Omdat lang niet iedereen zin heeft om op laggy servers te spelen. Of is dit inmiddels alweer verholpen dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:40 schreef heus het volgende:
WAAROM DE FOK!
heeft niemand het over Silkroad!!! THA SHIT!!!
2Moons ziet er zeker niet verkeerd uitquote:Op zondag 13 mei 2007 14:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Omdat lang niet iedereen zin heeft om op laggy servers te spelen. Of is dit inmiddels alweer verholpen dan?
(Dan ga ik mijn oude SRO accountje wel weer eens uitgraven.)
Hoop ook binnenkort dat 2Moons te bekijken van Acclaim!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Is dat een feit?Ik heb Lotro, Runescape, WoW en Guild Wars geprobeerd, en WoW kwam als beste uit de bus.
Dus rot maar gauw een eind op met je vooroordelen, pauper.
Lotro is wel aardig, maar het spel is gewoon nog niet af, dat merk je aan de vele bugs.
Poeh wat een fanboy comment weer, fyi ik heb een pest hekel aan WoW.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:25 schreef Napster het volgende:
[..]
LotRO is nog niet eens een maand uit, tuurlijk is die nog niet af
WoW als beste uit de bus, vergeleken met die andere paupergames die je gespeeld hebt wel ja
Zoals ik al zeg heb ik een hekel aan WoW (paar posts naar boven). Probeer alleen duidelijk te maken dat Lotro er helaas veel op lijkt (ik hoopte op een totaal andere MMO, ook meer PvP oriented).quote:Op zondag 13 mei 2007 15:32 schreef Napster het volgende:
Ga jij toch lekker woW spelen, veel plezier met 6uur in een dungeon rondlopen en hopen dat dat ene item dropt
Verlies je met rollen, kun je die dungeon nog 10x doen
en waarom zou dat anders zijn bij andere spellen?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:32 schreef Napster het volgende:
Ga jij toch lekker woW spelen, veel plezier met 6uur in een dungeon rondlopen en hopen dat dat ene item dropt
Bij WoW is het meestal wel dat je dan een 6-tal uur aan een stuk bezig bent, terwijl bij andere MMO's er meestal een soort van "savepoints" in het midden inzitten dmv keys, portals...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:15 schreef MrDice het volgende:
[..]
en waarom zou dat anders zijn bij andere spellen?
Ik speel nu al een jaartje of 8 een MUD. Hier heb je ook de grotere dungeons waar je met een flinke groep zomaar 3 uurtjes bezig bent. (ASCII map rules!)
Tja, de absolute superitems kosten je een hoop vrije tijd en slaap![]()
Kijk, ik speel ook WoW met veel plezier, maar ik ga niet aan de Raid dungeons meedoen, ik speel gewoon lekker instances die duren van 30min tot 2 uur, goed te doen qua tijd en niet gelijk je hele avond naar de knoppen.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:32 schreef Napster het volgende:
ja okay 6 uur is wel lang. maar wat betreft muds heb je ook geen savepoints en dergelijke hoor. dat is gewoon doorstomen tot het einde... maar je kunt altijd een break houden natuurlijk. gaat ook niet om meer dan meestal een man of 8, en niet 40+ of zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:36 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Bij WoW is het meestal wel dat je dan een 6-tal uur aan een stuk bezig bent, terwijl bij andere MMO's er meestal een soort van "savepoints" in het midden inzitten dmv keys, portals...
En over die MUD's gesproken, waar en hoe speel je die ook alweer?
(vroeger had ik eens zoiets gespeeld op de "Gaming Zone")
Da meen je niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:45 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Granado Espada!
http://ge.iahgames.com/en/
Guild Wars is niet MMO maar gewoon Diablo2 met een enorm grafische chatboxquote:Op zondag 13 mei 2007 13:04 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat CORPG afgeleid is van MMORPG. Een pot nat.![]()
Mazemouse, je bent een eikel!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:45 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
Guild Wars is niet MMO maar gewoon Diablo2 met een enorm grafische chatbox
EDIT: Zeg het maar: Mazemouse, je bent een eikel! Kommaar kommaar kommaar!
Is EQ2 eigelijk klasse of skillbased?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:12 schreef Enchanter het volgende:
Ik vind (ondanks dat ik het niet meer speel) Everquest 2 de meest complete MMORPG op dit moment.
Ik zit er zelfs weer aan te denken om het weer te gaan spelen ivm de nieuwe expansion die er aan komt (Rise of Kunark).
Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Is EQ2 eigelijk klasse of skillbased?
wat is daar mis mee,een van de betere mmo's die ik ik heb ge beta testquote:
Zal vast wel klasse zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Is EQ2 eigelijk klasse of skillbased?
Professions (google, mijn heldquote:
Dat spel keek ik zo naar uit als Star Wars fan , maar het kon mij niet boeienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En Star Wars Galaxies? Lijkt mij eigenlijk wel leuk, iemand ervaring mee?
Op het forum van Tweakers vind ik er alleen maar een uitgestorven thread van nog geen 2 pagina's uit 2006 over, ook niet echt een goed teken...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat spel keek ik zo naar uit als Star Wars fan , maar het kon mij niet boeien![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |