."
pi_55350263
WoW weet wel een aardig sfeertje neer te zetten. Niemand die de questlines echt leest, maar ze weten het saaie werk van "vind 10 keer dit" wel interessant te verpakken.
pi_55350502
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef Mystikvm het volgende:
WoW weet wel een aardig sfeertje neer te zetten. Niemand die de questlines echt leest, maar ze weten het saaie werk van "vind 10 keer dit" wel interessant te verpakken.
Dat de verschillende soorten quests herhalen heb je veel te snel door. Maar ja, een MMORPG is dan ook een chatbox voor mensen die chatsessies van 6 uur willen zonder te praten.
pi_55387376
WoW
  donderdag 20 december 2007 @ 12:38:06 #122
8898 Darklight
pi_55413541
Leukste die ik heb gespeeld is Dark Age of Camelot
Was ook mijn 1e mmorpg, begonnen in 2002
Idd, het PvP in DAoC(Realm vs Realm)
pi_55413968
Yohoho Puzzle Pirates.
En nee, dat is dus niet voor kleine kinderen...
pi_55428034
Everquest: leukste en beste MMORPG ooit voordat de expansie met Nexus enzo uit kwam. 5 jaar gespeeld. Eerste jaren werd er voor 90 procent geroleplayed tot het spel populairder werd.
Everquest 2: Geen bal aan, na 2 maandjes al mee gekapt.
World of Warcraft: veel te makkelijk,niet zo uitgebreid, professions zuigen.
Dark Ages of Camelot: Vermakelijk spel maar kon me nooit echt boeien.
Ultima Online: Geweldig spel, ziet er alleen niet uit.
Star Wars Galaxies: Goed tradeskillsysteem, redelijk nieuw concept (eerste mainstream MMORPG in een futuristische setting). Begon ook heel snel te vervelen.

Al met al zal er nooit een spel tegen Everquest opkunnen.
pi_55428096
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:19 schreef Delenlill het volgende:
Everquest: leukste en beste MMORPG ooit voordat de expansie met Nexus enzo uit kwam. 5 jaar gespeeld. Eerste jaren werd er voor 90 procent geroleplayed tot het spel populairder werd.
Star Wars Galaxies: Goed tradeskillsysteem, redelijk nieuw concept (eerste mainstream MMORPG in een futuristische setting). Begon ook heel snel te vervelen.

Asheron's Call al geprobeerd?
  vrijdag 21 december 2007 @ 08:45:52 #126
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55434482
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:19 schreef Delenlill het volgende:

Ik vond de Luclin expansion (die jij Nexus noemt ) als een van de weinige wel leuk , ondanks dat het in het begin een bugfestijn was .

Ik vond het vanaf de Planes of Power een stuk minder worden , ik heb PoP nog overleefd en heb de expansion daarna geprobeerd , maar de lore ging ook nergens meer over , dus ben ik er mee gekapt.
Oh ja Everquest 2 kan je niet meer vergelijken met de Everquest van de release , is echt een top MMORPG geworden
pi_55459242
Jammer dat ik Eve Online maar 1 keer tegen kom in dit draadje... echt een topper maar wel voor de liefhebber van Space Games
  zondag 23 december 2007 @ 12:07:49 #128
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_55486138
Final Fantasy XI Online ligt hier. Maar die heb ik gekozen omdat ik alle offline delen van FF al goed ken.
Verder ben ik niet zo'n MMORPGer.

Maar daar begin ik pas aan als ik wat meer tijd heb.

Jammer ook dat je voor zo'n spel zoveel vrije tijd moet hebben en dat het gewoon niet mogelijk is bij een baan van 40 uur
pi_63623257
travian is echt (..) . stopt weer een server starten ze er weer een. Ik was 1 van de betse in het spel. dus als je wilt genieten word romijn.
beste hacker ever.
  zaterdag 6 december 2008 @ 07:37:08 #130
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_63800306
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:49 schreef lucymans het volgende:
travian is echt (..) . stopt weer een server starten ze er weer een. Ik was 1 van de betse in het spel. dus als je wilt genieten word romijn.
Ik speel al meer dan een jaar geen Travian meer, heerlijk ;-)
  zaterdag 6 december 2008 @ 10:10:22 #131
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_63801021
Sinds kort weer begonnen met Everquest 2

pi_63802293
Ik speel nu ruim een half jaar EVE online, niet bepaald mainstream maar voor mensen die van het sci-fi genre en trading-combat games houden best interessant.

Niet voor casual mietjes
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68919129
Ik speelde altijd Travian, maar nu zijn daar mijn dorpen overgenomen. Nu zoek ik eigenlijk een soort gelijk spel. Kent iemand zoiets?
pi_68983853
mijn persoonlijke top 3

- knight online (heel veel cheaters dat wel maar de pvp daar kan GEEN game aan tippen)
- lineage II (heel mooi veel te doen alleen jamme dat er weinig skills zijn)
- Silk road (heel vet bedacht dat merchantrunnen tussen steden blabla alleen pvp )

@ daantje www.tribalwars.nl
pi_68985409
Goeie kick
pi_68986394
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:19 schreef daantje18 het volgende:
Ik speelde altijd Travian, maar nu zijn daar mijn dorpen overgenomen. Nu zoek ik eigenlijk een soort gelijk spel. Kent iemand zoiets?
Tribal Wars!!!!11111
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:40 schreef SharQueDo het volgende:
Goeie kick
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')