Horde is toch tegen alliance, hoe zijn ze beiden dan ftw, of jij bent een collaborateur of zoeen politicus, jij hebt zeker zoeen hobbit char, die eten altijd van 2 walletjes, smerige dwergen.quote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef SharQueDo het volgende:
Horde ftw en Alliance ftw. Punt. Goblins ftl.
Omdat ik beiden speel. Night Elf en Human op Alliance en Blood Elf en Undead op Horde.quote:Op maandag 17 december 2007 14:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Horde is toch tegen alliance, hoe zijn ze beiden dan ftw, of jij bent een collaborateur of zoeen politicus, jij hebt zeker zoeen hobbit char, die eten altijd van 2 walletjes, smerige dwergen.
Niet dat ik Wow speel, maar in uo heb je ook horde en alliance maar dan in de vorm van order en chaos en dan nog 4 factions van elke zijde 2: Minax (jhelom) en Shadowlords (yew) = chaos, True brit (brit) en council of mages (magincia) = order.
Dwergen moet je tegen het plafond gooien. Weg met die ondingen.
Graven overal kuilen die smerige micro allochtonen
Undead ftw. Chaos ftw!
1: let eens op je taal.quote:Op maandag 17 december 2007 14:42 schreef Mystikvm het volgende:
Tsja, nu gaan we zelfs fanboy gedrag krijgen onder MMO spelers? Ik speel spel A, en dus is spel B bevolkt door kankerlijers die geen smaak hebben? Dat laatste alleen maar omdat jij het niet speelt?
Volgens mij draait het toch altijd om smaak. Elke MMO die ik heb gespeeld heeft me wel degelijk plezier bezorgd, alleen de ene kan me langer boeien dan de ander.
Kritiek die kinderachtig, onvolwassen en ongeloofwaardig overkomt. Hij heeft wel een punt.quote:Op maandag 17 december 2007 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
1: let eens op je taal.
2: ja het ligt aan smaak, maar wow is vergeleken met echte mmorpgs (jawel want wow is halfslachtig) beperkt, kiddy en focussed enkel op repetieve pvm (player versus monster)
Dus ik heb alle recht op kritiek. Net zo goed als jij recht hebt het daarmee oneens te zijn.
Ga weg man, trammyquote:Op maandag 17 december 2007 14:51 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kritiek die kinderachtig, onvolwassen en ongeloofwaardig overkomt. Hij heeft wel een punt.
Fijn dat je mijn punt ook nog even bevestigt.quote:
Dat is de Wow formule, grindplay. Gameplay is bijna dood. Lijkt wel disco.quote:
Grinden begint na 3x70 wel saai te worden idd. Maar af en toe PvP Battleground gaat er wel in.quote:Op maandag 17 december 2007 16:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is de Wow formule, grindplay. Gameplay is bijna dood. Lijkt wel disco.
In de disco gaan jongeren drinken om niet te hoeven nadenken en van de kleurtjes en geluiden te genieten, wat heet.
Wow is de breezer onder de mmorpgs.
Dat is meestal ook het probleem , de meeste mensen die WoW helemaal het einde vinden hebben nog nooit een andere MMORPG gespeeld.quote:Op maandag 17 december 2007 13:44 schreef ZoeFken het volgende:
Hebben mesen die WOW de hemel in prijzen ooit wel iets anders gespeeld ? ....
euhm ik speel ook WoW, en het is gewoon een vet spel en nee ik heb heel wat andere MMORPG's gespeeld ik kan hier wel een hele lijst opnoemen maar WoW blijft nog het best. miss ook de verhaallijn die ik al volg vanaf warcraft 1 en verschillende boeken al heb gelezen. dat mis ik toch ook echt bij de meeste andere games.quote:Op maandag 17 december 2007 17:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is meestal ook het probleem , de meeste mensen die WoW helemaal het einde vinden hebben nog nooit een andere MMORPG gespeeld.
Die roepen dan ook dat WoW de standaard is voor elke toekomstige MMORPG, terwijl het niet meer is dan een slappe kloon van Everquest / Asherons call. Dat als Everquest toendertijd niet zo populair was geweest er waarschijnlijk ook geen WoW was geweest.
En dan heb je ook nog mensen die roepen dat PvP in WoW geweldig is , die mensen hebben blijkbaar nog nooit DaoC gespeeld. Want als er een MMORPG is waar PvP wel goed was/is , dan is het DaoC wel , WoW mag niet eens in de schaduw staan als het om PvP gaat.
Jammer dat de PvE in DaoC niet mijn ding was![]()
Maar nogmaals , als je nog nooit een MMORPG heb gespeeld is WoW het beste wat je kan krijgen![]()
Voordelen van WoW : makkelijk , draait ook op mindere computers , cartony graphics , een van de eerste MMORPG waar je pre-paid kaarten voor kon krijgen
Nadelen : Gebrek aan classes , gebrek aan races (waardoor alles en iedereen op elkaar lijkt) , kutcommunity , weinig content , tradeskill systeem is echt een lachertje![]()
Mijn MMORPG top 5 dan maar
1. Everquest (speel het niet meer , maar wat een spel)
2. Everquest 2 (heel veel content , veel instances , raidzones , wel leuker als je ook EQ 1 heb gespeeld ivm de lore)
3. Vanguard (heeft veel potentie , maar heeft haast geen raidcontent , goed tradeskill systeem , diplomacy heeft veel potentie )
4. WoW (was leuk tot lvl 50 / 60 )
5. DaoC (veel classes , de koning onder MMORPG gericht op PvP , jammer dat PvP mij niet kan boeien)
Slechtste MMORPG die ik ooit gespeeld heb moet toch wel Star Wars Galaxies geweest zijn , na een week m'n subscription stop gezet , en ja ik ben een Star Wars liefhebber![]()
Toy zover mijn nuttige bijdrage
Dat de verschillende soorten quests herhalen heb je veel te snel door. Maar ja, een MMORPG is dan ook een chatbox voor mensen die chatsessies van 6 uur willen zonder te praten.quote:Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef Mystikvm het volgende:
WoW weet wel een aardig sfeertje neer te zetten. Niemand die de questlines echt leest, maar ze weten het saaie werk van "vind 10 keer dit" wel interessant te verpakken.
Asheron's Call al geprobeerd?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:19 schreef Delenlill het volgende:
Everquest: leukste en beste MMORPG ooit voordat de expansie met Nexus enzo uit kwam. 5 jaar gespeeld. Eerste jaren werd er voor 90 procent geroleplayed tot het spel populairder werd.
Everquest 2: Geen bal aan, na 2 maandjes al mee gekapt.
World of Warcraft: veel te makkelijk,niet zo uitgebreid, professions zuigen.
Dark Ages of Camelot: Vermakelijk spel maar kon me nooit echt boeien.
Ultima Online: Geweldig spel, ziet er alleen niet uit.
Star Wars Galaxies: Goed tradeskillsysteem, redelijk nieuw concept (eerste mainstream MMORPG in een futuristische setting). Begon ook heel snel te vervelen.
Al met al zal er nooit een spel tegen Everquest opkunnen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:19 schreef Delenlill het volgende:
Everquest: leukste en beste MMORPG ooit voordat de expansie met Nexus enzo uit kwam. 5 jaar gespeeld. Eerste jaren werd er voor 90 procent geroleplayed tot het spel populairder werd.
Everquest 2: Geen bal aan, na 2 maandjes al mee gekapt.
World of Warcraft: veel te makkelijk,niet zo uitgebreid, professions zuigen.
Dark Ages of Camelot: Vermakelijk spel maar kon me nooit echt boeien.
Ultima Online: Geweldig spel, ziet er alleen niet uit.
Star Wars Galaxies: Goed tradeskillsysteem, redelijk nieuw concept (eerste mainstream MMORPG in een futuristische setting). Begon ook heel snel te vervelen.
Al met al zal er nooit een spel tegen Everquest opkunnen.
Ik speel al meer dan een jaar geen Travian meer, heerlijk ;-)quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:49 schreef lucymans het volgende:
travian is echt (..). stopt weer een server starten ze er weer een.
Ik was 1 van de betse in het spel. dus als je wilt genieten word romijn.
Tribal Wars!!!!11111quote:Op maandag 11 mei 2009 21:19 schreef daantje18 het volgende:
Ik speelde altijd Travian, maar nu zijn daar mijn dorpen overgenomen. Nu zoek ik eigenlijk een soort gelijk spel. Kent iemand zoiets?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |