Omdat je ze blut gespeeld hebt met poker, of waarom?quote:Op maandag 3 november 2008 12:52 schreef SHE het volgende:
Koeman en Winter kennen mij ook, en als ze mij zien, moeten ze huilen
Youri Petrov kan echt zuipen zeg. Zware alcoholist die gast.In zn RKC tijd tenminste. Vorig jaar zat tie bij Volendam dacht ik. Zit tie nu bij jou in je amateurteam Methodmich?quote:Op maandag 3 november 2008 17:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zijn er ook die spontaan blij worden als ze je zien SHE?
* methodmich kent nu ook Youri Petrov!![]()
Ja maar Edgar Davids is geen prof meer.quote:Op maandag 3 november 2008 20:53 schreef denthemen het volgende:
Maar mensen, een keer gesproken is iets heel anders dan "kennen" . Ik heb een aantal jaren terug ook een uur of 2 met Willem van Hanegem gesproken, maar die zal nu ook zeggen : "Maar gozert, jou kent ik helemaal niet"
Nou ja, voor mij is het dus Edgar Davids, en VD Sar ook wel. Verder kennen een paar spelers van het NL elftal mij misschien van gezicht omdat ik daar vaak kwam in het hotel.
En wat is de link met dit topic?quote:Op maandag 3 november 2008 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
gehoord dat Koen van der Laak laatst ín de AH uitgebreid zijn eigen interview in VI stond te lezen...
Die heb ik ook wel eens gesproken toen ik op stap was.quote:
Petrov speelt nu bij ASWH inderdaad. Woont nog wel steeds in Waalwijk en heeft nu een bedrijfje im- en export uit Oekraïne en Rusland.quote:Op maandag 3 november 2008 20:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Youri Petrov kan echt zuipen zeg. Zware alcoholist die gast.In zn RKC tijd tenminste. Vorig jaar zat tie bij Volendam dacht ik. Zit tie nu bij jou in je amateurteam Methodmich?
De meesten hier zullen ze niet kennen. Gerard Aichorn van FC Den Bosch, Janus van Gelder van RKC. Tegenwoordig hoofdscout in Waalwijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
@Yeahinho: Zijn die Bosschenaren zo oud dan?
Als je kampioen 'WK Vrije trappen' bent en je mag spelen in de Nederlandse of Turkse elftal vind ik dat je je best prof mag noemen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij is toch geen prof. voetballer?
Hij is toch Fenerbahçeli? Klopt dat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:49 schreef saban het volgende:
[..]
Als je kampioen 'WK Vrije trappen' bent en je mag spelen in de Nederlandse of Turkse elftal vind ik dat je je best prof mag noemen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens gesproken toen ik op stap was.
Op een gegeven moment zei ik tegen hem: Maar jij bent toch Yildirim van Heerenveen?
Zegt ie: Nee, ik lijk op hem. Iedereen zegt dat tegen me
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij is toch Fenerbahçeli? Klopt dat?
Ik zag hem bij az - Fenerbahçe lopen met z'n vriendin hand in hand naar de reguliere zit/staanplaatsen. Bij het Fenerbahçe vakquote:Op woensdag 5 november 2008 00:01 schreef saban het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Zijn vader heeft wel ooit vertelt dat FB hem wilde kopen voor weet ik veel hoeveel miljoenWaar ik bar weinig van geloofde
Bilmem, ik vond het toen wat overdreven klinken. Want 'miljoenen' vond ik hem nou ook weer niet waard (ik ben vergeten hoeveel maar ging om een groot bedrag).quote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zag hem bij az - Fenerbahçe lopen met z'n vriendin hand in hand naar de reguliere zit/staanplaatsen. Bij het Fenerbahçe vak. Je verhaaltje kan wel kloppen, waarom niet. Een Turk dat goede vrije trappen kan nemen.
Hij traint mee met Zwolle.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar voetbalt die Yildrim tegenwoordig dan? Al die vrienden van hem hier zouden dat toch wel moeten weten
Nope, 100% Galatasaray.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij is toch Fenerbahçeli? Klopt dat?
Als je broer vrienden wordt met iemand ben je toch niet zomaar familie? De familie van Gastel kent jou! Beter lezenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:06 schreef Lastpost het volgende:
Familie van Gastel, eigenlijk door m'n broertje die vrienden werd met dat jonge ventje dat in die film Abeltje speelde.
Toevalligerwijs dus zo gekomen.
Dat zegt niets.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:56 schreef MaxPower het volgende:
typ maar eens 'favoriete club ugur yildirim' in Google.
Aha, die heet dus ook Van Gastel.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef MaxPower het volgende:
Even naar de naam van de hoofdpersoon Googlen dan maar, Gordon!
Dat is al helemaal nep, want hij heeft gezegd dat hij dat sowieso niet is in een interview.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:13 schreef MaxPower het volgende:
Dan geloof je het niet, mij best. Hij is zelfs UltrAslan.
Okay hij is voor Fener, tevreden? Kun je nu slapen?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is al helemaal nep, want hij heeft gezegd dat hij dat sowieso niet is in een interview.
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Okay hij is voor Fener, tevreden? Kun je nu slapen?
Aichorn is wel een redelijk bekende naam nog toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De meesten hier zullen ze niet kennen. Gerard Aichorn van FC Den Bosch, Janus van Gelder van RKC. Tegenwoordig hoofdscout in Waalwijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |