Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mikaquote:Mika (uitgesproken als "Mie-ka") werd in 1983 geboren in Beiroet, Libanon. Zijn moeder is een Libanese, zijn vader Amerikaans. Hij verliet Libanon toen hij nog erg jong was en woonde een tijd in Parijs. Toen hij negen jaar oud was verhuisde Mika naar Londen. Hier ging hij naar school op het Lycée Français Charles de Gaulle, Westminster School en de Royal College of Music, waarmee hij stopte om zijn debuutalbum op te nemen.
Mika's debuutalbum Life In Cartoon Motion kwam begin 2007 uit, hier staan onder andere de nummers Love Today en Grace Kelly op. Dit laatste nummer schreef hij als een "wraakactie" voor alle platenlabels die in Mika geen toekomst zagen. Hij noemt dit nummer zijn "f*ck-you song". Grace Kelly bereikte in 2007 de eerste plaats in de 'charts' van Engeland en Ierland.
Mika is inmiddels bezig met het schrijven van een vervolg op Life in Cartoon Motion! Een door Mika zelf bevestigde tracktitel is "Holy Johnny" wat gaat over een prostitué (gigolo) die op zijn 24e besluit om priester te worden. In een interview met het Engelse Radio 2 vertelt Mika dat de teksten voor zijn tweede album half af zijn.
Haha, heb die ook gedownload maar das toch geen Mika wat ik hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:19 schreef Erotica_ het volgende:
Ik heb vandaag de versie met Ring Ring gedownload gekocht en opeens vind ik het album veel interessanter![]()
Moet zeker een single zijn ofzo
Staat als extra track op de UK editie. Samen met Erase.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:32 schreef JeroenV het volgende:
Ring ring?
Ik zou er denk ik wel speciaal voor gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:24 schreef HuubTuub het volgende:
Mika solo in Paradiso zal er wel niet inzitten. Waarschijnlijk zal hij wel op Lowlands komen. Maar om daar helemaal heen te gaan voor 1 artiest...
Dat is zeker die track op nummer 10? Nadat het een tijdje stil is?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:02 schreef EvilMarc het volgende:
Ring Ring is een bonus track ! En Over My Shoulder (vind ik zelf wat minder) is een verborgen track.
'cause I dont care,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:18 schreef vencodark het volgende:
Vind dat ene nummer trouwens ook wel mooi. Daar zingt ie op een bepaald punt zoiets als: "I dont care if i ever talk to you again". Mooi nummer ook.![]()
Baby, im in love.![]()
Net gedoucht en daar ook nog de cd geluisterd. Dat nummer is nu al mijn favoriet + Grace Kelly en Relax en Stuck en en en...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
'cause I dont care,
if I ever talk to you again,
this is not about emotion,
this is my interpretation,
and it dont exist.
Gaaf nummer ja![]()
13 toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net gedoucht en daar ook nog de cd geluisterd. Dat nummer is nu al mijn favoriet + Grace Kelly en Relax en Stuck en en en...
Jammer dat de cd maar 10 nummers heeft.![]()
Nederlandse versie in de winkels heeft alleen de eerste 9 nummers en Happy Ending met de hidden track. Tenminste die ik heb.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:21 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
13 toch?
1. Grace Kelly
2. Lollipop
3. My Interpretation (Sampler)
4. Love Today
5. Relax, Take It Easy
6. Any Other World
7. Billy Brown
8. Big Girl (You Are Beautiful)
9. Stuck In The Middle
10. Erase
11. Happy Ending/ (12)Over My Shoulder
13. Ring Ring
edit: ow en op de single van Grace Kelly staat nog het nummer "Satelite"
Die ja. Weet ik het dat er een cd is met meer nummers :s Ze moeten gewoon over al hetzelfde uitbrengen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Nederlandse versie in de winkels heeft alleen de eerste 9 nummers en Happy Ending met de hidden track. Tenminste die ik heb.
Jaa.., ik dacht al, ben ik de enige die Lollipop geweldig vind? (Lollipopquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef Duizendpootje het volgende:
ik ben dol op het liedje Lollipop, echt geweldig nummer! ik hoop echt dat die knakker snel eens besluit om naar Nederland te komen, ik heb best zin in een feestje met mister Mikaverder vind ik Big Girl ook een erg grappig nummer! eigenlijk staat de hele cd me wel aan, maar deze 2 nummers vind ik echt gaaf
vind deze grappigerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:13 schreef rena het volgende:
OMG, ik zag gisteren de clip voor Love TodayHij is echt briljant
![]()
![]()
Linkje: http://www.youtube.com/watch?v=LKDzMyzlGxo![]()
Mika![]()
1. Cool!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Bij gebrek aan Mika in Nederland, gisteren naar de sold out show geweest hier in NYC in het Nokia Theatre. Het was echt te briljant! Dat publiek! Echt uitbundig springen, dansen en feesten. Trouwens nog nooit zoveel mannen zo wipkipachtg zien springen en gillen als Mika hun kant op kwamJa dat was zoiets van je moet het een keer hebben meegemaakt.
Kan niet wachten tot ie een keer optreedt in Paradiso of de Melkweg o.i.d.
Heb iets van 7 filmpjes gemaakt van zo uit mn hoofd Relax, Big Girl, My Interpetation, Happy Ending, Grace Kelly, Lollipop Girl nen nog eentje dan....even geen idee meer welke. Zodra ik terug ben uit NYC zal ik de boel uploaden....zaterdag de 23ste dus.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:45 schreef Wiegman het volgende:
Hoor ik nog niks over Mika op Lowlands? Tenminste, het is nu zeker!
Staat op de officiele site![]()
Toevalstreffer....wel een erg fijne.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je speciaal voor 'm naar NY gegaan of was het een toevalstreffer?
Oh mèn oh mèn oh mèn!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:23 schreef Burger_Queen het volgende:
Mika komt waarschijnlijk 11 November weer naar Holland.. HMH
http://www.universalmusic.nl/artist_detail.php?aid=%20Mika
Nog even wachten op de bevestiging!
Ja!quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:04 schreef Sonja27 het volgende:
Iemand hier met kaartjes voor Werchter?
Ik vind hem prachtig!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Die clip van Big Girl!![]()
Echt zó fout.Heerlijk.
013, zou ook te mooi zijn om waar te zijn, is bij mij als 't ware om de hoek. Maar voor Mika wil ik wel een uurtje of wat op en neer tuffen, bierhal of nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:44 schreef Jill-RMC het volgende:
HMH
![]()
Echt ze naaien met me eind van het jaar wel met concerten in die sfeerloze bijlmer bier hal.
The Fray en Mika in de HMH, Maroon5 in de Brabanthallen....echt bastards! Paradiso, Melkweg, 013, Paard! Kom op mensen dat zijn de zalen!
Leuk!quote:
totaal nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:00 schreef Miam het volgende:
[..]
Leuk!
Beetje het ''Fat bottomed Girls'' idee..
Vind ik welquote:
Vind ik ook. De keren dat ik er was heb ik me prima vermaakt. Alleen moeten de bierjongens (m/v) niet zo irritant rond blijven lopen tijdens het concert. Het geluid is puik, beter dan in Ahoy. Vind ik dan, als Rotterdammer nog wel. Maar goed, wij hebben de Kuip weer. Waarom worden daar geen concerten meer gehouden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HMH is juist qua geluid (en sfeer soms) een geweldige tent.
Die zijn overal irritant. Iedere keer met die tank bier tegen je aan duwen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:19 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Vind ik ook. De keren dat ik er was heb ik me prima vermaakt. Alleen moeten de bierjongens (m/v) niet zo irritant rond blijven lopen tijdens het concert. Het geluid is puik, beter dan in Ahoy. Vind ik dan, als Rotterdammer nog wel. Maar goed, wij hebben de Kuip weer. Waarom worden daar geen concerten meer gehouden?
Annie wees, ik wil wel gaan, eigenlijk.
Iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:17 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Ik vind hem prachtig!
De clip én Mika.
Whehe, staan we weer tegelijk in de HMH, want ik ga ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:19 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Vind ik ook. De keren dat ik er was heb ik me prima vermaakt. Alleen moeten de bierjongens (m/v) niet zo irritant rond blijven lopen tijdens het concert. Het geluid is puik, beter dan in Ahoy. Vind ik dan, als Rotterdammer nog wel. Maar goed, wij hebben de Kuip weer. Waarom worden daar geen concerten meer gehouden?
Annie wees, ik wil wel gaan, eigenlijk.
Ik denk wel dta het hard gaat lopen ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denken jullie dat de kaartjes al binnen één dag zijn uitverkocht dan?
Cool toch? We swingden ook lekker weg, zo hoort het ook. Het is een concert, geen snoozefest.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, staan we weer tegelijk in de HMH, want ik ga ookmet een vreselijke bende dus we zullen wel weer commentaar krijgen dat we staan te springen en swingen (zoals bij Tori)
bij Mika snap ik het, bij Tori niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, staan we weer tegelijk in de HMH, want ik ga ookmet een vreselijke bende dus we zullen wel weer commentaar krijgen dat we staan te springen en swingen (zoals bij Tori)
Seconded.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:13 schreef Cee het volgende:Kaartjes kaartjes hebbes hebbes aftellen aftellen!
Welkom in de 21e eeuw!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef Miam het volgende:
Wat?! kun je alleen via internetbankieren e.d. betalen?
Dat is echt belachelijk gewoon.quote:
Ik heb al een tijd geen concerten gezien die niet in 'n groot stadion plaatsvonden dus voor mij is die 29 euro een verademing na al dat 60+ euro geweld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:48 schreef Pietsie1 het volgende:
29 euro is iig een echte HMH-prijs. Jammer dat zo'n act meteen in de HMH 'moet' staan, beetje een sell out hoor![]()
Ook nog afzeggen voor Rock Werchter, jammer. Kga overigens wel kijken op LL![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:58 schreef Jill-RMC het volgende:
29 euro uitbuiters. Echt ik denk dat ik net als bij The Fray en M5 gewoon op de dag zelf op marktplaats een kaartje onder kostprijs op de kop ga tikken, en zo niet nouja dan niet.
Ben trouwens thuis...
Dat is er dus bezig, dacht al welk Brits festival het was.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:02 schreef Burger_Queen het volgende:
Zometeen Mika live @ Glastonbury op BBC2.
Ieder moment!
Is that a bad thing?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:33 schreef bladibladibla het volgende:
Maar goed dat ie bretels aan heeft: zijn broek zakt echt bijna van zijn kont!
Geweldig!!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Moest ze toch even uploaden op mn werk....thuis ging het mij te langzaam dus vandaar het iets langere wachten. Maar nu dan toch: de video's van Mika van 15 juni in het Nokia Theatre in NYC![]()
Relax
http://www.youtube.com/watch?v=Yx4pmjzZpEs
Big Girl
http://www.youtube.com/watch?v=60_i_T1T6uI
My Interpretation
http://www.youtube.com/watch?v=aVL8_AfPgHg
Ring Ring
http://www.youtube.com/watch?v=aFfkMdxULiA
Happy Ending
http://www.youtube.com/watch?v=n2UFomypu5I
Grace Kelly
http://www.youtube.com/watch?v=4d55f5T_yBY
Lollipop
http://www.youtube.com/watch?v=G2nAcskba4U
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Moest ze toch even uploaden op mn werk....thuis ging het mij te langzaam dus vandaar het iets langere wachten. Maar nu dan toch: de video's van Mika van 15 juni in het Nokia Theatre in NYC![]()
Relax
http://www.youtube.com/watch?v=Yx4pmjzZpEs
Big Girl
http://www.youtube.com/watch?v=60_i_T1T6uI
My Interpretation
http://www.youtube.com/watch?v=aVL8_AfPgHg
Ring Ring
http://www.youtube.com/watch?v=aFfkMdxULiA
Happy Ending
http://www.youtube.com/watch?v=n2UFomypu5I
Grace Kelly
http://www.youtube.com/watch?v=4d55f5T_yBY
Lollipop
http://www.youtube.com/watch?v=G2nAcskba4U
Nopequote:Op zondag 1 juli 2007 21:47 schreef Duizendpootje het volgende:
och ik wist niet dat t nu al was!!van de week eens even heel snel kaarten halen!
is het nog niet uitverkocht??
Hmm jammer, een van de mindere nummers vind ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey...de nieuwe single hier is Relax (Take it Easy) nu op 538.
Echt het is zo verwarrend dat ze overal andere singles uitbrengen
Mijn favorietquote:Op maandag 2 juli 2007 15:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey...de nieuwe single hier is Relax (Take it Easy) nu op 538.
Echt het is zo verwarrend dat ze overal andere singles uitbrengen
Nog nooit?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:20 schreef Anyanka het volgende:
Heb net een kaartje besteld. Spannend, ben nog nooit naar een concert/optreden oid geweest.![]()
Maar Mika is wel de moeite waard denk ik![]()
Nee...ik heb een beetje een vage muzieksmaak, zit niet echt een lijn in, en ben niet echt een fan van iemand. Ik ben alleen wel eens naar musicals geweest.quote:
tuurlijk je gaat toch voor de muziek, vindt het meestal leuker om in me eentje te gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:45 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Nee...ik heb een beetje een vage muzieksmaak, zit niet echt een lijn in, en ben niet echt een fan van iemand. Ik ben alleen wel eens naar musicals geweest.
Dus ik hoop dat het een beetje leuk is...en dat ik nog iemand vind die met me mee wilOf is het ook leuk als je in je eentje gaat?
Laat ik dat nou net 1 van de skipwaardige nummers vindenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:24 schreef Janena het volgende:
wat mij betreft is dit zijn sterkte nummer, stuck in the middle:
Over smaak valt niet te twisten hè?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net 1 van de skipwaardige nummers vinden
Looooove that song!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:24 schreef Janena het volgende:
wat mij betreft is dit zijn sterkte nummer, stuck in the middle:
ooooooh oh oh
I sit and think about the day that you're gonna die,
'Cos your wrinkled eyes betray the joy with which you smile.
etc.
Ring Ring is ook leukquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:32 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben dol op "Ring Ring" echt geweldig, ik word er zo blij van
En "Love Today" op een goede tweede plaats!
Geweldig toch hoe een liedje van 4 minuten een hele dag weer als een film voor je af kan spelen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:39 schreef Toeps het volgende:
"Relax" zal voor mij altijd dat autoritje met vriend Dave in het centrum van Parijs zijn, waar hij, met Mika op de cd-speler, ons wel even ging afzetten op Gare du Nord. Met de RER hadden we bijna een uur speling, maar uiteindelijk kwamen we minder dan tien minuten voor vertrektijd op het station aan. Verkeer in Parijs, pffff! En Mika maar door die speakers: "Relax, take it eeeeeeaaaaasy..."
Relax, Love Today en Ring Ringquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:48 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten hè?
Ik vind Love Today erg leuk.
Same herequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:24 schreef Cee het volgende:
'Happy ending' is nog steeds mijn favoriete liedje van de cd.
Big Girlquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:24 schreef Anyanka het volgende:
En ik begin Big Girl (You are beautiful) steeds meer te waarderen.Mika
Hehe nee je bent inderdaad niet de enige.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben vast niet de enige die elke keer bij het nummer Relax aan het begin keihard automatisch "Ahhhh... I just dieeeddddddd in your arms tonightttttttttttt" begint te blèren?
Nu je't zegt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben vast niet de enige die elke keer bij het nummer Relax aan het begin keihard automatisch "Ahhhh... I just dieeeddddddd in your arms tonightttttttttttt" begint te blèren?
Vanmiddag hoorde ik Gerard Ekdom dat ook al zeggen ja op 3fm.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:27 schreef Greys het volgende:
Ondanks dat vind ik het wel een errug tof nummerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:50 schreef Burger_Queen het volgende:
Op die single van Relax staat ook gewoon dat het intro van I just died in your arms tonight komt. Het is dus wel gejat, maar er is wel credit gegeven.
Dat had ik ook eigenlijk wel verwacht, het is te overduidelijk om het 'stiekem' te bedoelenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:50 schreef Burger_Queen het volgende:
Op die single van Relax staat ook gewoon dat het intro van I just died in your arms tonight komt. Het is dus wel gejat, maar er is wel credit gegeven.
Hoorde gister in de kroeg een superlekkere dance remixquote:Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef bladibladibla het volgende:
Ik hoor Relax nu werkelijk overal
Geen straf trouwens...
Oh, en ik afgelopen week nog tegen m'n schoonzusje zeggen dat ze mee moest gaan... maar dat gaat dan dus niet!quote:Op zondag 15 juli 2007 13:36 schreef JeroenV het volgende:
Het is trouwens uitverkocht las ik.
Ring ring, is it Lein on the Lein!quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:32 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben dol op "Ring Ring" echt geweldig, ik word er zo blij van
Ik merkte het pas toen ik de 1e keer de intro hoorde, die ik dus pas na 5 keer horen voor het eerst hoorde. Dus ik al heel mooi I just died in your arms tonight zingenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik vind Love Today, Lollipop, My interpretation en Happy Ending veel toffer iigquote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik merkte het pas toen ik de 1e keer de intro hoorde, die ik dus pas na 5 keer horen voor het eerst hoorde. Dus ik al heel mooi I just died in your arms tonight zingenVind het overigens een irritant kut nummer, dat van Mika
![]()
nee joh! aqua heeft toevallig ook een liedje die Lollipop heet maar het is zeker geen cover! dat zou namelijk wel heel erg eng zijn haha!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:14 schreef Greys het volgende:
Ik las ergens dat Lollipop een cover is van Aqua, is dat zo?? Kan me niet voorstellen eigenlijk.
haha dat is dezelfde ja!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:22 schreef Jill-RMC het volgende:
*heeft nog ergens de cd van Aqua liggen*
Die was eigenlijk best vermakelijk....en echt uberfout.
Mmm ze hadden ook een liedje iets met Bounty's of mss was dat hetzelfde nummer om in snoeptermen te blijven.
Dat was mijn favoriet van de cdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:04 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
haha dat is dezelfde ja!
Oooh, I am the candymanhihi sorry!
![]()
Mika. Gadverdamme.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef bladibladibla het volgende:
Ik hoor Relax nu werkelijk overal
Geen martelstraf trouwens...
soms is dat verekte irriquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Hehe nee je bent inderdaad niet de enige.
Ik zag dat Tulip Inn een Arena Arrangement heeft:quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:26 schreef Janena het volgende:
Weet er iemand toevallig een leuk (en niet echt duur) adresje om te overnachten in de buurt van de arena of ergens anders in amsterdam?
Ik denk dat we geen zin hebben om na het concert nog 2 uur naar huis te rijden.
Het is best veel geld, maar daar heb je dan ook je diner en ontbijt en openbaar vervoer bij. Het maakt je avondje uit wel lekker luxequote:Arena Arrangement
Binnenkort naar een wedstrijd van Ajax of naar een concert in de Amsterdam Arena of Heineken Music Hall? Dan hebben wij een speciale aanbieding voor u! Voor slecht EUR 60.00 per persoon kunt u bij ons overnachten, ontbijten, dineren en een ticket voor het openbaar vervoer krijgen.
Ohh die heb ik nu wel een beetje gehad. teveel gehoord enzo...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:12 schreef Just_4_fun het volgende:
Dit is 1 van de leukste nummers van de cd
![]()
Doom da da di da di Doom da da di da di
Everybody's gonna love today,
Gonna love today, gonna love today.
Everybody's gonna love today, gonna love today.
Anyway you want to, anyway you've got to,
Love love me, love love me, love love.
I've been crying for so long,
Fighting tears just to carry on,
But now, but now, it's gone away.
Hey girl why can't you carry on,
Is it 'cause you're just like your mother,
Little tike, like to tease for fun,
Well you ain't gonna tease no other,
Gonna make you a lover.
love today, love today.
Girl with a groove with the big bust on,
Big bust on, big bust on.
Wait till your mother and your papa's gone,
Papa's gone
Momma, momma papa, shock shock me,
Shock shock me, shock shock.
Gonna love today, gonna love today
I said,
Everybody's gonna love today, gonna love today,
Carolina sits on ninety five
Give her a dollar and she'll make you smile.
Hooker, what a looker, walk away!
Carry dresses like a kid for fun,
Licks her lips like they're something other,
Tries to tell you life has just begun,
But you know she's getting something other
Than the love from her mother
Love today, love today
Girl with a groove with the big bust on,
Big bust on, big bust on.
Wait till your mother and your papa's gone,
Papa's gone
Momma, momma papa, shock shock me,
Shock shock me, shock shock.
I said,
I said,
Gonna love today,
Doom da da di da di Doom da da di da di Doom da da di da di Doom da da di da di.....
Gonna love today,
Doom da da di da di Doom da da di da di Doom da da di da di Doom da da di da di.....
Nee, je wordt homo als je de cd teveel op hebt. Zo ben je de ene dag gek van tieten, en douw je een dag later je leuter tussen de ronde bruine billen van een schandknaap.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:09 schreef kreuk050 het volgende:
Maar hoor weles van vrienden als ik die cd draai dat ik homo ben. Is dat zo?
Zelf geloof ik namelijk niet....
Ja dat was mij ook al overkomenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:20 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Nee, je wordt homo als je de cd teveel op hebt. Zo ben je de ene dag gek van tieten, en douw je een dag later je leuter tussen de ronde bruine billen van een schandknaap.
![]()
Waarom staat er in mijn songtekst: Hook her, book her, nook her, walk away!quote:
Omdat dat is wat hij zingt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom staat er in mijn songtekst: Hook her, book her, nook her, walk away!
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:09 schreef kreuk050 het volgende:
Leuk hoor die cd.
Maar hoor weles van vrienden als ik die cd draai dat ik homo ben. Is dat zo?
Zelf geloof ik namelijk niet....
Zoek je nog iemand??quote:Op zondag 15 juli 2007 23:54 schreef Janena het volgende:
nou, ben blij dat ik 2 kaartjes heb kunnen scoren...nu nog iemand vinden die net zo enthousiast is en meewil....wil niet opgescheept zitten met iemand die het niet echt leuk vindt.
Aan de andere kant vinden veel hetero jongens dit dus volgens jou weer niks, wat toch een grotere markt is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:
Ik denk dat het iig een een slimme marketingzet is dat hij zich als homo voordoet aangezien hij volgens mij met zijn soort muziek best veel homo's zal aantrekken. Ik als meisje krijg toch wat minder warme gevoelens bij hem als ik zeker zou weten dat hij homo is maar goed.
Voor mij Air Traffic!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:11 schreef Pietsie1 het volgende:
Erg leuke CD, maar op Lowlands tegelijk met Damien Rice en Air Traffic. Dat gaat dus Damien Rice worden. En op Rock Werchter had 'ie gecancelled ... gaat 'm dus niet worden dit jaar
![]()
Klopt, Air Traffic was zeer de moeite waard. Daarom vind ik die planning ook zo waardeloosquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:30 schreef grasmat het volgende:
[..]
Voor mij Air Traffic!
Had ze ook al gezien op Werchter, wat een energie.. wat een band.
Gay bedoel je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Mika
Hij is zo lekker songfestival![]()
MMhmm dat klinkt niet erg overtuigdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben ook echt hetero (voor zover ik weet) maar ik vind zijn muziek gewoon lekker vrolijk. En so what als ie t zou zijn...
[hypnose]..en Happy Ending en Happy Ending en Happy Ending...[/hypnose]quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:30 schreef warrel het volgende:
Oh.. Wat eenplaat!
In ieder geval bedankt, ik denk dat ik gewoon alleen Relax download
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
[hypnose]..en Happy Ending en Happy Ending en Happy Ending...[/hypnose]
Oeh die zal ik weles willen horenquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:35 schreef Ang3l het volgende:
Op stap draaien ze echt heel vaak een superlekkere dance remix van Relax
quote:Vier keer nummer 1 voor Mika
Uitgegeven: 17 augustus 2007 12:24
Laatst gewijzigd: 17 augustus 2007 12:24
BIDDINGHUIZEN - Mika heeft vier nummer-1-noteringen in Nederland te pakken.
De Libanees/Britse zanger staat met zijn album Life In Cartoon Motion bovenaan in de Mega Album Top 100 en met zijn single Relax, Take It Easy op de hoogste plaats van de Single Top 100, de Mega Airplay Top 100 en de Download Top 50. Dat heeft zijn platenmaatschappij Universal vrijdag laten weten.
Lowlands
Mika treedt vrijdagavond op tijdens het festival Lowlands, het is zijn eerste optreden in Nederland. In november geeft de zanger hier nog een concert. Dat is al uitverkocht.
Grace Kelly
Grace Kelly was de eerste hit die Mika in Nederland scoorde. Het nummer gaat over zijn frustratie dat geen enkele platenmaatschappij aanvankelijk met hem in zee wilde gaan, tenzij hij veranderde.
Van zijn debuut-cd zijn in Nederland inmiddels meer dan 35.000 stuks over de toonbank gegaan.
WOOHOOOOquote:Mika's next single 'Happy Ending' will be released on CD and 7" on October 15th
Gewoon 10min voor tijd aan een desperate verkoper een kaartje vragen voor de helft van de prijs. Hij wil dan toch z'n verlies beperken (als ie er over heeft).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Wacht maar op de dag zelf een paar uur voor het begint, dan gaan de prijzen ineens in een raptempo naar beneden....
Ik luister hem nu, wat een kutnummerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
WOOHOOOOHappy Ending
Alhoewel ik hoop niet dat ie zo overplayed wordt dat je m echt niet meer kan aanhoren *You-will-be-loved-flashback*
Nietus, Love Today!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lollipop moet de nieuwe single worden.
Ja ws wel. Happy Ending is de single voor de UK. Als ze netjes het lijstje afwerken heb je best kans dat Happy Ending hier nog niet eens meer gereleased zal worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:06 schreef bladibladibla het volgende:
Doen ze hier dan niet Love Today en Big Girl of is dat de nieuwe single voor de UK?
Mooi issie he..quote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SvBIyJf6el0
De video voor Happy Ending!
Humorquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:12 schreef Red_85 het volgende:
wanneer breekt er weer oorlog uit in libanon? kunnen ze ff een bom op zn hoofd gooien. dat zijn de israelisch echt vergeten de laatste keer
Open er een KLB topic over, in een fantopic zul je er niet veel mee bereikenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:40 schreef avw1982 het volgende:
Kan deze zanger niet gewoon de zn stem verliezen ofzo.
Damn. Moet ik nog gaan kopen danquote:
Dat reminds me aan die gast in NYC, die was gewoon helemaal in Marie Antoinette outfit. De jurk, waaier, grote fluffy pruik...the works. Dat was echt te briljant.quote:
Fucking lelijk. Echt. Wil hij ineens serieus genomen worden of zo? O my, z'n krullenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |